
96kw FRS vs Race vstriky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mám 190 koní na ASZ ze 150 turbem, Race tryskami a IC v podběhu (G4)... a jede to taky, ale je pravda, že tlačím cca. 1,7 baru. Jinak mám pocit, že s větším turbem (GT 2052, nebo hybridem), mají Race trysky ještě větší potenciál...tak 240 koní a možná víc....viz. třeba bývalé Reeshovo vínové Vento 

Bez kouře není legrace.
Ty máš zas výhodu v těch tryskách no.My sme spíš uvažovali jak vyždímat ty 96ky.Tohle je zas druhej extrém když máš IC v podběhu ale určitě to jde.Já bych možná radši volil spíš pořádně ošetřit to plnění vzduchem a trysky nechat když už by se člověk smířil s tim že zůstane na 190ti koních.Je to každýho věcdevonrex píše:Mám 190 koní na ASZ ze 150 turbem, Race tryskami a IC v podběhu (G4)... a jede to taky, ale je pravda, že tlačím cca. 1,7 baru. Jinak mám pocit, že s větším turbem (GT 2052, nebo hybridem), mají Race trysky ještě větší potenciál...tak 240 koní a možná víc....viz. třeba bývalé Reeshovo vínové Vento

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
No pak je 200ps začátek ne? Jinak by to nemělo cenudevonrex píše:ale vždyť se tady bavíme o výkonu s Race tryskami a ne bez nich. Bez nich sice taky jde udělat 200 koní, ale už asi ne se 150 turbem. Jinak já jsem teprve na počátku a rozhodně nehodlám zůstat na 190 koních

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm