Poradite mi nekdo ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
na klasike 66kw ked vymenim trysky za 764 bez cipu bez turba,tak to v poho pofici?TDIPOWER píše:Podívej se tady na první téma - grafy z brzdy. Na poslední stránce je můj graf, kde ty nižší hodnoty jsou pouze po výměně trysek, ty vyšší po čipu. Tak ať máš představu. Trysky jsou 764. Je tam 130koní. Myslím že na 1Z je to moc. Takže: když nebudeš měnit písty, dej 520ky (cca115koní); když budeš měnit písty dej 764ky (cca 130koní - viz graf). Když budeš chtít ještě čip, budeš potřebovat turbo z 130PD, ale na 1Z tam bude moc práce, a navíc přítlačák a lamelu z VR6. Doporučil bych písty a 764ky. Pomůžeš motoru, není s tím moc práce a máš dobrý základ kdyby ses pak rozhodnul jít dál. Takže ať to jede
Jasně, turbo potřebuješ až na čip kdy se zvedá tlak. Jak je vidět pouze trysky a je tam 130PSJanCI píše:na klasike 66kw ked vymenim trysky za 764 bez cipu bez turba,tak to v poho pofici?

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s