Poradite mi nekdo ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

exil
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 05 čer 2006, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od exil »

To Reesha : Chci se jen zeptat jeste... ty to pak umis i nachipovat ? ja jen o kolik to delas a co za to chces. Predem diky moc.

nebo pokud to vite nekdo jinej, budu rad
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

[quote="exil"]To Reesha : Chci se jen zeptat jeste... ty to pak umis i nachipovat ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
exil
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 05 čer 2006, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od exil »

Monty... neco spatne ? predpokladam ze jo, ale radsi se ptam :(
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

No tak se ptá, a co? Vždyť u 1Z motorů byli ještě staré jednotky a ty nešli čipovat přes OBD. Jednotka musí ven a možná i měnit chip vnutre, ale to nevím jistě. To musí zodpovědět Reesha nebo někdo znalí... :D :D :D
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1269
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

exil píše:To Reesha : Chci se jen zeptat jeste... ty to pak umis i nachipovat ? ja jen o kolik to delas a co za to chces. Predem diky moc.

nebo pokud to vite nekdo jinej, budu rad
umím :)
Napiš mi SZ nebo email, záleží co bys přesně chtěl.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 27 úno 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od JanCI »

TDIPOWER píše:Podívej se tady na první téma - grafy z brzdy. Na poslední stránce je můj graf, kde ty nižší hodnoty jsou pouze po výměně trysek, ty vyšší po čipu. Tak ať máš představu. Trysky jsou 764. Je tam 130koní. Myslím že na 1Z je to moc. Takže: když nebudeš měnit písty, dej 520ky (cca115koní); když budeš měnit písty dej 764ky (cca 130koní - viz graf). Když budeš chtít ještě čip, budeš potřebovat turbo z 130PD, ale na 1Z tam bude moc práce, a navíc přítlačák a lamelu z VR6. Doporučil bych písty a 764ky. Pomůžeš motoru, není s tím moc práce a máš dobrý základ kdyby ses pak rozhodnul jít dál. Takže ať to jede (noteeth)
na klasike 66kw ked vymenim trysky za 764 bez cipu bez turba,tak to v poho pofici?
exil
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 05 čer 2006, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od exil »

to Reesha : mas tam SZ
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Kup ta 764ky a výkon budeš mít hned a hlavně do budoucna, až tě to omrzí a budeš chtít víc, tak ty vstřiky využiješ.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
exil
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 05 čer 2006, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od exil »

ok tak ten chip pocka az budou novy pisty.. Dneska me v servisu strasili ze jejich vymena je za balik penez tak to snad nejak poresim. Jinak jestli ma nekdo ty pisty na prodej a za dobrou cenu, muzeme se domluvit. Pak koupim ty 764 a pak se uvidi...
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Taky bych raději volil ty 764.. pak budeš postupně zvyšovat a kupovat jiný, když tam dáš menší..
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

jj, já ty S764 kupoval, aniž bych počítal, že časem to nechám chipovat ....nakonec jsem rád, že jsem je vzal...s 110hp tryskami by to nebylo ono... :)
Takže určitě doporučuji vzít větší trysky... ;)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
exil
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 05 čer 2006, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od exil »

Lidi a to jsou na ty jizde fakt tolik znat jen ty 764ky trysky ? kdyz sezenu pisty, necham to jeste chipnout, ale proste i kdyz znavam ze grafy mluvi za vse, se mi nechce verit tomu, ze by to s tim vykonem takhle zamavalo
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

no jestli máš 66kW, tak po montáži S764 to hoodne poznáš....osobní zkušenost... :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

JanCI píše:na klasike 66kw ked vymenim trysky za 764 bez cipu bez turba,tak to v poho pofici?
Jasně, turbo potřebuješ až na čip kdy se zvedá tlak. Jak je vidět pouze trysky a je tam 130PS (noteeth) . Ale na ten 1Z motor bez výměny pístů je to podle mě moc.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
paolo
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 08 čer 2006, 14:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od paolo »

kolko stoja take trysky 764 aj s montazou
TDI
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“