Stránka 2 z 3
Napsal: 07 čer 2006, 15:33
od exil
To Reesha : Chci se jen zeptat jeste... ty to pak umis i nachipovat ? ja jen o kolik to delas a co za to chces. Predem diky moc.
nebo pokud to vite nekdo jinej, budu rad
Napsal: 07 čer 2006, 17:03
od monty
Napsal: 07 čer 2006, 17:07
od exil
Monty... neco spatne ? predpokladam ze jo, ale radsi se ptam

Napsal: 07 čer 2006, 17:21
od Kec
Napsal: 07 čer 2006, 17:27
od reesha
exil píše:To Reesha : Chci se jen zeptat jeste... ty to pak umis i nachipovat ? ja jen o kolik to delas a co za to chces. Predem diky moc.
nebo pokud to vite nekdo jinej, budu rad
umím

Napiš mi SZ nebo email, záleží co bys přesně chtěl.
Napsal: 07 čer 2006, 18:00
od JanCI
TDIPOWER píše:Podívej se tady na první téma - grafy z brzdy. Na poslední stránce je můj graf, kde ty nižší hodnoty jsou pouze po výměně trysek, ty vyšší po čipu. Tak ať máš představu. Trysky jsou 764. Je tam 130koní. Myslím že na 1Z je to moc. Takže: když nebudeš měnit písty, dej 520ky (cca115koní); když budeš měnit písty dej 764ky (cca 130koní - viz graf). Když budeš chtít ještě čip, budeš potřebovat turbo z 130PD, ale na 1Z tam bude moc práce, a navíc přítlačák a lamelu z VR6. Doporučil bych písty a 764ky. Pomůžeš motoru, není s tím moc práce a máš dobrý základ kdyby ses pak rozhodnul jít dál. Takže ať to jede

na klasike 66kw ked vymenim trysky za 764 bez cipu bez turba,tak to v poho pofici?
Napsal: 07 čer 2006, 18:35
od exil
to Reesha : mas tam SZ
Napsal: 07 čer 2006, 20:42
od Kornout
Kup ta 764ky a výkon budeš mít hned a hlavně do budoucna, až tě to omrzí a budeš chtít víc, tak ty vstřiky využiješ.
Napsal: 07 čer 2006, 20:54
od exil
ok tak ten chip pocka az budou novy pisty.. Dneska me v servisu strasili ze jejich vymena je za balik penez tak to snad nejak poresim. Jinak jestli ma nekdo ty pisty na prodej a za dobrou cenu, muzeme se domluvit. Pak koupim ty 764 a pak se uvidi...
Napsal: 07 čer 2006, 21:04
od go.vojta
Taky bych raději volil ty 764.. pak budeš postupně zvyšovat a kupovat jiný, když tam dáš menší..
Napsal: 07 čer 2006, 21:08
od Jim
jj, já ty S764 kupoval, aniž bych počítal, že časem to nechám chipovat ....nakonec jsem rád, že jsem je vzal...s 110hp tryskami by to nebylo ono...
Takže určitě doporučuji vzít větší trysky...

Napsal: 07 čer 2006, 21:30
od exil
Lidi a to jsou na ty jizde fakt tolik znat jen ty 764ky trysky ? kdyz sezenu pisty, necham to jeste chipnout, ale proste i kdyz znavam ze grafy mluvi za vse, se mi nechce verit tomu, ze by to s tim vykonem takhle zamavalo
Napsal: 07 čer 2006, 22:05
od Jim
no jestli máš 66kW, tak po montáži S764 to hoodne poznáš....osobní zkušenost...

Napsal: 08 čer 2006, 09:22
od TDIPOWER
JanCI píše:na klasike 66kw ked vymenim trysky za 764 bez cipu bez turba,tak to v poho pofici?
Jasně, turbo potřebuješ až na čip kdy se zvedá tlak. Jak je vidět pouze trysky a je tam 130PS

. Ale na ten 1Z motor bez výměny pístů je to podle mě moc.
Napsal: 09 čer 2006, 07:41
od paolo
kolko stoja take trysky 764 aj s montazou