Stránka 2 z 3

Napsal: 14 bře 2010, 17:50
od Zbyšek
Tomas.cz píše:Pístek stojí novej 900 od snr.
To ano, ale stále nevím, jestli je v háji jen samotný pístek, nebo je to vyběhané celkem. To už je pak samozřejmě lepší vzít celý napínák a mám jistotu, že bude vše ok. Jen jestli je to fakt špatně. Ale snad tam výrobce nemá tu vůli normálně. Já ten napínák nový ještě v ruce nikdy nedržel, tak nevím. Proto se tu ptám.

Napsal: 14 bře 2010, 20:07
od Rider.23
Na 90% procent to bude tím napínákem, nedávno sem ho na jedné octavii taky resil, mela uplne stejnej zvuk motoru, jak ta tvoje a taky kdyz se, zatlacil na ten tlumic, tak to ztichlo... po vymene napinaku byl zvuk uz ok (menil sem to teda cely, ne jen ten pist)...

Napsal: 14 bře 2010, 20:32
od Tomas.cz
Zbyšek píše:
Tomas.cz píše:Pístek stojí novej 900 od snr.
To ano, ale stále nevím, jestli je v háji jen samotný pístek, nebo je to vyběhané celkem. To už je pak samozřejmě lepší vzít celý napínák a mám jistotu, že bude vše ok. Jen jestli je to fakt špatně. Ale snad tam výrobce nemá tu vůli normálně. Já ten napínák nový ještě v ruce nikdy nedržel, tak nevím. Proto se tu ptám.
Jestli máš účet na aukru tak tam jde sehnat novej napínák s kladou včetně tlumiče za 1450kč to má jeden v inzerci a druhej za 1650kč.

Napsal: 14 bře 2010, 21:25
od Zbyšek
No koukal jsem že ty napínáky jsou nějak různé druhy. Já mám ALH a pro ten motor jsou nějaké dražší a pro jiné levnější. Neví někdo jaký je v tom rozdíl? Laďas má tady v inzerci nějaký originál za dvojku, což není špatné, ale nevím jestli by to byl ten správný pro můj motor.

Napsal: 18 bře 2010, 21:17
od Zbyšek
Který napínák tedy mám sehnat? Je na ALH potřeba nějaký speciální, nebo to jen tak divně značí v shopech? Sice pořád nevím, jestli je vůbec v háji, ale asi ta vůle co jsem tady dával na videu nebude ok a tedy bude napínák v háji.

Napsal: 18 bře 2010, 21:21
od Ladas
ten co mám na fotce pro TDI je i pro tvoje ALH jestli si ho seženeš někde na schopu je m jedno ale podle obrázku je tam 100% tento ;)

Napsal: 18 bře 2010, 21:32
od ROBIG
Pokud chrastí jenom kladka tak se u ní dá vyměnit ložisko.Myslím že je stejný jako u Š130 v klice

Napsal: 18 bře 2010, 21:34
od Ladas
jo a nejtovat to bude kdo?

Napsal: 18 bře 2010, 21:44
od ROBIG
Ladas píše:jo a nejtovat to bude kdo?
Copak je to tak složitý?Nýtovat se učí na učňáku už v prváku. :D

Napsal: 18 bře 2010, 21:46
od Ladas
no ale ne součásky co se točí cca 10-20tis ot/min (rofl)

Napsal: 18 bře 2010, 21:48
od Zdeněk M
ROBIG píše:
Ladas píše:jo a nejtovat to bude kdo?
Copak je to tak složitý?Nýtovat se učí na učňáku už v prváku. :D
Nekdo tam cpe i sroubky s matickama a rozklepe kladivem :D Hlavne to lidi dotahujou jako krava až strhnou zavity v držaku a pak se divý že jim napinak uletí (LOL)

Napsal: 18 bře 2010, 21:48
od ROBIG
Pokud někdo neumí nýtovat tak si koupí šroubky s plochou hlavou 4ky a k nim samojistící matice.Vejde se to tam mám to vyzkoušený na několika autech. :)

Napsal: 18 bře 2010, 21:50
od ROBIG
Zdeněk M píše:
ROBIG píše:
Ladas píše:jo a nejtovat to bude kdo?
Copak je to tak složitý?Nýtovat se učí na učňáku už v prváku. :D
Nekdo tam cpe i sroubky s matickama a rozklepe kladivem :D Hlavne to lidi dotahujou jako krava až strhnou zavity v držaku a pak se divý že jim napinak uletí (LOL)
Tu už tam může rovnou dát nýt (LOL)

Napsal: 18 bře 2010, 21:51
od Ladas
stejně to vždycky klepe v pístku...

Napsal: 18 bře 2010, 21:53
od ROBIG
Ladas píše:stejně to vždycky klepe v pístku...
U mě bylo zrovna špatný ložisko