mTDI - prosím nápady 2 problémy + možnosti vylepšení

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

takže to chladilo vzduch ma na 60 - 70 oC ?
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

Já to neměřil, ale nedivil bych se. Tak docela záleží, kolik to turbo tlačilo, kolik byla vstupní teplota toho stlačenýho vzduchu. V jednom topicu tady se to docela vášnivě probíralo, zkus pohledat "vodní IC". Bóďa to měl v Golfu, pokud je mi známo a možná i na Airbusu, páč tam je to docela problém, chybí nám tam jaxi nápor... tam to bejvá jedno z efektivních řešení ;)
Proto sem se toho tématu taky chytil :)
Tobě by stačilo mít slanovzdornej vodní IC a byl bys vychechtanej.
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

slanovzdorná věc prakticky kromě zlata a titanu neexistuje.

Reálně za rozumnou cenu je měď pájená stříbrem.
Tak už jen nějakého kutila co to ubastlí :) výkres mám...

mám jeden výměník, ale měl by pro vzduch jen coulové díry. to je málo že ?
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

To je pro vzduch sakra málo :( Tam musíš mít přívod aspoň takovej jako máš vstup sacího potrubí.
A nerez? Ten slanou vodu musí vydržet, neee? Dyť z čeho jsou zábradlíčka na lodích a podobný... Ten už se dá líp shánět a vařit ;)
Pokud máš výkres, tak by to už šlo...
To nebude bůhvíjak složitej tovar.
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Bohužel nerez rezne. Je to trochu divný, ale je to tak. Sice né moc, ale rezne. Hlavně pokud se jedná o tenkostěné trubičky tak důlková rez udělá díru zkrz :(
Třeba ty zábradlí bývají pěkně orezlí (taková malinká jemná rez), protože jsou z levné oceli a z dálky to není vidět a pokud se na to sahá tak se rez ohmatá navíc jsou celkem silné stěny tak to nevadí.
Doporučuji si dobře prohlédnout příbor z myčky nebo příbor zapadlí za kuchyňskou linku a vyndaný po roce ... jak má krásnou důlkovou rez.
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
cokolada2005
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 30 zář 2008, 20:42
Odpovědi: 0

Nisan Navara 2,5 TDI 98Kw rv.03

Příspěvek od cokolada2005 »

Chlapi potřeboval bych schena na nastaveni rozvodu mužete mě někdo poradit
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

ja bych vetsi turbo dal
at se nemusi tolik hnat
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“