ne protoze to auto bylo bourane dostal ranu i motor proto tak brzo odesel ted us to vim ...... no uvidm co na to pravnik ale vis jak to je s reklamacema((((chucky píše:A nemyslíš, že část toho pokaženého motoru mohl zavinit nekvalitní chiptuning?avatar píše:osobne je jedno jestli mas takovej nebo makovej vzdy zalezi na oleji (tento motor je na olej citlivej jak decka prdel na plenu))))) a servisu proto si vse delam sam (od rozvodu po vymenu oleje ci jinych veci) nehodlam znicit dalsi motor nekvalitnim origo servisem)))))Tupino píše:no i ty novoučký 132kW motory nestojí za nic, Suskyin by mohl vyprávět o propálených pístech na SERIOVYM, servisovanym autě
ale pokud ma dobrej servis pravidelnej tak je to dobrej motor ale vyzaduje dukladnou udrzbu velmi dukladnou......
Bohom zabudnutý motor V6 2.5 tdi 24V a jeho možnosti....
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Tupino
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: skoro v asii :)
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
už ta přehnaná citlivost je velkou slabostíavatar píše:osobne je jedno jestli mas takovej nebo makovej vzdy zalezi na oleji (tento motor je na olej citlivej jak decka prdel na plenu))))) a servisu proto si vse delam sam (od rozvodu po vymenu oleje ci jinych veci) nehodlam znicit dalsi motor nekvalitnim origo servisem)))))Tupino píše:no i ty novoučký 132kW motory nestojí za nic, Suskyin by mohl vyprávět o propálených pístech na SERIOVYM, servisovanym autě
ale pokud ma dobrej servis pravidelnej tak je to dobrej motor ale vyzaduje dukladnou udrzbu velmi dukladnou......
V6 TDI 4M
tak já se přidam...
mam 2,5tdi v6 110kw - AFB,
po levné koupi ,následovaly rozvody a ramena - s tim sem počítal.
pak ale odešlo čerpadlo, řešil se únik oleje (přetesneni obou van) - nepomohlo, nakonec se zjistilo že to teče z prsou, ale ejhle motor ztratil výkon a jel na 5v, takže víky vaček dolu, a ejhle, vydřený vačky - majitel předemnou měl longlife olej...
takže motor pryč, novej dovnitř...
takže mam v garáži jeden motor 2,5tdi , s jednou špatnou vačkou... tzn mam nahradni hlavy a válce.
myslíte že přemýšlim o chipu ? - ano přemejšlim, ale nebudu to dělat ani náhodou, tohle auto je ekonomická sebevražda...
nechcu aby mi odešlo znovu čerpadlo, nebo aby se mi vysralo ještě turbo....
ted jdu na výměnu oleje(plnotučnou a menim po 10tkm), a musim ještě vyměnit filtr vetrani oleje...- zase mi z toho chčije olej - snad se to jen zaneslo vyplachovacim olejem co se tam na chvilku dal při výměně... doufam...
mam 2,5tdi v6 110kw - AFB,
po levné koupi ,následovaly rozvody a ramena - s tim sem počítal.
pak ale odešlo čerpadlo, řešil se únik oleje (přetesneni obou van) - nepomohlo, nakonec se zjistilo že to teče z prsou, ale ejhle motor ztratil výkon a jel na 5v, takže víky vaček dolu, a ejhle, vydřený vačky - majitel předemnou měl longlife olej...
takže motor pryč, novej dovnitř...
takže mam v garáži jeden motor 2,5tdi , s jednou špatnou vačkou... tzn mam nahradni hlavy a válce.
myslíte že přemýšlim o chipu ? - ano přemejšlim, ale nebudu to dělat ani náhodou, tohle auto je ekonomická sebevražda...
nechcu aby mi odešlo znovu čerpadlo, nebo aby se mi vysralo ještě turbo....
ted jdu na výměnu oleje(plnotučnou a menim po 10tkm), a musim ještě vyměnit filtr vetrani oleje...- zase mi z toho chčije olej - snad se to jen zaneslo vyplachovacim olejem co se tam na chvilku dal při výměně... doufam...

OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
zdravim.osobně už jezdim s motory 2.5tdi v6 cca 8let,vystřídal jsem nekolik a6,110,114 i 132kw,a problém jsem mel pouze jednou-kdyz jsem se vratil z dovolené-behem ktere jsem mel auto doma na dvore tak si dementní myši udelali hnízdo v rozvodech,po otočení klíčku se ozval "krásný" zvuk a 15tis za jiny motor v hajzlu,jinak sebemenší problem a to ročně najedu kolem 100tis km