Stránka 2 z 2
Napsal: 25 čer 2006, 20:56
od avatar
chucky píše:avatar píše:Tupino píše:no i ty novoučký 132kW motory nestojí za nic, Suskyin by mohl vyprávět o propálených pístech na SERIOVYM, servisovanym autě

osobne je jedno jestli mas takovej nebo makovej vzdy zalezi na oleji (tento motor je na olej citlivej jak decka prdel na plenu))))) a servisu proto si vse delam sam (od rozvodu po vymenu oleje ci jinych veci) nehodlam znicit dalsi motor nekvalitnim origo servisem)))))
ale pokud ma dobrej servis pravidelnej tak je to dobrej motor ale vyzaduje dukladnou udrzbu velmi dukladnou......
A nemyslíš, že část toho pokaženého motoru mohl zavinit nekvalitní chiptuning?
ne protoze to auto bylo bourane dostal ranu i motor proto tak brzo odesel ted us to vim ...... no uvidm co na to pravnik ale vis jak to je s reklamacema((((
Napsal: 26 čer 2006, 11:20
od Tupino
avatar píše:Tupino píše:no i ty novoučký 132kW motory nestojí za nic, Suskyin by mohl vyprávět o propálených pístech na SERIOVYM, servisovanym autě

osobne je jedno jestli mas takovej nebo makovej vzdy zalezi na oleji (tento motor je na olej citlivej jak decka prdel na plenu))))) a servisu proto si vse delam sam (od rozvodu po vymenu oleje ci jinych veci) nehodlam znicit dalsi motor nekvalitnim origo servisem)))))
ale pokud ma dobrej servis pravidelnej tak je to dobrej motor ale vyzaduje dukladnou udrzbu velmi dukladnou......
už ta přehnaná citlivost je velkou slabostí
Napsal: 08 črc 2006, 16:37
od moose
tak já se přidam...
mam 2,5tdi v6 110kw - AFB,
po levné koupi ,následovaly rozvody a ramena - s tim sem počítal.
pak ale odešlo čerpadlo, řešil se únik oleje (přetesneni obou van) - nepomohlo, nakonec se zjistilo že to teče z prsou, ale ejhle motor ztratil výkon a jel na 5v, takže víky vaček dolu, a ejhle, vydřený vačky - majitel předemnou měl longlife olej...
takže motor pryč, novej dovnitř...
takže mam v garáži jeden motor 2,5tdi , s jednou špatnou vačkou... tzn mam nahradni hlavy a válce.
myslíte že přemýšlim o chipu ? - ano přemejšlim, ale nebudu to dělat ani náhodou, tohle auto je ekonomická sebevražda...
nechcu aby mi odešlo znovu čerpadlo, nebo aby se mi vysralo ještě turbo....
ted jdu na výměnu oleje(plnotučnou a menim po 10tkm), a musim ještě vyměnit filtr vetrani oleje...- zase mi z toho chčije olej - snad se to jen zaneslo vyplachovacim olejem co se tam na chvilku dal při výměně... doufam...

Napsal: 09 črc 2006, 10:00
od go.vojta
Ty čerpadla odcházijou z důvodu špatné konstrukce přímo od boschu. odcházi elektronika, která je v hlavě čerpadla. odchází to na všech autech co tyhle čerpadla mají. opely, fordy, atd.
Napsal: 29 črc 2006, 22:30
od leoncupra
zdravim.osobně už jezdim s motory 2.5tdi v6 cca 8let,vystřídal jsem nekolik a6,110,114 i 132kw,a problém jsem mel pouze jednou-kdyz jsem se vratil z dovolené-behem ktere jsem mel auto doma na dvore tak si dementní myši udelali hnízdo v rozvodech,po otočení klíčku se ozval "krásný" zvuk a 15tis za jiny motor v hajzlu,jinak sebemenší problem a to ročně najedu kolem 100tis km
Napsal: 30 črc 2006, 09:02
od avatar
mel sem podobnej problem jako moos
ale co se da delat motor je citlivej lepsi olej to vyresil liju mobil 1 plna syntetika 0w40 a motor jen brumla)))
Napsal: 30 črc 2006, 13:06
od go.vojta
Je to u toho motoru hlavně o servisu. každopádně je hodně citlivej na kvalitu a četnost výměn oleje.. a taky ohřívat a dobře se k němu chovat. pak v poho..
Napsal: 30 črc 2006, 15:06
od avatar
go.vojta píše:Je to u toho motoru hlavně o servisu. každopádně je hodně citlivej na kvalitu a četnost výměn oleje.. a taky ohřívat a dobře se k němu chovat. pak v poho..
presne!