Stránka 2 z 2

Napsal: 24 črc 2008, 15:14
od Huml
pozor na to s tím 6ti kvaltem, ten používanej v 77kW dvoukolkách vychází z 5ti kvaltu, takže pro něj platí ty stejný krouťáky ;) , ale z vlastní zkušenosti,vydrží i přes 400Nm a zatím drží pořád, i tom závodnm golfu máme 5ti kvalt a 12hodin na plnej knedl vydržel bez zjevnýho opotřebení nebo narušení, takže ji tam nechávám na další závod ;)

Napsal: 24 črc 2008, 15:38
od calvin
Diky za info...konecne mi nekdo zodpovedel ze 6ti kvalt vydrzi stejne.....ja ho potrebuju kvuli dalnici.....5 zbytecne moc toci...

Napsal: 24 črc 2008, 17:54
od Huml
no zase abys to špatně nepochopil, ten 6ti kvalt v 77kw je stejné konstrukce jak klasika 5ti kvalt, ale ten ve 2,0l je jiné konstrukce, má 3 hřídele a o hodně větší přenos krouťku, je na něj použitá větší spojka s 240mm, proti klasice 5ti kvaltové 228mm, jinak ve svým mám 5ti kvalt a moc mi netočí, má stejný převody jak 6ti kvalt, teda 5ka je skoro stejná jak 6ka ;) , takže i tak se dá

Napsal: 24 črc 2008, 23:24
od calvin
Aha, zase jsem o neco chytrejsi... kurna to me stve ze ten 2.0 tdi je tak poruchovej...ten by mi vyhovoval nejvic....no ja stejne tak nejak premejslim ze az sezenu golfika o jinych tryskach, chipu a spojkovym setu sachs.... A kolik to treba toci kdyz jedes 140 - 150?

Napsal: 24 črc 2008, 23:47
od Huml
2700ot.

Napsal: 28 črc 2008, 14:28
od calvin
A prosim te nevis jak je to u verze 4x4....tam je taky tenhle 6ti kvalt kterej vydrzi cca 320Nm?

Napsal: 10 srp 2008, 02:57
od calvin
Tak uz jsem to vyresil... a myslim ze uplne nejlip jak jsem mohl....koupil jsem BMW 320d E90....163 hp :)

Napsal: 11 srp 2008, 07:29
od plíšek
A co takhle jiné motory. dobrý motor byl ten 96 kw, né? ten má výkon a 6.ti kvalt.

Napsal: 19 srp 2008, 07:59
od Csala
plíšek píše:A co takhle jiné motory. dobrý motor byl ten 96 kw, né? ten má výkon a 6.ti kvalt.
Suhlas.
1.9 TDI PD 96kW - to je raketa :punk:
No ale uz ma BMW ;)