psal sem SZchiptuning píše:je to celkem cenove pristupne a i funkcni-i kdyz ho mam taky tak ho nepouzivam
dotaz na VAG v NTB
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hele Flery, ty se nezdáš, na jednu stranu to vypadá, že o tom moc nevíš, ale jak si to tak čtu tak o tom taky víš docela dost. Ale když si prohlídneš fórum, tak najdeš co potřebuješ.Flery píše:no je mi jasny ze v pripade starsich jednotek ma eprom nahranej a musi se mnenit...de mi o novejsi verze aut....chiptuning píše:preprogramovat jednotku kabelem v tvem pripade nelze,jestli si o tom chces popovidat tak se u mne zastav,pokud se nemylim tak uz si u mne byl
Většina lidí tady používá VAG-COM, protože se dá stáhnout zadarmo a umí vlastně úplně všechno co je potřeba. Já mám kabel z www.motordiag.cz/motordiag/produkty/?p=kabely a konkrétně s tím USB KKL mi chodí všechno kromě CANu. S USBčkem není problém a všem bych to doporučil, protože novější NTB už COM porty nemaj a mít nebudou...
Na flashování bych ti doporučil KWP2000 flasher, na tom motordiagu to maj taky, se to sehnat i jinde. Existujou i další softy, ale asi to celý vyjde o dost dráž. Ale jedno upozornění - kdo chce dělat chiptuning tak by o tom měl něco vědět, minimálně bys měl mít někoho kdo to umí a upraví ti firmware nebo ti dá obsahy který tam budes dávat, protože se tím dá taky dost podělat. A spousta tzv. "tunerů" lidem akorát pěkne podělá motor. Jestli se nepletu je tady dost lidí co to uměj a mohli by o tom povídat...
- Flery
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 25 bře 2006, 10:58
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
jj s tim cipovanim me to jen napadlo ze by to nebylo spatny laboroval sem u BMW s epromkama v ridici jednotce u benzinu ale kloudnyho vykonu sem nikdy nedosahnul ted mi spis de o to ze timhle sw spolu s kabelem a ntb dokazu pri koupi auta odhalit jeho chyby a muzu si i ja sam polaborovat s x vecma co chci a rozhodne nechi nikoho zneuzivat k tomu aby se mnou travil spoustu casu. kdyz sem videl ze mi sw dokaze rict jak me dava turbo jak egr jestli maka jak airbagy a vaha vzduchu mam pocit ze pri castych koupi se to celkem vyplati mit uz mam 3ti TDi a rozhodne ne poslední a pokud se jedna jen o kabel za 2000 kč sw zadara rikam si proc to nemit aspon bych u toho 2 auta odhalil ze je spatnej krouzek pod volantem a ne ze to jen nekdo odpojil 

Škoda Roomster 1,9 TDi 77 KW Sportline