svody
Moderátoři: šulda, Moderátoři
taky myslim, ze pokud chces custom svody na stavajici turbo, jsou to vyhozeny penize...u tdi by videl vyrobu svodu jedine v pripade instalace nejakyho velkyho turba...
Ocelove priruby pro downpipe VNT15/17, VNT20/22, zaslepky EGR...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22918
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22918
- fabiátor
- Moderátor
- Příspěvky: 1258
- Registrován: 23 led 2006, 14:59
- Bydliště: Střední Čechy a Šumava
Odpovědi: 0
No na ty svody bych se taky asi vykaslal. To ma smysl u atmosferaku pac tam vic vzduchu dost dobre nenazenes a tak je dulezity optimalizovat vyplach spalovaciho prostoru, tj. i tlaky v primarnich svodech, vzajemne ovlivnovani vetvi atp.
Jinak ty brzdy mohu potvrdit. Menil jsem u FRS origo kotouce protoze se mi po 50.000km zkroutily a dal jsem tam nakonec tusim ATE ? s bocni drazkou a Textar desky. Musim rict ze to ted brzdi daleko lip, nevadne to a to ma FRS uz z tovarny jiny(vetsi) kotouce a desky nez seriovy skodovky.
Jinak ty brzdy mohu potvrdit. Menil jsem u FRS origo kotouce protoze se mi po 50.000km zkroutily a dal jsem tam nakonec tusim ATE ? s bocni drazkou a Textar desky. Musim rict ze to ted brzdi daleko lip, nevadne to a to ma FRS uz z tovarny jiny(vetsi) kotouce a desky nez seriovy skodovky.