svody

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lukaash
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:57
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Lukaash »

taky myslim, ze pokud chces custom svody na stavajici turbo, jsou to vyhozeny penize...u tdi by videl vyrobu svodu jedine v pripade instalace nejakyho velkyho turba...
Ocelove priruby pro downpipe VNT15/17, VNT20/22, zaslepky EGR...

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22918
Uživatelský avatar
jakarte
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 14:40

Příspěvek od jakarte »

Diky za pripominky.Podvozek je jiz upraven.Ic v planu,hned co nasetrim na trysky a sestelovani.
Létám nízko !!
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

A tak to já myslel, že už si s výkonem na konci. :) Třeba těch 200 koní bude stačit. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
JENDA T4
Aktivista
Příspěvky: 2904
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 18:30
Bydliště: praha 9

Příspěvek od JENDA T4 »

pokud nad tema svodama este uvazujes,vim o odbornikovy v Mlady Boleslavy,mam pocit ze delal u skoda motorsport,ted ma svou dilnu a stavi ramy,svody atp,znamej si tam nechal delat ram do WRCe.kontakt uz v tel nemam,ale da se sehnat pan Grabiec,mozna ho tu nekdo zna.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Nevim jestli je to číslo ještě funkční 603 545 722
JENDA T4
Aktivista
Příspěvky: 2904
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 18:30
Bydliště: praha 9

Příspěvek od JENDA T4 »

jo todle cislo jsem mnel taky,pokud funkcni neni tak sezenu aktualni,bude li treba.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Taky si myslím, že je to škoda peněz a energie, radši bych nasadil 150PS sání, pořádnej IC a pořádný hadice/trubky (světlost) a to i před turbem.

Tady jsou lidi na 180-200PS a na toto nebylo třeba šáhnout.
Uživatelský avatar
jakarte
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 14:40

Příspěvek od jakarte »

To Fantik:co delaji zuby???
Diky za rady zaridim se podle nich.Jeste jednou diky
Létám nízko !!
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

No na ty svody bych se taky asi vykaslal. To ma smysl u atmosferaku pac tam vic vzduchu dost dobre nenazenes a tak je dulezity optimalizovat vyplach spalovaciho prostoru, tj. i tlaky v primarnich svodech, vzajemne ovlivnovani vetvi atp.

Jinak ty brzdy mohu potvrdit. Menil jsem u FRS origo kotouce protoze se mi po 50.000km zkroutily a dal jsem tam nakonec tusim ATE ? s bocni drazkou a Textar desky. Musim rict ze to ted brzdi daleko lip, nevadne to a to ma FRS uz z tovarny jiny(vetsi) kotouce a desky nez seriovy skodovky.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“