Stránka 2 z 2
Napsal: 04 úno 2006, 18:51
od Lukaash
taky myslim, ze pokud chces custom svody na stavajici turbo, jsou to vyhozeny penize...u tdi by videl vyrobu svodu jedine v pripade instalace nejakyho velkyho turba...
Napsal: 05 úno 2006, 16:40
od jakarte
Diky za pripominky.Podvozek je jiz upraven.Ic v planu,hned co nasetrim na trysky a sestelovani.
Napsal: 05 úno 2006, 19:12
od Bóďa
A tak to já myslel, že už si s výkonem na konci.

Třeba těch 200 koní bude stačit.

Napsal: 05 úno 2006, 20:10
od JENDA T4
pokud nad tema svodama este uvazujes,vim o odbornikovy v Mlady Boleslavy,mam pocit ze delal u skoda motorsport,ted ma svou dilnu a stavi ramy,svody atp,znamej si tam nechal delat ram do WRCe.kontakt uz v tel nemam,ale da se sehnat pan Grabiec,mozna ho tu nekdo zna.
Napsal: 05 úno 2006, 20:50
od Fantik
Nevim jestli je to číslo ještě funkční 603 545 722
Napsal: 06 úno 2006, 16:05
od JENDA T4
jo todle cislo jsem mnel taky,pokud funkcni neni tak sezenu aktualni,bude li treba.
Napsal: 06 úno 2006, 20:52
od Andre
Taky si myslím, že je to škoda peněz a energie, radši bych nasadil 150PS sání, pořádnej IC a pořádný hadice/trubky (světlost) a to i před turbem.
Tady jsou lidi na 180-200PS a na toto nebylo třeba šáhnout.
Napsal: 07 úno 2006, 08:37
od jakarte
To Fantik:co delaji zuby???
Diky za rady zaridim se podle nich.Jeste jednou diky
Napsal: 08 úno 2006, 12:16
od fabiátor
No na ty svody bych se taky asi vykaslal. To ma smysl u atmosferaku pac tam vic vzduchu dost dobre nenazenes a tak je dulezity optimalizovat vyplach spalovaciho prostoru, tj. i tlaky v primarnich svodech, vzajemne ovlivnovani vetvi atp.
Jinak ty brzdy mohu potvrdit. Menil jsem u FRS origo kotouce protoze se mi po 50.000km zkroutily a dal jsem tam nakonec tusim ATE ? s bocni drazkou a Textar desky. Musim rict ze to ted brzdi daleko lip, nevadne to a to ma FRS uz z tovarny jiny(vetsi) kotouce a desky nez seriovy skodovky.