Seat Alhambra prosím o radu 4-vyriesene:)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jelikož jsou ty hodnoty váhy tak malý, zkus ji odpojit a projet bez ní, mělo by to jet o něco líp jelikož by se tam měla nastavit hodnota 550mg/H, to jste nezkoušely?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Huml píše:jelikož jsou ty hodnoty váhy tak malý, zkus ji odpojit a projet bez ní, mělo by to jet o něco líp jelikož by se tam měla nastavit hodnota 550mg/H, to jste nezkoušely?
Skusali, ale nemeral som kolko tam RJ nastavila. S odpojenou vahou to islo tak isto.
Domanický Jozef
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 17 črc 2008, 16:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Domanický Jozef »

Ahojte všetci. Keď som išiel od Miša po diaľnici,tak auto ťahalo dobre,ale na prvej križovatke mi to znovu padlo do núdzaku.po vypnutí motora opätovnom naštartovaní to šlapalo ďaľších 10km a znovu spadlo atď.motor už ale ťahal o poznanie horšie(asi niaka porucha v pamäťi?).Bol som sa odviesť v kopcoch a prišiel som na to,že to padne vtedy keď sú otáčky pod 2000(len orientačne) a chcem niakky výkon.Napr.idem hore kopcom,zaradená trojka,vytočím ju na 5500,zaradím štvorku,otáčky idú v kopci pod 2000 a je to.Keď si dám pozor a radím až vtedy,keď viem,že to nepôjde nižšie,tak to nepadne(50km v kopcoch a nič) Zdravím Jozef.
tomik
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 27 led 2006, 06:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomik »

misoVW píše:Ahojte, dnes bol Jozef s autom u mna. Padanie do mal)- nepomohlo. Ta vaha co tam ma ma cislo: F 00C 2G2 055, 686 20 3 A. Prosim nevie niekto aka vaha tam ma byt orig.? Kod motora je AUY. Prosim nevie niekto cim to moze byt? Dik.
tak ta vaha je podle tyhle tabulky : http://www.passatplus.de/lmm/index.htm nejaka prdelni ...
mel jsem ten samej problem u pd passata, prej asi blba vaha, postupne 3 servisy(znackovy) a kulovy. nekdo tam dal blbou (wallbash) ja koupil novou tu samou :? .
mam pocit ze to cislo na konci 055 povazujou vsichni za "vselek" ..
nakonec jsem koupil pierburg u stangla za cca 2500, je to nejaka nahrada a OK .. 3 mesice jsme se s tim sral, vstriky, cerpadlo, filtry, turbo ... ruce tem technikum prerazit ..
tomik.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Jozef, pozri tu tabulku co poslal tomik, podla nej by tam mala ist vaha s koncovkou 056. Ty tam mas 055. Skus a daj vediet.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Domanický Jozef píše:Ahojte všetci. Keď som išiel od Miša po diaľnici,tak auto ťahalo dobre,ale na prvej križovatke mi to znovu padlo do núdzaku.po vypnutí motora opätovnom naštartovaní to šlapalo ďaľších 10km a znovu spadlo atď.motor už ale ťahal o poznanie horšie(asi niaka porucha v pamäťi?).Bol som sa odviesť v kopcoch a prišiel som na to,že to padne vtedy keď sú otáčky pod 2000(len orientačne) a chcem niakky výkon.Napr.idem hore kopcom,zaradená trojka,vytočím ju na 5500,zaradím štvorku,otáčky idú v kopci pod 2000 a je to.Keď si dám pozor a radím až vtedy,keď viem,že to nepôjde nižšie,tak to nepadne(50km v kopcoch a nič) Zdravím Jozef.
To robi to ze ta vaha dava malo v nizkych ot. Ak by padalo do nudzaku vo vysokych ot. tak by turbo tlacilo vela.
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

ano vaha 055je na 130-ku,,,,,,,,,,,mam..;o)
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
tomik
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 27 led 2006, 06:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomik »

mtapaj píše:ano vaha 055je na 130-ku,,,,,,,,,,,mam..;o)
ja taky, dve v supliku na h ... (LOL)
Domanický Jozef
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 17 črc 2008, 16:43
Odpovědi: 0

Seat Alhambra prosím o radu 4

Příspěvek od Domanický Jozef »

Tak váhu mám novú,orig.56,auto stále neťahá.Po výmene prestalo padať do núdz.režimu,v počítači bola zaznamenaná niaka elektrická chyba ventila.Vymazali ju,po nikom čase pôjdem zas,tak uviďíme.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Potom si zapamataj, aka chyba to bola, aspon cislo.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Takze dnes bol Jozef znova u mna (druhy pokus :) ). Ma tam uz origo vahu 056ku. Dali sme na skusku aj inu RJ motora, auto ide o poznanie lepsie.
Co je ale zaujimave: vaha je nasrobovana v tom valci co ide z filtra. Ten valec ma v strede mensi valec, ktory usmernuje vzduch do vahy. Tento valec som vylomil a vaha zacala davat uz pri 2100ot dostatocnu hodnotu. Predtym (so starou RJ) a nevylomenym tym valcom vaha davala velmi malo. Hodil som spat aj staru RJ a vaha znovu zacala malo davat (???preco neviem). Vyzera to tak, ze Jozef mal na aute kombinaciu viacerych zavad: vadna, alebo RJ s inym c.HW, neorigo vaha. Nevie niekto ci na Alhambru PD (AUY) ma ist ten valec na vahu s tym usmernovacom vzduchu? Jozef, prosim hod sem foto toho tubusu, aby vedeli o co ide, lepsie to potom vysvetlime.
Naposledy upravil(a) misoVW dne 18 srp 2008, 14:17, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já se taky vrtal v almaře jednou jela podruhé ne, psychodrama hadičky, váhá všechno nové a nakonec na ventil turba a přepoušteče jsou ty hadičky spletené a tam to přisávalo a jak kdy a turbo nejelo jak má jestli to pomůže miloš
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

misoVW píše:Takze dnes bol Jozef znova u mna (druhy pokus :) ). Ma tam uz origo vahu 056ku. Dali sme na skusku aj inu RJ motora, auto ide o poznanie lepsie.
Co je ale zaujimave: vaha je nasrobovana v tom valci co ide z filtra. Ten valec ma v strede mensi valec, ktory usmernuje vzduch do vahy. Tento valec som vylomil a vaha zacala davat uz pri 2100ot dostatocnu hodnotu. Predtym (so starou RJ) a nevylomenym tym valcom vaha davala velmi malo. Hodil som spat aj staru RJ a vaha znovu zacala malo davat (???preco neviem). Vyzera to tak, ze Jozef mal na aute kombinaciu viacerych zavad. Nevie niekto ci na Alhambru PD (AUY) ma ist ten valec na vahu s tym usmernovacom vzduchu? Jozef, prosim hod sem foto toho tubusu, aby vedeli o co ide, lepsie to potom vysvetlime.
nove vahy uz su s tym usmernovacom. nemal si vylamovat
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Jozef ma tieto valce dva. Jeden je uz vylomeny, druhy je origo. Na ten vylomeny to taha od 2100ot, na ten origo auto taha az od 2800ot. Zaujimave, ze?
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

Chlopi ze Žiliny :) , stále ste nenapísali kód chyby toho núdzového režimu.
Skúste napísať možno sa pohnete ďalej.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“