Tuning sraz Milovice 12. - 14. září 2008 Setkání mistrů

akce a srazy dieselpoweráků

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

gratulace... :)

jinak koukám, že byla malá účast na sprintech, jen 11 startujících...
to nejel ani Lusťa, který to má "pár kiláků"? :D
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

MirekX píše:rychlost v cíli o více než 20km/h vyšší než druhý v pořadí, to je masakr :D

velká gratulace :)
(LOL) druhá byla čtyřkolka (LOL)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Jj, no prave, i treti, ctvrta i pata byly ctyrkolky. Prave proto je treba smeknout pred Pikasem, ze na tak nepriznivem povrchu svoji rychlosti vybojoval s predokolkou krasne seste misto v teto konkurenci.
Predokolky bojovaly s obrovskou nevyhodou na startu, kdyz nebylo mozno prenest silu motoru dostatecne rychle a ucinne na silne rozruseny podklad a konkurovat mohly pouze vykonem, kdyz se konecne uvedly do pohybu.
A ten byl podle cilove rychlosti "božžííí......í"
(rofl)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Kornout píše:
MirekX píše:rychlost v cíli o více než 20km/h vyšší než druhý v pořadí, to je masakr :D

velká gratulace :)
(LOL) druhá byla čtyřkolka (LOL)
no právě proto,že to byla čtyřkolka,ten rozdíl ve výkonu motoru musí být obrovský, když to dvoukolka dožene :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

MirekX píše:
Kornout píše:
MirekX píše:rychlost v cíli o více než 20km/h vyšší než druhý v pořadí, to je masakr :D

velká gratulace :)
(LOL) druhá byla čtyřkolka (LOL)
no právě proto,že to byla čtyřkolka,ten rozdíl ve výkonu motoru musí být obrovský, když to dvoukolka dožene :)
To bych neřekl, rozdíl ve výkonu a váze musí být aby ho dohnal, ale nechápu proč se divíš koncové rychlosti, podívej kolik má koncovou rychlost Mvole s čajdou a já se svojí Octou udělám v cíly 150km/h, jenže právě ty starty. Ono udělat se čtyřkolou 150km/h chce pořádný stádo koníků. O tom že zlatka je naložená není pochyb, ale čtyřkolo má obrovský ztráty a to co neudělá na startu pak nedožene. Tak nechápu proč se divíš rozdílu v rychlosti. Rychlost musíš porovnávat předokolky s předololkama a čtyřkolky s čtřkolkama, jinak to nic neřekne, leda by jsi měl koeficient pro mechanický ztráty.
Zajímavé porovnání je třeba s výsledky z Mimoně, kdy Power jede taky předokolky a má s GIV v cíly 165km/h bez nitra, je fakt, že v Milovicích to víc foukalo.
Naposledy upravil(a) Kornout dne 14 zář 2008, 08:47, celkem upraveno 1 x.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já se vůbec nedivím, jen je z výsledku naprosto jasné, který motor je na tom líp. A to dost výrazným způsobem.
Pokud je čtyřkola podle tebe vlastně špatná (těžší, ztráty..) tak proč ji tam mají skoro všichni?
Na tak krátký trati se rozdíl ze startu blbě dohání. :) a já jsem strašně rád, že je vidět, že peníze nejsou všechno.....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

MirekX píše:já se vůbec nedivím, jen je z výsledku naprosto jasné, který motor je na tom líp. A to dost výrazným způsobem.
Pokud je čtyřkola podle tebe vlastně špatná (těžší, ztráty..) tak proč ji tam mají skoro všichni?
Na tak krátký trati se rozdíl ze startu blbě dohání. :) a já jsem strašně rád, že je vidět, že peníze nejsou všechno.....
Tak bavíme se o rychlosti a ty zase do toho pleteš časy, ke kterým jsem se vůbec nevyjadřoval. Reagoval jsem pouze na porovnání rychlosti 1 vs.2a3 místo, což je naprosto blbost.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Možná bych měl návrh na příští rok, v kategorii diesel by se jelo bez nitra a kdo má nitro, tak by si to mohl potom ještě odjet jednou ve speciálech, nebo v kategorii nad 2,5l, protože potom lidi jako je Kosťa, Picaso nebo pajin nemaj absolutně šanci a pochybuju, že do těch aut budou cpát nitro.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Pikaso
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2006, 16:07
Bydliště: Šumperk

Bordel

Příspěvek od Pikaso »

Čau chlapi.Řekl bych,že předokolky a víceméně sériovky nemají v dnešním bordelu jaký panuje v kategorii diesel žádnou šanci.kategorie benzín je rozdělena klidně na 7 a více kategorií včetně speciálů a koeficientů a diesely hodí všechny do jedné kategorie.Mrkněte na místa přede mnou vše 4kolo kromě Reeshi,ale kdo viděl jeho gumy a ví co má pod kapotou nemluvě o nitru tak je mu to jasný. Pokud jsem byl na srazech se srovnatelnou konkurencí tak je 8srazů 7x na bedně,3x zlato 3x stříbro 1x bronz.Ať se vám všem daří.
Naposledy upravil(a) Pikaso dne 14 zář 2008, 10:13, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Kornout píše:Možná bych měl návrh na příští rok, v kategorii diesel by se jelo bez nitra a kdo má nitro, tak by si to mohl potom ještě odjet jednou ve speciálech, nebo v kategorii nad 2,5l, protože potom lidi jako je Kosťa, Picaso nebo pajin nemaj absolutně šanci a pochybuju, že do těch aut budou cpát nitro.
Určitě by bylo dobré oddělit od sebe TDI s nitrem a bez nitra s tím naprosto souhlasím.
Nicméně první, kdo u nás začal pouštět nitro byl čajda a kdo chtěl konkurovat musel se přizpůsobit.

To, že Kosťa, Pajin atd. nemají bez nitra šanci je pravda, ale pokud chtějí dobré umístění budou do něho muset zainvestovat. Samozřejmě v případě, že se nevymyslí nějaká kategorie pro nitraře.

Na druhou stranu, když se nad tím člověk zamyslí, tak nitro sady začínají dneska na ceně cca 15tis Kč, což není zas tolik, když je to v podstatě univerzální sada, kterou lze pozdějii přehodit do jiného auta. Cena provozu nitra je už na uživateli :D . Lze očekávat, že cena na jeho provoz se bude s postupem času zvyšovat. (LOL)
Obrázek
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Jestli chcete dělit s nitrem a bez rozdělte i 2-4 kolky nebo přepočet přes daný koeficient ať je spravedlivost pro všechny ;) ovšem otázkou zůstává zda to má smysl aby nebyly třeba 2 soutěžící v kategorii 4x4 nad 2500ccm :)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Pikaso
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2006, 16:07
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Pikaso »

Nejde tady o prachy ty nejsou žádný problém.Jde o to aby jela srovnatelná auta proti sobě jako v kategorii benzín,toť vše.Jinak gratulace Reeshovi to co dokázal z předohrabem hned tak jistí lidé nepoberou.Projížděli jsme na zpáteční cestě z cílového prostoru s Kulekem a Reesha se právě řítil do cíle tak asi o hlavu před Čajdou bylo to super podívání.
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Pikaso píše:Nejde tady o prachy ty nejsou žádný problém.Jde o to aby jela srovnatelná auta proti sobě jako v kategorii benzín,toť vše.
Tohle není pravda. Jsou soutěžící, kteří si to sice koupí, protože vědí, že je nutnost, ale pak brečí jak je to drahý a že by to nebylo potřeba, kdyby se udělalo více kategorií.... ;).
Obrázek
Pikaso
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2006, 16:07
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Pikaso »

To:Dukes Sorry,ale tomu co jsi napsal nerozumím.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jenoduchý koupí si to a stejně třeba nemají výsledky a tak brečí že kdyby bylo víc kategorií ta by to nebylo nutný ale to je i v jiných kláních znám to osobně... ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Akce/Srazy“