Audi 80 TDi-nejde diagnostikovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mám ten istý problém, trápim sa už vyše týždňa. Skúšam čo sa dá. Mám Audi 100 C4 r.v. 06/94 a tiež vypisuje "nemôžem synchronizovať Baud rate" a pritom jednotky klímy a bŕzd nájde bez problémov. Problém je pripojenie motora. Použil som hádam všetky verzie vagu čo som našiel na nete, prešiel všetky prenosové rýchlosti od 19200 do 600 a nič. Mám origo KKL usb + redukcia 2x2 pin. Kdesi pri neakom vagovskom návode bolo písané že je problém s pripojením vozidiel Audi z roku 93-94. , ale riešenie som nikde nenašiel. Verzia vagu 805 s mojou redukciou 2x2 ide v poriadku, nájde aj motor. Ale na môj KKL kábel ide vag, iba do verzie 409. Takže tiež by som rád poznal riešenie tejto záhady. Zajtra ešte niečo vyskúšam ak dačo dám vedieť.
s profi káblom by to nemal byť problém diagnostikovať ale vyskúšaj.
Ja som skúsil oddeliť z original redukcie 2x2 kostru vozidla a
komunikačnú kostru , odpojil som aj rádio pre istotu ako popisovali pri niektorých návodoch ale nič. Problém bude v napetí. Zoženie maníka na elektriku a skúsim niečo vyrobiť. Chvíľu mi to asi potrvá neni moc času
ale ak niečo napíšem. Prikladám manuál z vagu ak si to niekto dokáže neako vysvetliť :
"" Existují informace, že VAG-COM nepracuje s některými řídícími jednotkami vozidel
s motory TDI z let 1993 – 1994. Zde se jedná o nedodržení hodnot napětí protokolu VAG a
problém se týká jen jednoho výrobce jednotek. S těmito vozy komunikují VAG 1551/2 bez
větších problémů jen proto, protože mají v rozhraní vstup, který je „tolerantní“ k odchylkám
od VAG protokolu. Zde jsme sami podrobili komunikaci analýze a zjistili jsme, že tyto problematické
řídící jednotky nespínají na napětí blízké napětí kostry, ale na napětí jiná, a to
se přísnému protokolu VAG COM na PC nelíbí, takže velice těžko navazuje komunikaci.
Někdy ji po sebedelších pokusech ani nenaváže. Na řešení problému se průběžně pracuje.""
Ja som skúsil oddeliť z original redukcie 2x2 kostru vozidla a
komunikačnú kostru , odpojil som aj rádio pre istotu ako popisovali pri niektorých návodoch ale nič. Problém bude v napetí. Zoženie maníka na elektriku a skúsim niečo vyrobiť. Chvíľu mi to asi potrvá neni moc času
ale ak niečo napíšem. Prikladám manuál z vagu ak si to niekto dokáže neako vysvetliť :
"" Existují informace, že VAG-COM nepracuje s některými řídícími jednotkami vozidel
s motory TDI z let 1993 – 1994. Zde se jedná o nedodržení hodnot napětí protokolu VAG a
problém se týká jen jednoho výrobce jednotek. S těmito vozy komunikují VAG 1551/2 bez
větších problémů jen proto, protože mají v rozhraní vstup, který je „tolerantní“ k odchylkám
od VAG protokolu. Zde jsme sami podrobili komunikaci analýze a zjistili jsme, že tyto problematické
řídící jednotky nespínají na napětí blízké napětí kostry, ale na napětí jiná, a to
se přísnému protokolu VAG COM na PC nelíbí, takže velice těžko navazuje komunikaci.
Někdy ji po sebedelších pokusech ani nenaváže. Na řešení problému se průběžně pracuje.""
tak som treti do partie tiez mi to neide nalogovat len ABS keby som mal Airbag tak aj ten mam 80 B4 1993 Tdi 1Z skusal som to s kkl no ten nic s Hex can kablom to slo viac nacitalo motor ale len asi jeden kanal kde je predvstrek, ale nic viac potreboval by som nacitat davky paliva otacky tlak turba teplotu,
neviem akou diag. sa da toto vsetko nacitat. vy ste uz na nieco prisli?
neviem akou diag. sa da toto vsetko nacitat. vy ste uz na nieco prisli?
Stále sme na nic nepřišli, měl sem to i na SUPERVAGu ale je to na nic. Akorát sem se spojil u kámoše s nějakou čtečkou kde jdou číst závady, nastavit zákl. nastavení a číst blok hodnot (krom váhy vzduchu)tomasx píše:tak som treti do partie tiez mi to neide nalogovat len ABS keby som mal Airbag tak aj ten mam 80 B4 1993 Tdi 1Z skusal som to s kkl no ten nic s Hex can kablom to slo viac nacitalo motor ale len asi jeden kanal kde je predvstrek, ale nic viac potreboval by som nacitat davky paliva otacky tlak turba teplotu,
neviem akou diag. sa da toto vsetko nacitat. vy ste uz na nieco prisli?
Ne přes USB nepoužívám, o tom jsem slyšel že sou sním probémy. Používám Sériový. Ale i tak, tady píšou že s 704 to nejde a to je taky hex-canváha píše:HEX-CAN kabel funguje bez problému,to mám vyzkoušené,pokud nemusim KKL nepoužívám,u některých aut sem sním měl taky problémy...respektive vy všichni máte USB-KKL kabel ne?
Může být vag 805.1 a tanto kabel?http://www.webareal.cz/lvautodiagnostik ... o-Vw-Skoda