škubání tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 172
- Registrován: 12 črc 2008, 08:21
- Bydliště: Most
-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Jo, jo konečně to z tebe vylezlo. Když ti někdo "nalejvá", jak píšeš, různé softy, pak to nemůže vypadat jinak. Ten soft se musí dělat na konkretní vozidlo, bude to zřejmě sw záležitost.
Ale jestli jsi přesvědčen, že to není řídícím vstřikem, naftovým filtrem ani softem, pak vymontuj hlavu čerpadla a na přívodu je malé mosazné sítečko. To vydloubni a vyhoď, není tam zapotřebí a může být přicpané a to pak dělá tu závadu, kterou popisuješ.
Nechce se mi také věřit, že řídící vstřik je zdravý, když ti na něm VAG vypisuje závadu. Ale to musíš vědět ty , sám si přiděláváš práci, když zjištěnou závadu zcela neodstraníš a hledáš pořád jinde.
Ale jestli jsi přesvědčen, že to není řídícím vstřikem, naftovým filtrem ani softem, pak vymontuj hlavu čerpadla a na přívodu je malé mosazné sítečko. To vydloubni a vyhoď, není tam zapotřebí a může být přicpané a to pak dělá tu závadu, kterou popisuješ.
Nechce se mi také věřit, že řídící vstřik je zdravý, když ti na něm VAG vypisuje závadu. Ale to musíš vědět ty , sám si přiděláváš práci, když zjištěnou závadu zcela neodstraníš a hledáš pořád jinde.

musim te vyvest z omylu, nikdo nic nenalejva v aute je originalni soft mnou upraveny, jedine co bylo ze se tam nahral uplny original aby se vyloucila chyba v uprave softu (kterou jsem stejne nepripoustel ale pro klid majitele) samozdrejme auto cuka i s original softem s original tryskama , i s tryskama fratelli bosio RACE 520 (ktere zapujcil HOLZ)Venca píše:Jo, jo konečně to z tebe vylezlo. Když ti někdo "nalejvá", jak píšeš, různé softy, pak to nemůže vypadat jinak. Ten soft se musí dělat na konkretní vozidlo, bude to zřejmě sw záležitost.
Ale jestli jsi přesvědčen, že to není řídícím vstřikem, naftovým filtrem ani softem, pak vymontuj hlavu čerpadla a na přívodu je malé mosazné sítečko. To vydloubni a vyhoď, není tam zapotřebí a může být přicpané a to pak dělá tu závadu, kterou popisuješ.
Nechce se mi také věřit, že řídící vstřik je zdravý, když ti na něm VAG vypisuje závadu. Ale to musíš vědět ty , sám si přiděláváš práci, když zjištěnou závadu zcela neodstraníš a hledáš pořád jinde.
na vagu mi obcas neukazoval predvstrik na volnobeh, ztoho jsem usoudil ze je spatny ridici vstrik, snimac otacek na klice (krouzek nebo cidlo) a nebo kabelaz, vstrik je tam asi uz 4 takze ten muzeme vyloucit
HOLZ stravil stimto autem cca 2 dny a vyzkousel a zmeril co se dalo a nanic neprisel
-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Mno, nikoho nechci v tomto případě samozřejmě napadat, proto jsem psal, je-li přesvědčen, že to, co už podnikl pro odstranění závady je nyní v pořádku, co má dle mého názoru podniknout dál. Ani vlastně nevím, zda to sítko už Holz neodstranil, informace jsou kusé.
Také mám pocit, že by chyba mohla být v přerušeném, či volně upevněném kabelu, kde spoj způsobuje chvílemi velký přechodový odpor.
Také mám pocit, že by chyba mohla být v přerušeném, či volně upevněném kabelu, kde spoj způsobuje chvílemi velký přechodový odpor.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 172
- Registrován: 12 črc 2008, 08:21
- Bydliště: Most
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 172
- Registrován: 12 črc 2008, 08:21
- Bydliště: Most
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 172
- Registrován: 12 črc 2008, 08:21
- Bydliště: Most
To je těžký takhle radit,chtělo by to na VAGinu skouknout hodnoty.Co váha vzduchu? Před měsícem přijel na dílnu GIII s motorem Octa 1.9tdi 66kw s tím,že nechal nachipovat a nejede mu to,z ničeho nic mu začne cukat motor a při 120 to cuká tak,že musí zpomalit.Startoval auto na 3.pokus. Sranda byla v tom,že VAG hlásil jen netěsnost v sání a G80.Takže jsem mu zkoušel poupravit hodnoty v kódování řj,zvedl jsem mu startovací dávku a snížil otvírání AGRka,ale pořád to sem tam škublo,takže jediný,co mě napadlo,vyměnit váhu vzduchu.Půjčil jsem mu svojí starou váhu. Při vytočení do otáček mu to začalo strašně moc hulit,cukat,hulit,cukat.ZKusil jsem teda vymontovat svou váhu z octy (mám sice tdi,ale jezdím s váhou z 1.8i) a s tou už mu to jelo.PajaGolfIV píše:porad cuka...nikdo nic ???:

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 172
- Registrován: 12 črc 2008, 08:21
- Bydliště: Most
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 172
- Registrován: 12 črc 2008, 08:21
- Bydliště: Most