tempomat - schéma návod k zapojení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Kuťa
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2006, 08:07
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Kuťa »

Hele jak je o schéma u toho passata 97 až 2OOO tak tam je u konektoru na páčce číslo pinu 7 ale mám páčku a tam je jen 6 pinů jaký je tam značení nabo jak zapojit 6 pinovej konektro dík.
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

kde v motoru najdu ventil tlaku přeplŇování, viz. nákres AFN
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Uživatelský avatar
MAX
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od MAX »

(rofl) )
Naposledy upravil(a) MAX dne 21 srp 2006, 16:44, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

Díky, zlatej :D
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

První poznatek pro montéry jako já - Airbag se u A6 nesundavá šroubovákem jako u G4 nebo Octávky, ale nástavcem T25 ( hvězdička), Pak už je to pohodička i pro lamy jako já
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

sorry, sem jinde než sem chtěl
CFHC
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

někde sem tady viděl schéma zapojení tempopmatu a v páčce bylp namalovaný jen tlačítko a přepínač. Je to opravdu tak? není tam už nic víc?
CFHC
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

Tak jsem se dneska do toho pustil podle výše uveřejněných návodů a vcelku z toho zase brzo vycouval. Jednotlivé návody na AFN se liší jak tady tak na jiných návodech, tak jsem se snažil být pozorný. Ale většina prezentovaných pinů jak na ĚCU tak i na svorkovnicích jsou obsazené. Moje odvaha vzít štípačka a na tento kabel přidělat další klesá se sílou svazku a rozporem v zapojení.
Mám origo kabeláž, která je zakončena plochýmu piny ( sameček) někam nasunout, většina nalezených svorkovnic vyžaduje samičky ( už je taky mám sehnaný), alespíše šmik a neletovat na již stávající kabel kterým je pin obsazen.

Chtěl jsem tedy požádat někoho o polopatické rady typu :

Kabel z pinu 6 svorkovnice tempomatu připojoj do svorkovnice ŘJ pin 19, nakrimpluj tam samici a cvakni to tam, nebo fikni kabel na pinu 35 a připoj kabel z pinu 2 ke stávajícímu kabelu.........

Nebo kdo mi to zapojí, rozborku a sborku krabice s ECU a svorkvnicemi už umím poslepu :D
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Kuťa
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2006, 08:07
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Kuťa »

Koukám že jsi na tom podobně,mám audi A4 taky AFN,několik schéma zapojení a každý jiný,já neměl vydrátovámo od ŘJ do konektorů,tak jsem to vydrátoval do ŘJ,v úterý to jedu aktivovat,tak jsem zvědav, protože dnes jsem objevil další schéma na AFN a ejhe jiný piny tak už taky nevím,práci zdar
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

dík za podporu, fakt už nevim. Nerad bych blbým zapojením odpálil ECU nebo ještě další věci.

Fakt to tu nikdo nedělal aby poradil? Nebotu všichni umíte jen vyměnit váhu vzduchu :D
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Kuťa
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2006, 08:07
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Kuťa »

Zdar hele tak vydž a ja uvidím jak dopadnu v úterý a kdyžtak ti to pošlu,já jsem dával dohromady plánky 2 měsíce a taky je to ve hvěrdách.uterý to rozhodne cus
Mitko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:16
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Mitko »

Skuste sa zaregistrovat na http://forum.auto-steuerung.de
V spodnej casti sekcie Downloads objavite skutocne poklady.

PS: Dakovne dopisy a kvetinove dary mi posielajte sukromnou postou. :-D :-D :-D
Passat Variant 1.9 TDi, 85kW, ATJ, r.v.2000
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

MAXi, nemáš prosím Tě schéma toho zapojení pro Passata B5,5 2002, díky moc.
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Uživatelský avatar
MAX
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od MAX »

cippis píše:Jednotlivé návody na AFN se liší jak tady tak na jiných návodech.
Tak jsem koukal na ty odkazy cos mě poslal, ale žádné rozdíly sem v zapojení nenašel. Můžeš to nějak upřesnit.
Uživatelský avatar
MAX
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od MAX »

TomasH píše:MAXi, nemáš prosím Tě schéma toho zapojení pro Passata B5,5 2002, díky moc.
Napiš kód motoru.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“