AUTO na VODÍK

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
truck
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 01 kvě 2006, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od truck »

Já myslel že šikovný český ručičky, ale hovno ještě se musíte moc učit od soudruhů s USA. Ono je to trochu všechno jinak.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

tucnak007
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 26 led 2006, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od tucnak007 »

http://www.upramene.cz/forum/viewtopic.php?t=731 Je tu toho hodně na čtení,ale nikde tam neni konečné řešení a ani jsem nenašel,že by tam někdo napsal,že to funguje a šetří palivo.jinak zajímavě članky až trochu sci-fi např.samovýroba vodíku.
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

No vypadalo to na inteligentní lidi ale když napsali že to jezdilo ješte dva dny když to vymontovali, tak tím mě dostali. A bohužel tam jsou popisovány jen prvky a celkový systém tam chybí, nenajdeš hlavní schéma zapojení.
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

http://atlantislabs.sk/ivanov-vyvijac-vodiku

Hezky a konečně technicky a vědecky popsané ale chybí tam akorát bilance elektrické energie spotřebované na rozklad vody.......
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr H. »

Pavel píše:To Petr H:

A mohl b yjsi mi prosím osvětlit co tam ten vodík a kyslík dělají jiného než hoří na vodu?

Děkuji.
kromě toho, že ten vodík do motoru vlastně vůbec nedojde.. dojdou tam vodíkové ionty... a ty tam dělají něco jiného než shoří s kyslíkem. Působí tam za vysoké teploty a tlaku na jiné uhlovodíky. Rozloží je to na jednoduší uhlovodíky, které lépe nebo rychleji prohoří. Tím vznikne ta úspora paliva. Co se tam přesně děje, se ale musíš zeptat nějakého chemika. Konečné řešení není, protože to jaksi zatím nikdo nedotáh tak daleko, aby určil přesné množství. Takže všichni jedou metodou pokus omyl. Není důležité kolik vodíku vyrobíš, ale jestli nasaješ tolik iontů kolik je potřeba. Všiměte si některých tech amerických patentů je tam jen bubler bez vyvíječe a efekt je srovnatelný.


Taky koukám že se Vám tady popletl Joe Cell z vyvíječem vodíku.

Motor na Joe Cell jede na principu IMPLOZE !!!! mrkněte jak se nastavuje předstih!

;) trošku si to načtěte sám jsem nad tímhle strávil 10tky hodin...
nemám žádnou kárku na naftu...
jist
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 09 črc 2008, 21:46
Odpovědi: 0

---

Příspěvek od jist »

No jo ale jak to jede na implozi když to vymontujou a ještě 2 dny to maká.Navíc imploze je podtlak tudíž by ten motor makal obráceně sál by výfukem nebo jak? (rofl) Někdo taky věří že pro něj přiletí vesmírní lidé ...
Uživatelský avatar
NEVO
Přispěvovatel
Příspěvky: 976
Registrován: 07 kvě 2008, 20:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Or.Polhora-Slovensko

Příspěvek od NEVO »

ja som to tiez trosku studoval (par prebdenych noci) a zaujima ma jedna vec ked to ide stym joe cell tak to vlastne ten piest pritahuje nie? a ma napadlo ze ci to vydrziatie skrutky ktorymi je uchytena ojnica ku klukovke cez klzne lozisko?
inac je to zaujimavy princip, len sa mi tomu este akosi nechce celkom verit.
Na co si nesiahnem to sa mi nezda (LOL) (rofl) (LOL)
nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20
Odpovědi: 0

Re: ---

Příspěvek od Petr H. »

jist píše:No jo ale jak to jede na implozi když to vymontujou a ještě 2 dny to maká.Navíc imploze je podtlak tudíž by ten motor makal obráceně sál by výfukem nebo jak? (rofl) Někdo taky věří že pro něj přiletí vesmírní lidé ...
;) musíš si to přečíst, to snad zvládněš je toho k dispozici dost. Nepracuje obráceně. Saje sáním vyfukuje výfukem. Taky si musíš přečíst co je "palivem" ! Pak zjistíš jestli může nebo nemůže pracovat ještě 2 dny po vymontování.
Nebo taky věříš, že když pojedeš víc ja 30mil v hodině tak ti to roztrhá vnitřnosti a umřeš??? (rofl)
nemám žádnou kárku na naftu...
jist
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 09 črc 2008, 21:46
Odpovědi: 0

Re: ---

Příspěvek od jist »

Petr H. píše:
jist píše:No jo ale jak to jede na implozi když to vymontujou a ještě 2 dny to maká.Navíc imploze je podtlak tudíž by ten motor makal obráceně sál by výfukem nebo jak? (rofl) Někdo taky věří že pro něj přiletí vesmírní lidé ...
;) musíš si to přečíst, to snad zvládněš je toho k dispozici dost. Nepracuje obráceně. Saje sáním vyfukuje výfukem. Taky si musíš přečíst co je "palivem" ! Pak zjistíš jestli může nebo nemůže pracovat ještě 2 dny po vymontování.
Nebo taky věříš, že když pojedeš víc ja 30mil v hodině tak ti to roztrhá vnitřnosti a umřeš??? (rofl)
Tak jsem si to přečet a dospěl jsem k závěru že Joe Cell je vlastně Jára Cimrman
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Tak můj známej vyrobil takovej jednoduchej vyvíječ a namontil ho do Felicie.Problém je v tom, že toho plynu to moc nevyvinulo,ale na plnou nádrž ujel o 80 kiláků víc. Teď se čeká na objednanej origo kus z USA aby se nevymýšlelo to co už někdo vymyslel.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

moj otec niekedy s tymto experimentoval.. este teraz mame na balkone nejaky vyvijac na vodik :D
ale viem ze su 2 sposoby ako spravit z vody vodik a kyslik a to je 1.elektrolyza ktoa je narocna na vstupny prud atd, a 2. nejake ostrelovanie atomu neviem cim.. tym to vraj ide a su uz aj auta na ktorych to chodi..tak neviem :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

Ale elektrickou bilanci rozkladu vody tu ješte nikdo neudělal. Ať vodíku nebo vodíkových iontů. Nějaká el. energie v podobě 12V * pár set milimiampér mi přijde nesmyslná pro nějaký rozklad vody. To je tak na tepelné ztráty způsobené vodivostí vody. No nevím. Chtěl bych v tomhle mít jasno než to začnu montovat.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Pavel píše:Ale elektrickou bilanci rozkladu vody tu ješte nikdo neudělal. Ať vodíku nebo vodíkových iontů. Nějaká el. energie v podobě 12V * pár set milimiampér mi přijde nesmyslná pro nějaký rozklad vody. To je tak na tepelné ztráty způsobené vodivostí vody. No nevím. Chtěl bych v tomhle mít jasno než to začnu montovat.

Ono je totiž rozdíl cpát do něčeho 12V/ 500mA při frekvenci třeba 50Hz a něco jinýho tam cpát třeba 12V/500mA při frekvenci 42kHz. :)
truck
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 01 kvě 2006, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od truck »

Libor Hanzal píše:Tak můj známej vyrobil takovej jednoduchej vyvíječ a namontil ho do Felicie.Problém je v tom, že toho plynu to moc nevyvinulo,ale na plnou nádrž ujel o 80 kiláků víc. Teď se čeká na objednanej origo kus z USA aby se nevymýšlelo to co už někdo vymyslel.
No a vo vo votom to je. Nevymýšlet okopírovat když to u Amerických soudruhů funguje. Ti co to mají jezdí ostatní po nocích študují.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“