První golfV 185 PS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

asi tak bráno s ironií.... graf po jednotlivých kvaltech jsem už taky viděl....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Pockat, to nebyl predcasny april? ... aha, ja myslel ze si z nas chteli vystrelit ... tak nic no (LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

co moze sposobit takyto vlnity priebeh?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

netopier píše:co moze sposobit takyto vlnity priebeh?
to proč se n*seru do toho čemu nerozumím i když vím jak na to
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

spatny soft.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

No takový průbeh by mě poměrně stolicoval. A dovolím si drobnou poznámku k podpisu "štastného" majitele.
kilowatty mají značku kW ne KW a newtonmetry mají značku Nm ne nM. Toť asi tak k fyzice, když máš nic moc graf, tak si oprav aspoň podpis. ;)
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:15

Příspěvek od mvolesko2 »

ok asi bych se mel taky vyjadrit :)

tak soft sem delal ja, az na ten zub je prubeh presne podle pozadavku majitele u toho mereni jsem nebyl tak nevim co se tam odehralo
Naposledy upravil(a) mvolesko2 dne 23 lis 2008, 13:30, celkem upraveno 1 x.
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

mvolesko2 píše: az na ten zub je prubeh presne podle pozadavku majitele
"... co jeee, vzdyt se jen pob*il, po**cal a pos*al, jinak akce probehla naprosto v poho"

Omlouvam se za ponekud obhroublejsi vyrazy (ktere jsem radeji cenzuroval), nicmene hrozne mi to pripomenulo jednu prihodu, co se stala kamaradovi.
mvolesko2 píše:vetsina lidi tomu stejne rozumet nebude
Hlavne, ze tomu zjevne rozumis ty (LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Nechcem nikoho urazit konkretne ale Mvole urobit takto auto a este dat moda na net tak to je moc aj na mna. A viem uplne presne z coho je tam ten zub. a divim sa celkom ze to turbo este zije. Ked budes takto pokracovat dalej budes mat urcite vela spokojnych zakaznikov. (noteeth) .
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

zjavne bez sebemensej pripomienky (noteeth)
scrufy
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 03 dub 2008, 17:51

Příspěvek od scrufy »

jen by me jako amatera zajimalo v šem to mužu otevřít :(
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

v editore map, napr.Winols. Ale asi tam nic neuvidis.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
hafanana
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2007, 21:57

Příspěvek od hafanana »

lt.kubosh píše:No takový průbeh by mě poměrně stolicoval. A dovolím si drobnou poznámku k podpisu "štastného" majitele.
kilowatty mají značku kW ne KW a newtonmetry mají značku Nm ne nM. Toť asi tak k fyzice, když máš nic moc graf, tak si oprav aspoň podpis. ;)
JESTLI SE TADY NĚKDO POSERE V 1700OT TA JA URČITĚ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
A UVOZOVKY SE PÍŠOU DOLE (LOL)
G5+ 1,9,77kW+VA+soft MVO+trysky 85kW+jednohmota+vaha OFF+egr OFF+kat OFF =136,5kW/185,6PS/416,1nM
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

preco nedas sem novy graf?
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:15

Příspěvek od mvolesko2 »

venoval sem fafanovi jeste 5 minut, behem toho jsme to na dalnici nalogovali, okolo 1700-2000 opravdu nebyla regulace uplne idealni ale nic dramatickeho spicka 1.3b ktera se zregulovala na 1.1b a hned zase nabeh na pozadavek tlaku, kazdopadne venoval sem mu dalsich 5 minut a soft mu lehce predelal, pak jsme se dohodli ze mu venuju jeste 5hodin a zajeli do blavy na brzdu :)

tam me velice prekvapil pristup firmy profituning a opravdu name jejich profesionalnost zapusobila, berou konkurenci jako takovou a nesirej pomluvy, takovy prijemny protiklad k BHmotorObrázek
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“