První golfV 185 PS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
asi tak bráno s ironií.... graf po jednotlivých kvaltech jsem už taky viděl....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Pockat, to nebyl predcasny april? ... aha, ja myslel ze si z nas chteli vystrelit ... tak nic no 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
ok asi bych se mel taky vyjadrit 
tak soft sem delal ja, az na ten zub je prubeh presne podle pozadavku majitele u toho mereni jsem nebyl tak nevim co se tam odehralo

tak soft sem delal ja, az na ten zub je prubeh presne podle pozadavku majitele u toho mereni jsem nebyl tak nevim co se tam odehralo
Naposledy upravil(a) mvolesko2 dne 23 lis 2008, 13:30, celkem upraveno 1 x.
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Nejlepsi palivo je CH4 !
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
"... co jeee, vzdyt se jen pob*il, po**cal a pos*al, jinak akce probehla naprosto v poho"mvolesko2 píše: az na ten zub je prubeh presne podle pozadavku majitele
Omlouvam se za ponekud obhroublejsi vyrazy (ktere jsem radeji cenzuroval), nicmene hrozne mi to pripomenulo jednu prihodu, co se stala kamaradovi.
Hlavne, ze tomu zjevne rozumis tymvolesko2 píše:vetsina lidi tomu stejne rozumet nebude

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
jen by me jako amatera zajimalo v šem to mužu otevřítmvolesko2 píše:
http://leteckaposta.cz/612627525

JESTLI SE TADY NĚKDO POSERE V 1700OT TA JA URČITĚ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!lt.kubosh píše:No takový průbeh by mě poměrně stolicoval. A dovolím si drobnou poznámku k podpisu "štastného" majitele.
kilowatty mají značku kW ne KW a newtonmetry mají značku Nm ne nM. Toť asi tak k fyzice, když máš nic moc graf, tak si oprav aspoň podpis.
A UVOZOVKY SE PÍŠOU DOLE

G5+ 1,9,77kW+VA+soft MVO+trysky 85kW+jednohmota+vaha OFF+egr OFF+kat OFF =136,5kW/185,6PS/416,1nM
venoval sem fafanovi jeste 5 minut, behem toho jsme to na dalnici nalogovali, okolo 1700-2000 opravdu nebyla regulace uplne idealni ale nic dramatickeho spicka 1.3b ktera se zregulovala na 1.1b a hned zase nabeh na pozadavek tlaku, kazdopadne venoval sem mu dalsich 5 minut a soft mu lehce predelal, pak jsme se dohodli ze mu venuju jeste 5hodin a zajeli do blavy na brzdu 
tam me velice prekvapil pristup firmy profituning a opravdu name jejich profesionalnost zapusobila, berou konkurenci jako takovou a nesirej pomluvy, takovy prijemny protiklad k BHmotor

tam me velice prekvapil pristup firmy profituning a opravdu name jejich profesionalnost zapusobila, berou konkurenci jako takovou a nesirej pomluvy, takovy prijemny protiklad k BHmotor

MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Nejlepsi palivo je CH4 !