Stránka 2 z 5
Napsal: 17 lis 2008, 23:23
od Ladas
asi tak bráno s ironií.... graf po jednotlivých kvaltech jsem už taky viděl....
Napsal: 17 lis 2008, 23:35
od Forest
Pockat, to nebyl predcasny april? ... aha, ja myslel ze si z nas chteli vystrelit ... tak nic no

Napsal: 17 lis 2008, 23:38
od netopier
co moze sposobit takyto vlnity priebeh?
Napsal: 18 lis 2008, 08:09
od váha
netopier píše:co moze sposobit takyto vlnity priebeh?
to proč se n*seru do toho čemu nerozumím i když vím jak na to
Napsal: 18 lis 2008, 08:37
od misoVW
spatny soft.
Napsal: 18 lis 2008, 10:39
od lt.kubosh
No takový průbeh by mě poměrně stolicoval. A dovolím si drobnou poznámku k podpisu "štastného" majitele.
kilowatty mají značku kW ne KW a newtonmetry mají značku Nm ne nM. Toť asi tak k fyzice, když máš nic moc graf, tak si oprav aspoň podpis.

Napsal: 18 lis 2008, 12:43
od mvolesko2
ok asi bych se mel taky vyjadrit
tak soft sem delal ja, az na ten zub je prubeh presne podle pozadavku majitele u toho mereni jsem nebyl tak nevim co se tam odehralo
Napsal: 18 lis 2008, 13:04
od Forest
mvolesko2 píše: az na ten zub je prubeh presne podle pozadavku majitele
"... co jeee, vzdyt se jen pob*il, po**cal a pos*al, jinak akce probehla naprosto v poho"
Omlouvam se za ponekud obhroublejsi vyrazy (ktere jsem radeji cenzuroval), nicmene hrozne mi to pripomenulo jednu prihodu, co se stala kamaradovi.
mvolesko2 píše:vetsina lidi tomu stejne rozumet nebude
Hlavne, ze tomu zjevne rozumis ty

Napsal: 18 lis 2008, 14:03
od BH motor
Nechcem nikoho urazit konkretne ale Mvole urobit takto auto a este dat moda na net tak to je moc aj na mna. A viem uplne presne z coho je tam ten zub. a divim sa celkom ze to turbo este zije. Ked budes takto pokracovat dalej budes mat urcite vela spokojnych zakaznikov.

.
Napsal: 19 lis 2008, 11:21
od BH motor
zjavne bez sebemensej pripomienky

Napsal: 19 lis 2008, 11:53
od scrufy
jen by me jako amatera zajimalo v šem to mužu otevřít

Napsal: 19 lis 2008, 12:20
od misoVW
v editore map, napr.Winols. Ale asi tam nic neuvidis.
Napsal: 19 lis 2008, 22:25
od hafanana
lt.kubosh píše:No takový průbeh by mě poměrně stolicoval. A dovolím si drobnou poznámku k podpisu "štastného" majitele.
kilowatty mají značku kW ne KW a newtonmetry mají značku Nm ne nM. Toť asi tak k fyzice, když máš nic moc graf, tak si oprav aspoň podpis.

JESTLI SE TADY NĚKDO POSERE V 1700OT TA JA URČITĚ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
A UVOZOVKY SE PÍŠOU DOLE

Napsal: 19 lis 2008, 22:27
od cupra
preco nedas sem novy graf?
Napsal: 19 lis 2008, 23:25
od mvolesko2
venoval sem fafanovi jeste 5 minut, behem toho jsme to na dalnici nalogovali, okolo 1700-2000 opravdu nebyla regulace uplne idealni ale nic dramatickeho spicka 1.3b ktera se zregulovala na 1.1b a hned zase nabeh na pozadavek tlaku, kazdopadne venoval sem mu dalsich 5 minut a soft mu lehce predelal, pak jsme se dohodli ze mu venuju jeste 5hodin a zajeli do blavy na brzdu
tam me velice prekvapil pristup firmy profituning a opravdu name jejich profesionalnost zapusobila, berou konkurenci jako takovou a nesirej pomluvy, takovy prijemny protiklad k BHmotor
