Stránka 2 z 4
Napsal: 10 úno 2006, 19:35
od TomasH
Asi jen shodit tu hadici před EGR. Jo a jaké máte zkušenosti se zacpáním EGR, aby nešly splodiny do sání. Jasně se zvednou splodiny z výfuku, ale prej se tak nezasírají ventily a turbo. Jsou nějaké vedlejší důsledky?

Napsal: 13 úno 2006, 11:19
od TomasH
Dneska jdu rozdělat ty tlakové hadice za turbem a vyčistit, tak dám vědět, jestli nastala nějaká změna. Doufám, že to přestane!!!
Napsal: 13 úno 2006, 14:37
od lib.ra
TomasH píše:Dneska jdu rozdělat ty tlakové hadice za turbem a vyčistit, tak dám vědět, jestli nastala nějaká změna. Doufám, že to přestane!!!
Tak co, jaký je výsledek?
Napsal: 15 úno 2006, 09:42
od TomasH
Zvuk se téměř nezměnil, jen kapku, asi lépe v hadicích klouže.

Napsal: 15 úno 2006, 14:44
od lib.ra
TomasH píše:Zvuk se téměř nezměnil, jen kapku, asi lépe v hadicích klouže.

Byly ty trubky hodně zasrané olejem? Nezkoušel jsi naslouchat k IC jestli to tam nesyčí.
Napsal: 15 úno 2006, 16:35
od Zdendas
koukám, že výměna ventilu nepomáha a zvuk nemizí, ale proč zvuk zmizí, když ventil odpojím? teda vytahnu z něj ty dvě horní hadičky, ale napájení mu nechám.
Napsal: 17 úno 2006, 10:29
od TomasH
Zdendas píše:koukám, že výměna ventilu nepomáha a zvuk nemizí, ale proč zvuk zmizí, když ventil odpojím? teda vytahnu z něj ty dvě horní hadičky, ale napájení mu nechám.
S tím ventilem N75 je to jásné, protože když ho odpojíš, tak nejde do ovládání turba podtlak, a je jako by pořád zavřené - točí minimum (obtok). Je to prostě ze sání. Když to tlačí, tak se tam nějak ty tlaky porvou. Ještě je varianta, že se turbo při decelaraci zatřepe (pokud má vůli) anebo jsou hlučnější ložiska turbíny. Říkám je to varianta, ale divné je, že ten zvuk zůstal i při výměně turba. To by byla dost velká náhoda, ale možné to je.

Napsal: 02 bře 2006, 11:53
od krata
Ahoj,
úplně stejný problém Oct 81kW rok výroby 2002 motor ASV
Turbo vyměněno za nové a žádná změna
Při odpojení EGR se pouze zvuk ztiší.
Ale zvuk jde někde ze sání.
Předpokládám problem na škrtící klapce nebo u intercoleru
Pokud už jste na něco přišli tak dejte vědět

Napsal: 02 bře 2006, 13:41
od TomasH
Chlapi, tak mě ještě napadá, když jste měnili to turbo a není to ním, zkoumali ste mazání turba, nebude to nějak zanesené, třeba tam jde míň oleje než by mělo, nevím jen úvaha. Pak už mě napadá jen ten IC, klapkou to určitě není, když se odpojí egr, tak se to fakt jen ztiší.
Napsal: 02 bře 2006, 21:56
od Bóďa
Pak už mě napadá jen ten IC, klapkou to určitě není, když se odpojí egr, tak se to fakt jen ztiší.
Klapka má s EGR ventilem společné jen to, že jsou sousedi.

Napsal: 03 bře 2006, 08:36
od TomasH
Já vím, klapka je měkký dochod motoru a egr ten malý soák uvnitř na splodiny a zasírání motoru. Mám ten stejný problém a zkoušel jsem to měnit a není to tím. Hoši, co když je to tím IC, třeba je v něm olej a pak to dělá ten zvuk.
Napsal: 03 bře 2006, 10:03
od krata
Zkoušeli jste někdo vyměnit klapku. Pokud by nebyla úplně otevřená nebo nějak volná mohlo by se stát že by tam vzduchem vybrovala.
Mě se to projevuje pouze pokud pustím plyn z otáček vyšších než 2000 jinak to nedělá.

Napsal: 03 bře 2006, 11:12
od lib.ra
Pod 2000 ot ti to může dělat taky ale méně a to už nemusíš slyšet. Já jsem si toho hluku všiml až když jsem vyměnil váhu vzduchu. Ještě chci upřesnit že ta stará váha byla ok ale jsem do ní rypal tak přestala fungovat. Upřesňuji to proto aby si někdo nemyslel že jsem se starou váhou měl malý výkon. Ještě jsem nezkoumal jaká může mít vliv váha na ten kravál v sání. Myslím si že to bude spíš souhra náhod.
Ventil EGR jsem měl vytáhnutý a čistil jsem ho, a po namontování to bylo stejné. S tím olejem v IC by to možná mohlo být, třeba se zmenšil průchod. jak je složitá demontáž IC, dělal už to někdo?
Napsal: 03 bře 2006, 11:33
od TomasH
Budu ho čistit, jak bude trochu teplo. Chtělo by to zvedák anebo bude stačit hever k pravému přednímu kolu si myslím. Jedna hadice zvrchu jedna zespodu a pak je ještě přychycený myslím na třech šroubech, jo a čidlo. Jo vlastně, nemůže to být jen tím čidlem na IC, to je možná taky varianta. Jo a dolů by měl jít asi spodem, jestli se nepletu.
Napsal: 21 dub 2006, 06:08
od krata
Přišel už někdo z vás na to čím to bylo ?
I v servisu nad tím kroutěj hlavou