Napsal: 02 pro 2008, 15:56
do PD-cka 4x4 sa daval ATD 

ASV má klasický sponky na hadice bajonety se montují jen na oct. s ASZ AXRjojo píše:IC maju vsetky rovnake, len ASV ma na IC bajonety. ASV nema vacsie turbo iba ma 11 lopatiek statora oproti 9 (ALH,AHF). ASV ma oproti ALH,AHF piesty z tvrdsieho materialu a tvar dna komorky ma uz ako u PD.Marek77 píše:Taky bych se přikláněl k rotačce. Motory ASV, ALH a AHF jsou vynikající držáky s díly dostatečně dimenzovanými na minimálně půl milionu km, mají kultivovanější chod a nižší spotřebu než PD.
Navíc ASV má ještě oproti ALH a AHF větší turbo a IC, takže pro chip je víceméně vše připraveno (snad jen malinko větší trysky a jedemeeeeeeeeeeeeeeeeee).
Ze u ASV su vraj z lepsieho materialu a tvar komorky maju ako u PD ale ja som na pohlad tiez nejaky rozdiel nezistil.Ladas píše:řekl bych že jsou stejný ale rád bych se pletl...
Takže se nedomníváš že má ASV lepší pistyLadas píše:řekl bych že jsou stejný ale rád bych se pletl...
vic koni, vic starosti, vic penez za dily, vetsi spotreba ... no proste jedinecne vseho vic.Jim píše:já se příkláněl k PD, jelikož v O1 4x4 těch rotaček moc není a pokud dotyčný chce jen chip, tak z PDčka vymáčkne víc koní...
Ladas píše:k pístům ano jsou jiné
pro octavii 2003
AGR,AHF 038 107 065 H 79,44 Mahle
ALH 038 107 065 AA 79,44 Mahle
ASV 038 107 065 DC 79,46 Alcan
ATD 038 107 065 FG 79,46 Alcan
AXR 038 107 065 GC 79,44 Mahle
ASZ 038 107 065 FQ 79,46 Alcan
pro golfa 4 2003
ASZ,ARL 038 107 065 EL 79,46 Alcan
od čísla1J-3-225 001výše 038 107 065 FQ 76,46 Alcan
samozřejmě záleží na číslu podvozku a motoru takže u nás asi gulášale jsou 2 míry a výrobci zná někdo čím se opravdu rozlišují?