Stránka 2 z 2

Napsal: 27 črc 2006, 13:53
od ROpa
a nerobi ti to ze za studena natocis normalne dajme tomu za 1.5-2s a za tepla ked tocis tak ti to spravi len drr-drr ako keby sa zakuckal ? a ked to skusis druhy resp. treti raz tak uz to zvycajne chyti normalne ?

ROpa

Napsal: 27 črc 2006, 16:01
od Karl
ROpa píše:a nerobi ti to ze za studena natocis normalne dajme tomu za 1.5-2s a za tepla ked tocis tak ti to spravi len drr-drr ako keby sa zakuckal ? a ked to skusis druhy resp. treti raz tak uz to zvycajne chyti normalne ?

ROpa


Ale, ale ty si z Trenčína možno sme susedia :) Nie normálne to točí, teraz si to zobrali a povedal som nech si ide dať pozreť ten štartér tomu kto ho robil, potom budem problém riešiť ´dalej ale nebolo by zle keby to už niekto odstránil :)

Napsal: 27 črc 2006, 18:05
od cereus
Ja by som mal k tomu starteru 1 otazku. Daju sa nejako zistit otacky startera? Aby sa zbytocne nerozoberal, ak tam nie je chyba, ale aby sa hladalo inde.
Ja mam pocit, ze mi starter asi toci pomalsie, ale nerad by som to dal rozobrat zbytocne, ak je OK.
Vsimol som si, ze ked motor naskoci, cele auto sa silno zatrasie, ako keby sa motor rozbiehal z nizkych otacok. Na otcovom HDi ziadne take vibracie necitit. Motor naskoci uplne hladko.
Mam motor AGR 66 kW.
Vdaka

Napsal: 27 črc 2006, 20:39
od Kornout
Tak se mi zdá, že ten můj problém bude stejnej jako má Karl, taky točím takovou dobu a ani ťuk, jako kdyby tam nešla nafta a pak to najednou chytne, žádný kuckání, prostě to naskočí a krásně hned na volnoběžný ot.
Startérem se nedomnívám, že to bude, jelikož když už točím dlouho, tak ty ot. startéru začnou klesat a motor přesto naskočí.
Nicméně ten nápad změřit ot. motoru při startování není špatnej, kolik by to mělo točit při startování? Mám možnost půjčit si laserovej měřič otáček, tak bych to mohl prubnout.

Napsal: 30 črc 2006, 18:30
od msedlak
Otáčky startéru je jedna věc, druhá je startovací dávka(snad výměna čidla teploty, ale pokud si ho odpojil a nic, tak to nepřipadá v úvahu).
ŘJ Motory do roku 2000 nepočítají s opotřebením motoru, takže dávají startovací dávku stále stejnou. Motor co sis měnil měl podle mne najeto tak kolem 180 tis. a víš ne?
:? :? :?

Napsal: 30 črc 2006, 20:23
od otas
to bude fakt ten starter, kamoš ho nechal udělat a jako nové to startuje

Napsal: 31 črc 2006, 14:37
od cereus
Kolko casu moze zabrat skusenemu mechanikovi vybrat starter?

Napsal: 31 črc 2006, 17:45
od msedlak
kamarád má Toledo 97 81 kW, a taky tak kolem 10 s má starty. Ale zajimevé je, že otáčky při startování jsou daleko větší, než mám já, a stejně mu to nestartuje.

Napsal: 31 črc 2006, 20:02
od Kornout
cereus píše:Kolko casu moze zabrat skusenemu mechanikovi vybrat starter?
U jakého auta? Octa, GIV atd. jde v poho, u GIII atd. musíš zavěsit, či podložit motor, jelikož na stejnejch šroubech drží držák motoru. Jinak do 30 min to zvládneš u obou typů.

Napsal: 01 srp 2006, 18:08
od cereus
Octavia I. 66kW AGR.

Napsal: 01 srp 2006, 18:58
od Fantik
cereus píše:Octavia I. 66kW AGR.
Záleží jak se mechanikovi bude chtít :D musí povolit dvě matky dva šrouby a vycvaknout jeden konektor, myslím tak max. 15min.

Napsal: 02 srp 2006, 16:05
od msedlak
Když si měnil ten motor, nechal si tam původní vstřiky nebo tam nebyli. Kolega z prace vyměnil snímač vstřiku jehly (cca 12 tis.) a pomohlo to celkem asi nejlépe. 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Napsal: 02 srp 2006, 18:55
od cereus
Tak to je celkom pohoda. :)
Neviete niekto, kolko by mohla stat taka generalka startera? Nove su nehorazne drahe.

Napsal: 10 srp 2006, 12:35
od Kornout
Tak problém vyřešen, Andre na to dnes mrknul a nakonec to bylo čerpadlem, i když mělo naběháno 160tkm, tak stálo za prd, přehodil mi střeva z jiného a autí startuje na brnknutí :). Dík Andre ;)
Pokud by měl někdo zájem, tak jedno čerpadlo prodám :D .