Stránka 2 z 2
Napsal: 19 pro 2008, 21:10
od Norbert
presne tak, jedine kvalitná nafta
Re: Zkušenosti s motorem 1.6 TDCI ve Fordu Focus
Napsal: 27 pro 2008, 13:25
od extrem
JohnyFlat píše:Chci se zeptat, jaké máte s timto motorem zkušenosti, spotřeba, jestli je to spolehlivý, když ne, tak co odchází atd atd, nebo i s konkrétním autem, díky moc
mam skusenosti len s jednym, ale zato poriadne
serie sa stale, CR a vsetko s nim suvisiace, filter vzdy origo, nafta slovnaft, 120000km (mozno), motor taha slusne, ale inak podla mna nic moc. Vraj CR delphi moc nevydrzi, neviem ci je tento kus ojedinely, ale fakt 0 bodov. A je to focus 02 tdci 85kw.
Re: Zkušenosti s motorem 1.6 TDCI ve Fordu Focus
Napsal: 27 pro 2008, 14:18
od jaykay
extrem píše:JohnyFlat píše:Chci se zeptat, jaké máte s timto motorem zkušenosti, spotřeba, jestli je to spolehlivý, když ne, tak co odchází atd atd, nebo i s konkrétním autem, díky moc
mam skusenosti len s jednym, ale zato poriadne
serie sa stale, CR a vsetko s nim suvisiace, filter vzdy origo, nafta slovnaft, 120000km (mozno), motor taha slusne, ale inak podla mna nic moc. Vraj CR delphi moc nevydrzi, neviem ci je tento kus ojedinely, ale fakt 0 bodov. A je to focus 02 tdci 85kw.
jo ale to neni motor PSA a neni to 1.6TDCI - je to uplne jine srac

Napsal: 27 pro 2008, 15:14
od nikec
Peete píše:past vedle pasti
to je jasny to se pozná

Napsal: 04 led 2009, 00:38
od rooney222
nekupuj to robim mechanika u Fordu a je to nekonecny pribeh....cerpadlo,turbo,trysky atd......nevydareny motor - duratorq 1,6TDCI....je to blbost....bohvie co to neni ani s vykonom.....a ked mas rad sviznejsiu jazdu,tak turbo pojde ako prve.............
Napsal: 04 led 2009, 11:51
od Norbert
Mám najazdených 120000 bez jediného problemu na 1,6TDCi 80kW, na čerpadlo a trysky si dávam pozor a tankujem naftu len u značkových pump. Je pravda že na starom focuse r.99 mi čerpadlo odišlo pri 180000km. No tento nový motor by som nezatracoval. Doba ide dopredu a vysokovstrek si vyžaduje svoju daň hlavne pri nekvalitnej nafte, čiže nie je to v motore ale v prístupe k veci. Kto chce tankovať u Metra, Tesca atď nech jazdí na starom PDčku.
Napsal: 04 led 2009, 11:53
od Norbert
a turbo sa Vám odporúča v každom type motora ak ho pred vypnutím neochladíte, čiže zas vec prístupu
Napsal: 04 led 2009, 12:18
od stefi
kamenom urazu je hlavne kvalita nafty,trpí cerpadlo a vstreky, najma ak tankujes na znackovych pumpach