Stránka 2 z 3
Napsal: 22 pro 2008, 08:17
od go.vojta
no snad narazíš na rozumné lidi, jinak z tebe vytáhnou prachy a stejně to nespraví. díly na mazdy je trochu problém, já tady naštěstí mám známy co tyhle auta mají a jsou ochotni mi nějakej komponent půjčit, protože některé věci je dost těžké změřit.
Napsal: 22 pro 2008, 13:00
od flekyc
to je presne ono, dneska sem tam byl, samozrejme jsem sel na dilnu, protoze ze me nikdo nebude delat vola. probral jsem to s machanikem, zacal na me koukat trosku jinak, kdyz jsem mluvil k veci a tematu. chyby zadny a 9.1. sem obednanej na projizdku po meste, na premereni vstriku a u vseho budu, takze by me nemeli ojebat, rekl jsem mu, ze nehodlam platit zbytecnej balik a ze si vsechno ohlidam, proste jsem mu to rekl naferovku, byl v pohode, tak uvidime v lednu. cidlo tlaku nafty je OK, vypada to bud na vstrik nebo cerpadlo, uvidime v lednu. zatim diky za postrehy a nazory. hezky svatky preju.
Napsal: 25 pro 2008, 15:07
od Karl
go.vojta píše:no snad narazíš na rozumné lidi, jinak z tebe vytáhnou prachy a stejně to nespraví. díly na mazdy je trochu problém, já tady naštěstí mám známy co tyhle auta mají a jsou ochotni mi nějakej komponent půjčit, protože některé věci je dost těžké změřit.
a dnes som mal niake nutkanie to ísť pozreť tak som to rozobral vytiahol som ten ventil von a skutočne vyzerá, že je z vadnej série 003 podotýkam, že už auto ani nešlo naštartova tak som ho vytiahol prestriekal odmastovačem a namontoval auto chytilo ale na voľnobeh to hneď chcípa už len ci je to naozaj ním ??? náhodou nemáš ho hodený dielny pod ponkom určite by som ho zobral...
Napsal: 25 pro 2008, 17:53
od flekyc
zdar, s tim cidlem, hazelo ti to na diagnostice nakou chybu ? myslim v pameti zavad
Napsal: 25 pro 2008, 18:04
od Karl
ahoj ževraj nie ale tak keď som si pýtal výpis z diagnostiky poedali, že to nejde tak ale poznáš to 50 percent chyb nenájdeš v pamati závad ale v meraných hodnotách a technik maximálne neochotný... takže tak
Napsal: 25 pro 2008, 20:09
od flekyc
Karl píše:ahoj ževraj nie ale tak keď som si pýtal výpis z diagnostiky poedali, že to nejde tak ale poznáš to 50 percent chyb nenájdeš v pamati závad ale v meraných hodnotách a technik maximálne neochotný... takže tak
jasny, jen se ptam, ja tam byl v tydnu, na projizdku jdu 9tyho a celou dobu me bude mit za zadkem, sou to hrozny smejdi, tahaj z lidi akorad prachy a kdyz jsem ho zasypal otazkama, na neco mi nebyl schopen ani odpovedet a reakce byla : "najdeme to v prirucce"

o Mazde nevim temer nic, ale v tu chvili jsem byl mozna na koni ja

Napsal: 26 pro 2008, 12:32
od go.vojta
ahoj. ten ventil bohužel nemám.. ale jak to píšeš karl, že jsi ho zkusil vyndat a vyčistil a pak to šlo na chvilu nastartovat tak to vypadá na ten ventil.. kolik vůbec stojí nový???
Napsal: 26 pro 2008, 15:00
od bepa
řešil jsem to taky diagnostika Ok ale někdy prostě chcípne za den 60 jindy vubec.Jel do Mazdy v Č.B. a dali jinej EGR vše funguje pul roku bez problemu
Napsal: 26 pro 2008, 17:52
od flekyc
bepa píše:řešil jsem to taky diagnostika Ok ale někdy prostě chcípne za den 60 jindy vubec.Jel do Mazdy v Č.B. a dali jinej EGR vše funguje pul roku bez problemu
nekecej, mels stejnej problem jako mam ja a byl to EGR jo ? a co s nim nakonec bylo ? nestacilo treba jen vycistit ? to mi zas prijde divny, ze by blbla klapka, ale v mem pripade by vykon byl bezezmeny.mame to samy, nekdy to chcipne X krat a nekdy vubec. kdyz jede tchyne, tak to kleka, kdyz ja tak nikdy

Napsal: 27 pro 2008, 14:39
od bepa
vic o tom nevím dali EGR a vše OK tak ho zkus zaslepit nebo vyčistit
Napsal: 05 led 2009, 11:19
od Karl
tak vymenil som SCV ventil som zohnal celé druhé čerpadlo zaslepil egr A VYMENIL HALLOV SNíMAč na vačke a zatial auto ide akurát ráno sa mi nelúby ma taký tvrdý chod ako keby niaka tryska nešla ale chytí na prvý sup a dymý len mierne
Re: Mazda 6 CR, vitam kazdy napad, dik
Napsal: 05 led 2009, 18:34
od mazďák
flekyc píše:zdar, tchan ma Mazdu 6combi rok 2003 100kw 2.0 common rail.auto ma najeto 130tis, je po rozvodech, servis by origo Mazda, celou dobu bez problemu, drzak. par tydnu zpet se obevil problem, auto cas od casu chcipa na nautral, ... nesetkal se s tim nekdo ? dik za rady.
o CR zatím jen uvažuji (nejspíš M3 s 1,6L). Na tvým místě bych hledal radu v mazdaklubech. A oplatilo by se sehnat Workshop manuál. Volně se dá stáhnout na stránkách mazda-auto.ru -kolem 40MB v raru.
Ono tam bude stačit něco vyčistit a promazat -jako u 323jek klapku a IAC ventil. EGR mi problém s volnoběhem nedělá - spíš zakarbonovaný jen zvedá spotřebu

Napsal: 14 led 2009, 22:40
od pet7
netankujes z kanystru je to dost nachylny na necistoty a vodu
Napsal: 17 led 2009, 20:11
od flekyc
problem vyresen - elektromagneticky ventil vysokotlakeho cerpadla.
btw : co se tyce MAZDY v Plzni na Rokycanske ulici, rozhodne nedoporucuju, jsou to sarlatani a zlodeji.
problem resen servis PHA.
Napsal: 01 úno 2009, 15:22
od Higins77
flekyc píše:problem vyresen - elektromagneticky ventil vysokotlakeho cerpadla.
btw : co se tyce MAZDY v Plzni na Rokycanske ulici, rozhodne nedoporucuju, jsou to sarlatani a zlodeji.
problem resen servis PHA.
Neříkej, fakt to bylo tim ventilem? Známej to totiž teď taky řeší, na volnoběh mu někdy chcípne. Mazda 6 common rail. Ve značkovém servisu v HK mu řekli výměňit vstřiky, cena 80000kč nebo repas za 50000kč. No je pěkně nakrknutej.