Padanie brzdového pedálu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ano, na zadních koutoučových brzdách se pístek nezatlačuje, nýbrž zašroubovává. Ale fakt je, že bych si možná taky hned tuto věc neuvědomil. Možná je to skutečně problém všech, co se jim propadá pedál, že toto nějakým způsobem opoměli.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
slovacek.milos píše:nebo povolit odvzdušnovák a kapalinu vypouštět do flašky když zatláčíš pístek miloš
Co jsem zaslechl, tak tohle by se mělo dělat "vždy", aby se ten sajrajt co je v trubičkách necpal přes ABS zpátky do nádobky.
A k tomu propadání: i když kolega vždy používal ten přípravek pro zatlačení a zašroubování zadních pístků, pedál stejně někdy propadal...
T613 V8 > R5 1.4 > Š.Felicia MPi > Š.Octavia Combi ASV
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33634
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
když se mi to stalo poprve tak jsem myslel že mě klepne naštěstí přítel na telefonu poradil a za 15 km to bylo OKMoriarti píše:slovacek.milos píše:nebo povolit odvzdušnovák a kapalinu vypouštět do flašky když zatláčíš pístek miloš
Co jsem zaslechl, tak tohle by se mělo dělat "vždy", aby se ten sajrajt co je v trubičkách necpal přes ABS zpátky do nádobky.
A k tomu propadání: i když kolega vždy používal ten přípravek pro zatlačení a zašroubování zadních pístků, pedál stejně někdy propadal...
i taková vychytávka při výměně akumulátoru připojit nejprve záložní třeba přes startovací kabely jinak pohroma auto se zakoduje, zamkne, známému přestala TDi kokta žhavit po výměněn aku přijede večer co se
stalo miloš
Jak tu čítam, tak "padanie" br. pedálu je bežný jav. Kolega tu píše, že na vine sú zadné valčeky, kôli nesprávnej montáži nových kotúčov a platničiek. To, že sa musia zatáčať je jasné, inak by sa tam nové diely nevpratali ani nasilu a pri zatláčaní valčeka bežnou pákou určite nevyvinieš taký tlak, ako vlastná brzda, takže poškodiť "doštelovávanie" valčeka, to sa mi moc nezdá. Nemyslím, že toto je dôvod toho "padania". Na tej A4 sa menili platničky LEN na predku a pedál padá. Volal som tomu mech. čo to menil. On vraj len roztlačil brzdiče a potom založil stočené kotúče a nové platničky. Nič neodvzdušňoval, lebo to pred výmenou brzdilo v pohode. Tak som to dnes odvzdušňoval ja a bolo to OK. Všimol som si, že v kapaline pláva nejaký bordel, tak som vymenil kapalinu v celom sistéme, až išla celkom čistá. Minul som cca 2l. A ľaľa, pedál prestal padať. Tak, ako tu už bol niekto spomenul, ten bordel sa asi pri roztlačení brzdičov dostane späť do ABS a robí tam "neplechu". Tak, ako písal "milos", pri zatláčaní valčeka, otvoriť odvzdušňovák.
Všetkým vďaka za snahu a rady.
Všetkým vďaka za snahu a rady.
Presne ... to bude to najlepsie ...kamo205 píše:Jak tu čítam, tak "padanie" br. pedálu je bežný jav. Kolega tu píše, že na vine sú zadné valčeky, kôli nesprávnej montáži nových kotúčov a platničiek. To, že sa musia zatáčať je jasné, inak by sa tam nové diely nevpratali ani nasilu a pri zatláčaní valčeka bežnou pákou určite nevyvinieš taký tlak, ako vlastná brzda, takže poškodiť "doštelovávanie" valčeka, to sa mi moc nezdá. Nemyslím, že toto je dôvod toho "padania". Na tej A4 sa menili platničky LEN na predku a pedál padá. Volal som tomu mech. čo to menil. On vraj len roztlačil brzdiče a potom založil stočené kotúče a nové platničky. Nič neodvzdušňoval, lebo to pred výmenou brzdilo v pohode. Tak som to dnes odvzdušňoval ja a bolo to OK. Všimol som si, že v kapaline pláva nejaký bordel, tak som vymenil kapalinu v celom sistéme, až išla celkom čistá. Minul som cca 2l. A ľaľa, pedál prestal padať. Tak, ako tu už bol niekto spomenul, ten bordel sa asi pri roztlačení brzdičov dostane späť do ABS a robí tam "neplechu". Tak, ako písal "milos", pri zatláčaní valčeka, otvoriť odvzdušňovák.
Všetkým vďaka za snahu a rady.
ale vidis .. pricinu treba hladat v t tom ako clovek prevedie tu vymenu !
slovacek.milos: dik za tu pripomienku ... neuvedomil som si ze sme mali aj uplne povolene odvzdusnovacie ventilceky ked sme potom zakrucali piestik.
GIV var asz 4mot upraveny
Presne ... to bude to najlepsie ...kamo205 píše:Jak tu čítam, tak "padanie" br. pedálu je bežný jav. Kolega tu píše, že na vine sú zadné valčeky, kôli nesprávnej montáži nových kotúčov a platničiek. To, že sa musia zatáčať je jasné, inak by sa tam nové diely nevpratali ani nasilu a pri zatláčaní valčeka bežnou pákou určite nevyvinieš taký tlak, ako vlastná brzda, takže poškodiť "doštelovávanie" valčeka, to sa mi moc nezdá. Nemyslím, že toto je dôvod toho "padania". Na tej A4 sa menili platničky LEN na predku a pedál padá. Volal som tomu mech. čo to menil. On vraj len roztlačil brzdiče a potom založil stočené kotúče a nové platničky. Nič neodvzdušňoval, lebo to pred výmenou brzdilo v pohode. Tak som to dnes odvzdušňoval ja a bolo to OK. Všimol som si, že v kapaline pláva nejaký bordel, tak som vymenil kapalinu v celom sistéme, až išla celkom čistá. Minul som cca 2l. A ľaľa, pedál prestal padať. Tak, ako tu už bol niekto spomenul, ten bordel sa asi pri roztlačení brzdičov dostane späť do ABS a robí tam "neplechu". Tak, ako písal "milos", pri zatláčaní valčeka, otvoriť odvzdušňovák.
Všetkým vďaka za snahu a rady.
ale vidis .. pricinu treba hladat v t tom ako clovek prevedie tu vymenu !
slovacek.milos: dik za tu pripomienku ... neuvedomil som si ze sme mali aj uplne povolene odvzdusnovacie ventilceky ked sme potom zakrucali piestik.
to rooney222: to berem tiez v uvahu , ale tu sa jedna o to ze ten pedal zacal klesat po vymene platniciek
GIV var asz 4mot upraveny