Padanie brzdového pedálu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

Ano, na zadních koutoučových brzdách se pístek nezatlačuje, nýbrž zašroubovává. Ale fakt je, že bych si možná taky hned tuto věc neuvědomil. Možná je to skutečně problém všech, co se jim propadá pedál, že toto nějakým způsobem opoměli.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Moriarti
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 05 črc 2008, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od Moriarti »

slovacek.milos píše:nebo povolit odvzdušnovák a kapalinu vypouštět do flašky když zatláčíš pístek miloš

Co jsem zaslechl, tak tohle by se mělo dělat "vždy", aby se ten sajrajt co je v trubičkách necpal přes ABS zpátky do nádobky.

A k tomu propadání: i když kolega vždy používal ten přípravek pro zatlačení a zašroubování zadních pístků, pedál stejně někdy propadal...
T613 V8 > R5 1.4 > Š.Felicia MPi > Š.Octavia Combi ASV
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33634
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Moriarti píše:
slovacek.milos píše:nebo povolit odvzdušnovák a kapalinu vypouštět do flašky když zatláčíš pístek miloš

Co jsem zaslechl, tak tohle by se mělo dělat "vždy", aby se ten sajrajt co je v trubičkách necpal přes ABS zpátky do nádobky.

A k tomu propadání: i když kolega vždy používal ten přípravek pro zatlačení a zašroubování zadních pístků, pedál stejně někdy propadal...
když se mi to stalo poprve tak jsem myslel že mě klepne naštěstí přítel na telefonu poradil a za 15 km to bylo OK

i taková vychytávka při výměně akumulátoru připojit nejprve záložní třeba přes startovací kabely jinak pohroma auto se zakoduje, zamkne, známému přestala TDi kokta žhavit po výměněn aku přijede večer co se
stalo miloš
kamo205
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 04 říj 2007, 13:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Handlová

Příspěvek od kamo205 »

Jak tu čítam, tak "padanie" br. pedálu je bežný jav. Kolega tu píše, že na vine sú zadné valčeky, kôli nesprávnej montáži nových kotúčov a platničiek. To, že sa musia zatáčať je jasné, inak by sa tam nové diely nevpratali ani nasilu a pri zatláčaní valčeka bežnou pákou určite nevyvinieš taký tlak, ako vlastná brzda, takže poškodiť "doštelovávanie" valčeka, to sa mi moc nezdá. Nemyslím, že toto je dôvod toho "padania". Na tej A4 sa menili platničky LEN na predku a pedál padá. Volal som tomu mech. čo to menil. On vraj len roztlačil brzdiče a potom založil stočené kotúče a nové platničky. Nič neodvzdušňoval, lebo to pred výmenou brzdilo v pohode. Tak som to dnes odvzdušňoval ja a bolo to OK. Všimol som si, že v kapaline pláva nejaký bordel, tak som vymenil kapalinu v celom sistéme, až išla celkom čistá. Minul som cca 2l. A ľaľa, pedál prestal padať. Tak, ako tu už bol niekto spomenul, ten bordel sa asi pri roztlačení brzdičov dostane späť do ABS a robí tam "neplechu". Tak, ako písal "milos", pri zatláčaní valčeka, otvoriť odvzdušňovák.

Všetkým vďaka za snahu a rady.
CNC
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 08 bře 2008, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Blízko Brna

Příspěvek od CNC »

Mimo diskuzi. Jak piše Miloš s výměnou aku. Také jsem to tak zkusil a v klidu.
66kw
rooney222
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 25 zář 2007, 10:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra - Slovakia

Příspěvek od rooney222 »

skus prezriet netesnost na hadici z posilovaca staci drobny unik .....
rooney222
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 25 zář 2007, 10:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra - Slovakia

Příspěvek od rooney222 »

skus skontrolovat netesnost na hadici brzdoveho posilovaca,bol by si prekvapeny,ale mam s tym mnoho skusenosti.....
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

kamo205 píše:Jak tu čítam, tak "padanie" br. pedálu je bežný jav. Kolega tu píše, že na vine sú zadné valčeky, kôli nesprávnej montáži nových kotúčov a platničiek. To, že sa musia zatáčať je jasné, inak by sa tam nové diely nevpratali ani nasilu a pri zatláčaní valčeka bežnou pákou určite nevyvinieš taký tlak, ako vlastná brzda, takže poškodiť "doštelovávanie" valčeka, to sa mi moc nezdá. Nemyslím, že toto je dôvod toho "padania". Na tej A4 sa menili platničky LEN na predku a pedál padá. Volal som tomu mech. čo to menil. On vraj len roztlačil brzdiče a potom založil stočené kotúče a nové platničky. Nič neodvzdušňoval, lebo to pred výmenou brzdilo v pohode. Tak som to dnes odvzdušňoval ja a bolo to OK. Všimol som si, že v kapaline pláva nejaký bordel, tak som vymenil kapalinu v celom sistéme, až išla celkom čistá. Minul som cca 2l. A ľaľa, pedál prestal padať. Tak, ako tu už bol niekto spomenul, ten bordel sa asi pri roztlačení brzdičov dostane späť do ABS a robí tam "neplechu". Tak, ako písal "milos", pri zatláčaní valčeka, otvoriť odvzdušňovák.

Všetkým vďaka za snahu a rady.
Presne ... to bude to najlepsie ...

ale vidis .. pricinu treba hladat v t tom ako clovek prevedie tu vymenu !

slovacek.milos: dik za tu pripomienku ... neuvedomil som si ze sme mali aj uplne povolene odvzdusnovacie ventilceky ked sme potom zakrucali piestik.
GIV var asz 4mot upraveny
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

kamo205 píše:Jak tu čítam, tak "padanie" br. pedálu je bežný jav. Kolega tu píše, že na vine sú zadné valčeky, kôli nesprávnej montáži nových kotúčov a platničiek. To, že sa musia zatáčať je jasné, inak by sa tam nové diely nevpratali ani nasilu a pri zatláčaní valčeka bežnou pákou určite nevyvinieš taký tlak, ako vlastná brzda, takže poškodiť "doštelovávanie" valčeka, to sa mi moc nezdá. Nemyslím, že toto je dôvod toho "padania". Na tej A4 sa menili platničky LEN na predku a pedál padá. Volal som tomu mech. čo to menil. On vraj len roztlačil brzdiče a potom založil stočené kotúče a nové platničky. Nič neodvzdušňoval, lebo to pred výmenou brzdilo v pohode. Tak som to dnes odvzdušňoval ja a bolo to OK. Všimol som si, že v kapaline pláva nejaký bordel, tak som vymenil kapalinu v celom sistéme, až išla celkom čistá. Minul som cca 2l. A ľaľa, pedál prestal padať. Tak, ako tu už bol niekto spomenul, ten bordel sa asi pri roztlačení brzdičov dostane späť do ABS a robí tam "neplechu". Tak, ako písal "milos", pri zatláčaní valčeka, otvoriť odvzdušňovák.

Všetkým vďaka za snahu a rady.
Presne ... to bude to najlepsie ...

ale vidis .. pricinu treba hladat v t tom ako clovek prevedie tu vymenu !

slovacek.milos: dik za tu pripomienku ... neuvedomil som si ze sme mali aj uplne povolene odvzdusnovacie ventilceky ked sme potom zakrucali piestik.

to rooney222: to berem tiez v uvahu , ale tu sa jedna o to ze ten pedal zacal klesat po vymene platniciek
GIV var asz 4mot upraveny
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“