Stránka 2 z 2

Napsal: 23 čer 2020, 16:47
od Kendys_TDI
Výměna ventilátoru chladiče po předešlém proměření napětí na jeho vstupu a výstupu. V tom elektromotoru se steče pár kontaktů dohromady a už je problém že to spíná pořád. Nebo je klimatizace prázdná a větrák se snaží dochladit něco, co tam fyzicky už ani není, to medium apod. A nebo si někdo udělal tajný spínač větráku, protože vařil často ... tudíž měl prasklou hlavu válců a touto ojebávkou se mu to podařilo skoro nepozorovaně prodat :D
a nebo někdo měnil chladič a netušil, kam s konektory a nebo mu začal téct chladič a voda natekla do toho spínače a už zlobí. A nebo rozbitý čidlo teploměru klimatizace, která se samovolně i v zimě spouští v režimu "AUTO" a tím pádem se automaticky rozbíhá sahara na chladiči.

Napsal: 23 čer 2020, 22:30
od adrian_B
Tebe ani Boh nerozumie. Rečí ako koza bobkov. (LOL) a to máš toľko skúseností... (Vzhľadom na iné témy kde si písal slohy )
Vetrak ide v kuse na prvý stupeň?

Napsal: 24 čer 2020, 07:56
od zeli
[/quote] zdravím podarilo sa Vám vyriešiť tento problém ?[/quote]

Jojo, nakonec ano, měl jsem totálně zoxidované kontatky ve velkem konektoru napravo co je pod baterkou, jakoby uplně pod tím plastovým kastlíkem co je v něm baterka. Tak jsem vše povyměnoval a makalo to správně. Ale už auto dávno nemám, tak nevím jestli to maká dodnes. :D

Napsal: 26 čer 2020, 12:52
od Laco89
Kontakty som prekontroloval sú ok , termispinac na chladiči som menil nepomohlo to , ešte ta riadiaca jednotka dochladzovania sú dva druhy jedna je s koncovkou k a druha je s koncovkou q , originál v aúte mám s koncovkou q , v predajni mi podľa vín dali jednotku s koncovkou k ale keď ju vymením tak ventilátory sa zapnú už pri prvej polohe kľúčika zapaľovanía, ta ktorá bola povodne v aute ventilátory sa zapli pri vypnutí kľúčika a idu až pokial neodpojim baterku

Napsal: 04 úno 2021, 16:27
od Martyxxxxx
U mě byl problém v uhnilým pinu 4 přímo v T14a.Obrázek