Napsal: 20 srp 2006, 08:35
Tak zpet na stromy. Neni nad to si to rozebrat a prozkoumat sam. Zadnej krokac. Uplne vobyc stejnosmerenej komutatorovej motor 2x vetsi nez starter. Na volantu je snimac otacek a ten je spojenej kabelama se servomotorem, kde je ridici elektronika. Zaroven do serva vede i signal z rychlomeru a podle toho reguluje elektronika tlak v cerpadle.MAX píše:Vyšší kroutící moment v širokém rozsahu otáček, pro progresivní servořízení ideální věc.
Platí pro OPEL Astra G, jak je to u Fábie jsem ještě netestoval.
Je to cely jeden kus tzn. Nadrzka s hydroolejem, vlastni elektromotor se zubovym cerpadlem a ridici elektronika. U FRS je tenhle vehement celej umistenej pod levym prednim podbehem, resp za prednim naraznikem. Takze pristup "nadhernej".
V pondeli jdu jeste na diagnostiku, pokud nic nezjistime tak bude nasledovat reset ridici jednotky a vymazani pameti zavad, prej to muze byt taky problem, kdyz nepomuze tak vymena cidla otacek volantu a pak uz zbejva jedine cely servo.
Mam 100 chuti to dat do uhledny krabice a poslat to manazerum ze skodovky na stul, aby videli co delaj za sracku. Auto za pul mega, stary 2 roky a najetejch 80kKm. At jdou nekam kreteni. Mechanicky TDi rulezzzz.