Stránka 2 z 3

Napsal: 13 bře 2009, 22:17
od 1pavel
nebo zpětnou klapku na oleji

Napsal: 15 bře 2009, 00:09
od jura2
Huml píše:dneska jsem to dělal taky, výfuková vačka byla mimo snad o čtvrt otáčky, jinak ty rozvody konstruoval debil, přitom by stačilo, aby ten napínák měl rohatku, aby se nemohl ten napínák vracet do úplnýho odlehčení, toto měli už Peugeoty před 20 rokama
Napinák naprd a profil ozubenia rozvodovych kol je tiez super.To uz ani na bicykli nefunguje ked je to take. :o

Napsal: 15 bře 2009, 10:50
od automacher
Podla mna treba vymeniť iba lištu.Robil som to už vela krát a zatial sa mi vrátilo iba jedno auto a aj to iba pre remenicu na kluke (wallbash) (wallbash)

Napsal: 15 bře 2009, 10:57
od Dalo1970
Ak môžem trochu odbočiť...
Po kolkých kilometroch sa majú meniť komplet rozvody. Mám 1.2,40kW. Cena cca... Vďaka.

Napsal: 15 bře 2009, 11:18
od jura2
Dalo1970 píše:Ak môžem trochu odbočiť...
Po kolkých kilometroch sa majú meniť komplet rozvody. Mám 1.2,40kW. Cena cca... Vďaka.
No ked skocia.:D Tam to myslim nieje urcene kedy sa to ma menit. Inac 40 kW s tym nemaju az taky problem ako 47 kW. Tie maju zas ine muchy. (rofl)

Napsal: 16 bře 2009, 15:45
od Dalo1970
No ked skocia.:D Tam to myslim nieje urcene kedy sa to ma menit. Inac 40 kW s tym nemaju az taky problem ako 47 kW. Tie maju zas ine muchy. (rofl)[/quote]
Tie ine muchy... na čo si treba dať pozor???

Napsal: 16 bře 2009, 21:08
od jura2
Podpalene vyfukove ventily a tak. (crazy) Treba to drzat v otackach a vcas podradovat. ;)

Napsal: 19 bře 2009, 09:37
od Dalo1970
jura2 píše:Podpalene vyfukove ventily a tak. (crazy) Treba to drzat v otackach a vcas podradovat. ;)
Aké sú podla teba najnižšie otáčky, pri ktorých by sa malo podraďovať. Ja to robím pri cca 2000.

Napsal: 19 bře 2009, 10:46
od misoVW
treba si uvedomit, ze je to 3-valec. Tych 2000 je podla mna malo.....

Napsal: 28 led 2010, 20:58
od DworiBak
Mám problém s motorem kolísají otáčky běží nepravidelně,motor nejde do otáček na vagu to pořád hází chybu 16726 snimač polohy vač./klik.hřídele(G40) :signál snímače příliš malí,myslí te že by to mohly být přezkočený rozvody.Po tom jak jsem si přečet jak to u těhle motorizací přeskakuje takže jsem si asi odpověděl na konec sám,že to bude přeskočený :(

Napsal: 28 led 2010, 21:04
od kevino
DworiBak píše:Mám problém s motorem kolísají otáčky běží nepravidelně,motor nejde do otáček na vagu to pořád hází chybu 16726 snimač polohy vač./klik.hřídele(G40) :signál snímače příliš malí,myslí te že by to mohly být přezkočený rozvody.Po tom jak jsem si přečet jak to u těhle motorizací přeskakuje takže jsem si asi odpověděl na konec sám,že to bude přeskočený :(
ano nesedi kluka s vackou :D rozborka a ides ;)

Napsal: 28 led 2010, 21:36
od DworiBak
tak to je nemilé jinak chyba je 16725 neverohodný signál až když odpojim snímač na vačce tak je 16726 signál příliš malí,takže se bude zítra rozebírat :)

Napsal: 28 led 2010, 22:45
od kevino
DworiBak píše:tak to je nemilé jinak chyba je 16725 neverohodný signál až když odpojim snímač na vačce tak je 16726 signál příliš malí,takže se bude zítra rozebírat :)
tak tak

Napsal: 28 led 2010, 22:57
od e36power
A furt dokola podpaleno, skočený, podpáleno, skočený.

Napsal: 28 led 2010, 23:08
od mirdasR32
Aspoň je co dělat :D :D :D