Stránka 2 z 3
Napsal: 10 bře 2009, 00:01
od norok86
bombastiq píše: akorát ti někdo můsí udělat předsádku na olejovej filtr
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... ove-filtry
Napsal: 10 bře 2009, 14:45
od ==J4F-L-A==Millda
a taky by me zajimalo jestli tenhle motor vydrží třeba turbo z Octy RS nbo neco podobnyho??? jen chci vedet jakej tenhle motor mam limit
Napsal: 10 bře 2009, 18:05
od misa.89
hele, můj názor je, že devatenáctka jede ve feldě docela dobře, ale jak už psali kluci, tne motor ani převodovka na to není. Sehnal bych MTDi a jinou převodovku a vrazil to tam, budeš mnohem spokojenější. A ve finále tě to nevyjde zas o tolik dráž si myslím, a bude s tím méně práce.
Napsal: 10 bře 2009, 18:35
od ==J4F-L-A==Millda
to jo bylo by to určite lepší ale na technicky by me nakopaly do prdele a vyhodily. Tohle je přece jen menší zasah a trochu se to určite zlepší když tam bude turbo. takže to bude odost živejší
Napsal: 10 bře 2009, 18:38
od misa.89
když plánuješ tyhle upravy, tak se počítá s tím, že tu technickou už máš ošefovanou, turbo je myslím si docela podstatnej zásah do motoru...
Napsal: 10 bře 2009, 18:46
od turbo kamna power
když tam budeš mít turbo, mechanický čerpadlo a trubky k IC tak by u STK museli bejt slepí aby to přehlídli, tak že s tím mTDI to vyjde nastejno

Napsal: 10 bře 2009, 19:16
od kosta103
mysli že tohle technici na STK nepřehlídnou pokud nemaš nakyho kamoše

Napsal: 10 bře 2009, 20:00
od ==J4F-L-A==Millda
mno hlavne nebudu tam mit takhle vykurvene to turbo bude to schovaný jak to udelany rastikos -> budeto uplna kopie a s STK tose nejak pošefuje

čeka me to až 07/10
Napsal: 10 bře 2009, 20:02
od misa.89
no a vovovovovovo tom to je

Napsal: 10 bře 2009, 21:11
od Smoke
turbo kamna power píše:když tam budeš mít turbo, mechanický čerpadlo a trubky k IC tak by u STK museli bejt slepí aby to přehlídli, tak že s tím mTDI to vyjde nastejno

asi jak kde. měl sem G2 1.6TD (papírově G1 1.5D), nerez trubky k IC- ptal se k čemu to je- říkám na IC (chladič). na motoru napsáno turbodiesel. a nechtěl mě to dat kvůli kolům- měl sem origo G2 14´´ ale v TP psáno 13´´´
co na to říct?

Napsal: 10 bře 2009, 21:16
od misa.89
Smoke píše:turbo kamna power píše:když tam budeš mít turbo, mechanický čerpadlo a trubky k IC tak by u STK museli bejt slepí aby to přehlídli, tak že s tím mTDI to vyjde nastejno

asi jak kde. měl sem G2 1.6TD (papírově G1 1.5D), nerez trubky k IC- ptal se k čemu to je- říkám na IC (chladič). na motoru napsáno turbodiesel. a nechtěl mě to dat kvůli kolům- měl sem origo G2 14´´ ale v TP psáno 13´´´
co na to říct?

kde to bylo?

když seženeš kola, tak tam je vyhráno

Napsal: 10 bře 2009, 21:23
od zizalak
Kluci mě vyhodily z technický za mapy na krytech světel u Laguny I phase II. Taky jsem jenom koukal, no nic no, lampy dám zánovní.
Napsal: 10 bře 2009, 21:30
od misa.89
mě na technický přehlídnul, že nemám bag ve volantu, nešlo mi ABS, řval, že mám v prdeli uplně nový spodní čepy, ale to že v zadním sielentbloku ramene není vůbec žádná guma si nevšiml....idiot a pak mě nechtěl pustit kvůli tomu, že jsem měl rozštelovaný přední světla, který má za povinnost seřídit

přední dveře jsem otevíral provázkem, páč mi dvě hodiny před tím prasklo lanko

i přední okno jsem nechal kvůli technický vyměnit

Napsal: 10 bře 2009, 21:43
od Smoke
emise bych nedal tutově, jinej motor a ještě nakrmenej, čísla seděli. ale stk jsem zkusil a prošlo (na víčku nádrže jsem měl povolené i 14´´), říkám velký TP sebou nevozím, na autě jsou povolený a jsou origo, tak mě to dal (fak bez úplatku

)
Napsal: 10 bře 2009, 22:12
od ==J4F-L-A==Millda
no ja mam asi 3 lidi pres ktery to muzu udelat kdyz bych nahodou mel problem

. Je to taky podle toho na kohoclovek narazí jestli to je nejak typek v poho tak se da vsechno horsi je kdyz to je nejakej idiot -> na facku malo
