Megane 1.5 DCI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Vstreky určite netreba nakodovať. Chlapik jazdil mesiac bez nakodovanych.
Samozrejme že v odbornom servise Ti povedia že možeš bez nakodovania tie vstreky odpisať ale naštartovať určiťe naštartuješ. A okrem toho Ty si menil iba jeden vstrek. Takže tie ostatné tri zostali zapísane. Ten motor z ktoreho si dával ten vstrek mal také isté kilowatty ?Znovu pišem že je tam rozdiel v Kw.
Samozrejme že v odbornom servise Ti povedia že možeš bez nakodovania tie vstreky odpisať ale naštartovať určiťe naštartuješ. A okrem toho Ty si menil iba jeden vstrek. Takže tie ostatné tri zostali zapísane. Ten motor z ktoreho si dával ten vstrek mal také isté kilowatty ?Znovu pišem že je tam rozdiel v Kw.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
A ešte. Prečo ste menili jeden vstrek ? Bol zlý ? Ako ste to zistili ? Vedšinou vstreky odídu zošrotovaním čerpadla. Takže ja by som povedal že budeš musieť meniť aj čerpadlo aj všetky vstreky. A ešte pokiaľ máš iba jeden vstrek zlý tak ešte stále sa dá z autom jazdiť. Akurát že nemá výkon. Ďalšia vec je tá že keď ste dávali dole vstreky či ste vyžihaly podložky a dobre vyčistili sedlá vstrekov. A ďalej či montáž vstrekov prebehla v čistote. Stačí mali úlomok zo závitu z vysokotlakovej trubky a triska je odpísaná.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Vstriky byli vsechny nove po vymene v Renaultu. Pote jelo auto nejakou dobu a pak uz jen na 3 valce. Rozhodilo se a jeden pist upalenej. Sehnal se druhy motor a taky mel jedem pist upalenej. Pak se sehnal treti a vracel se ten druhy a tady mozna omylem doslo k zamene toho jednoho vstriku. Takze to ani neni jisty. Mozna jsou vsechny puvodni. Zkouseli jsme i druhy cerpadlo, ale taky nic. Dosedaci plochy perfektne vycisteny. Rozdil v kw by byt nemel, ale na 100% to nevim
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Tak tomuto hovorim smola.bobik43 píše:Vstriky byli vsechny nove po vymene v Renaultu. Pote jelo auto nejakou dobu a pak uz jen na 3 valce. Rozhodilo se a jeden pist upalenej. Sehnal se druhy motor a taky mel jedem pist upalenej. Pak se sehnal treti a vracel se ten druhy a tady mozna omylem doslo k zamene toho jednoho vstriku. Takze to ani neni jisty. Mozna jsou vsechny puvodni. Zkouseli jsme i druhy cerpadlo, ale taky nic. Dosedaci plochy perfektne vycisteny. Rozdil v kw by byt nemel, ale na 100% to nevim
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi