Megane 1.5 DCI

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobik43 »

Jo, dik za rady. Zitra to zkusim. Nejde mi to ale porad nejak do hlavy. Jeste co bylo divny, tak VAG napsal teplotu nasavanyho vzduchu -40stupnu. Ale precejen neni urcen na Renault, tak nevim jak moc se mu da verit. Jinak teplota motoru atd sedela podle skutecnosti
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

no zajedi si na diag renault clip
jestli problém není někde jinde - immo atd..
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobik43 »

Uz to tak asi dopadne. Kontrolka immo normalne zhasne po vlozeni kartu, jen to pise vybitou baterku v ovladaci, nebo neco takoveho ale to by nemelo mit na start vliv. Takze asi dneska pojede do Renaultu do Brna :-(
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

není to auto po bouračce?
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobik43 »

po bouracce neni
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

jedině diag, a kouknout na to
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobik43 »

Asi bude ta diag. Vstriky by meli byt ok. Halka taky. Vsechny konektory i pojistky taky ok, ale proste nevstrikuji. Jak neco budu vedet, nepisi..
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Uz si skusil vstreky ako som ti pisal
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobik43 »

Jj. Vstriky jsem zkousel jak jsi rikal a v pohode. V Renaultu rekli, ze je nutny prokodovat vstriky ze to jinak nepojede, takze se tam asi bude muset odvezt :-(
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

nj, neboj se stejně tam budem všichni časem jezdit
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Vstreky určite netreba nakodovať. Chlapik jazdil mesiac bez nakodovanych.
Samozrejme že v odbornom servise Ti povedia že možeš bez nakodovania tie vstreky odpisať ale naštartovať určiťe naštartuješ. A okrem toho Ty si menil iba jeden vstrek. Takže tie ostatné tri zostali zapísane. Ten motor z ktoreho si dával ten vstrek mal také isté kilowatty ?Znovu pišem že je tam rozdiel v Kw.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

A ešte. Prečo ste menili jeden vstrek ? Bol zlý ? Ako ste to zistili ? Vedšinou vstreky odídu zošrotovaním čerpadla. Takže ja by som povedal že budeš musieť meniť aj čerpadlo aj všetky vstreky. A ešte pokiaľ máš iba jeden vstrek zlý tak ešte stále sa dá z autom jazdiť. Akurát že nemá výkon. Ďalšia vec je tá že keď ste dávali dole vstreky či ste vyžihaly podložky a dobre vyčistili sedlá vstrekov. A ďalej či montáž vstrekov prebehla v čistote. Stačí mali úlomok zo závitu z vysokotlakovej trubky a triska je odpísaná.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobik43 »

Vstriky byli vsechny nove po vymene v Renaultu. Pote jelo auto nejakou dobu a pak uz jen na 3 valce. Rozhodilo se a jeden pist upalenej. Sehnal se druhy motor a taky mel jedem pist upalenej. Pak se sehnal treti a vracel se ten druhy a tady mozna omylem doslo k zamene toho jednoho vstriku. Takze to ani neni jisty. Mozna jsou vsechny puvodni. Zkouseli jsme i druhy cerpadlo, ale taky nic. Dosedaci plochy perfektne vycisteny. Rozdil v kw by byt nemel, ale na 100% to nevim
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

bobik43 píše:Vstriky byli vsechny nove po vymene v Renaultu. Pote jelo auto nejakou dobu a pak uz jen na 3 valce. Rozhodilo se a jeden pist upalenej. Sehnal se druhy motor a taky mel jedem pist upalenej. Pak se sehnal treti a vracel se ten druhy a tady mozna omylem doslo k zamene toho jednoho vstriku. Takze to ani neni jisty. Mozna jsou vsechny puvodni. Zkouseli jsme i druhy cerpadlo, ale taky nic. Dosedaci plochy perfektne vycisteny. Rozdil v kw by byt nemel, ale na 100% to nevim
Tak tomuto hovorim smola. (wallbash) (wallbash) Snad už len zavolať niekoho z origo diagnostikou.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

chce to diag,
rozvody jsou ok? není to někde přeskočené o zub?
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“