netopier píše:problem je ze .. teda nieje to problem je to fakt, ze software vie v CR a SR vypnut len reesha a brano h. , aspon co ja viem .
da sa to spravit aj inak, ale potom to samozrejme dymi viac, a divne sa to sprava v prechodovych rezimoch ked sa to poriadne neodladi.
Kdyz se to udela jak ma tak jdou udelat i emise. tady ma hromada OFF vaha ale mela by taky napsat OFF emise
netopier píše:problem je ze .. teda nieje to problem je to fakt, ze software vie v CR a SR vypnut len reesha a brano h. , aspon co ja viem .
da sa to spravit aj inak, ale potom to samozrejme dymi viac, a divne sa to sprava v prechodovych rezimoch ked sa to poriadne neodladi.
a co na tom vidis ako problem? ved software s vahou / bez vahy neprepisujes kazdy den
Smoke píše:s váhou byl postupnější náběh tahu (pomalejší reakce). je off a su rád
presne tak... ja osobne mam este skusenosti, ze v kombinacii s pevnym zotrvakom moze byt u niekoho problem ze ten motor potom pri sliapnuti/pusteni plynoveho pedalu dost trha s nezatazenym autom... ja osobne som si dal trochu upravit regulaciu vykonu vzhladom na stlacenie plynoveho pedalu, takze do nejakych 50% to ma pozvolnejsi nabeh aby sa s tym dalo aj komfortne presunovat
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
netopier píše:problem je ze .. teda nieje to problem je to fakt, ze software vie v CR a SR vypnut len reesha a brano h. , aspon co ja viem .
da sa to spravit aj inak, ale potom to samozrejme dymi viac, a divne sa to sprava v prechodovych rezimoch ked sa to poriadne neodladi.
Kdyz se to udela jak ma tak jdou udelat i emise. tady ma hromada OFF vaha ale mela by taky napsat OFF emise
to znamena ze to vies prepnut z MAF na MAP?
alebo odladit soft aj s plochou mapou MAF ,tak aby to nebola katastrofa?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
netopier píše:problem je ze .. teda nieje to problem je to fakt, ze software vie v CR a SR vypnut len reesha a brano h. , aspon co ja viem .
da sa to spravit aj inak, ale potom to samozrejme dymi viac, a divne sa to sprava v prechodovych rezimoch ked sa to poriadne neodladi.
Kdyz se to udela jak ma tak jdou udelat i emise. tady ma hromada OFF vaha ale mela by taky napsat OFF emise
to znamena ze to vies prepnut z MAF na MAP?
alebo odladit soft aj s plochou mapou MAF ,tak aby to nebola katastrofa?
Hadej, muzes trikrat. Jinak pouzivam na lazeni OLS300 ONLINE simulator.
TDIfun píše:Hadej, muzes trikrat. Jinak pouzivam na lazeni OLS300 ONLINE simulator.
ten simulator je super vec, ale ked si niekto kupi simulator, neznamena to ze to vie prepnut ) nic v zlom samozrejme
ak to vies prepnut tak super, ja som sa k tomu este nedopracoval . ale viem ze sa to da aj ako sa to da, len som to este nenasiel
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Nechapem co chcete prepinat. Davkovanie paliva je zavysle na obydvoch velicinach (samozrejme aj na inych, ale tu sa bavime konkretne iba o MAF a MAP, takze do uvahy ich brat nebudem). Ked spravis MAF off tak RJ prepocitava davku uz iba v zavyslosti od plniaceho tlaku z MAP a signal (veliciny) z MAF o hustote a prietoku vzduchu za jednotku casu uz nezahrna do vypoctu davky. Preto nerozumiem co chcete prepinat (z MAF na MAP). Podla mna je najlepsie prepisat celu mapu tak aby sa davka paliva prioritne odvijala iba od MAP. Tym padom to je vyriesene.
TDI tech píše:Nechapem co chcete prepinat. Davkovanie paliva je zavysle na obydvoch velicinach (samozrejme aj na inych, ale tu sa bavime konkretne iba o MAF a MAP, takze do uvahy ich brat nebudem). Ked spravis MAF off tak RJ prepocitava davku uz iba v zavyslosti od plniaceho tlaku z MAP a signal (veliciny) z MAF o hustote a prietoku vzduchu za jednotku casu uz nezahrna do vypoctu davky. Preto nerozumiem co chcete prepinat (z MAF na MAP). Podla mna je najlepsie prepisat celu mapu tak aby sa davka paliva prioritne odvijala iba od MAP. Tym padom to je vyriesene.
PS: Lahko sa to povie
ak si myslis ze kazde tdi riadi vstrekovane mnozstvo podla MAP tak sa mylis ... riadia sa podla MAF a prepnutim sa mysli to ze odhlasis maf z rj a prihlasis tam map, a prerobis mapu .
samozrejme niektore sa riadia aj podla map aj maf,
ale uz vravim asi vela ....
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
trepete do vetra vsetci... to nieje vecou emisii si maf ci map alebo lambda.... je to vecou konstruktera ktorou cestou sa vybere. ani jedna cesta nieje nespravna a da sa kedykolvek zmenit... Je jeden kod motora rovnaka emisna norma a tri softove verzie z jednym objednacim cislom jednotky a kazdy bezi inak. jeden MAF druhy MAP a treti LAMBDA. cize emisie s tym nemaju co robit....
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
BH motor píše:trepete do vetra vsetci... to nieje vecou emisii si maf ci map alebo lambda.... je to vecou konstruktera ktorou cestou sa vybere. ani jedna cesta nieje nespravna a da sa kedykolvek zmenit... Je jeden kod motora rovnaka emisna norma a tri softove verzie z jednym objednacim cislom jednotky a kazdy bezi inak. jeden MAF druhy MAP a treti LAMBDA. cize emisie s tym nemaju co robit....
Dik ze si sa stavil,
ja som o emisisach nic nevravel , podla mna ide hlavne o to ako to auto pojde po tom vyladeni/prepnuti a nie ake bude mat emisie, ale tak zrejme keby to dymilo tak to neprejde
cize je to vsetko o odladeni
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
BH motor píše:to nieje vecou emisii si maf ci map alebo lambda.... je to vecou konstruktera ktorou cestou sa vybere.
Brano, sorry... ale tu si trochu protirecis... V tomto musim dat za pravdu TDI tech, a sice ze MAF bol zavedeny najme kvoli emisnym normam... pretoze vypocet aktualneho zatazenia motora prietokomerom vzuduchu je, aspon podla technickych materialov VW, najpresnejsi. Takze ano, mas pravdu, je to vecou konstruktera aku cestu zvoli, ale na druhej strane v dnesnej dobe je trend komplikovat motory prave kvoli emisiam - inak by MAF, EGR, DPF a podobne s prepacenim sracky co k*rvia vykon nikto do auta nedaval
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.