váha vzduchu odstranění ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

TDIfun píše:
netopier píše:problem je ze .. teda nieje to problem je to fakt, ze software vie v CR a SR vypnut len reesha a brano h. , aspon co ja viem .
da sa to spravit aj inak, ale potom to samozrejme dymi viac, a divne sa to sprava v prechodovych rezimoch ked sa to poriadne neodladi.
Kdyz se to udela jak ma tak jdou udelat i emise. ;) tady ma hromada OFF vaha ale mela by taky napsat OFF emise (noteeth) (hm)


http://www.youtube.com/watch?v=cgdowF7Xytg


Váha OFF , emise OK , 5,6l skutečná dlouhodobá spotřeba (LOL)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

netopier píše:problem je ze .. teda nieje to problem je to fakt, ze software vie v CR a SR vypnut len reesha a brano h. , aspon co ja viem .
da sa to spravit aj inak, ale potom to samozrejme dymi viac, a divne sa to sprava v prechodovych rezimoch ked sa to poriadne neodladi.
a co na tom vidis ako problem? ved software s vahou / bez vahy neprepisujes kazdy den (noteeth)
Smoke píše:s váhou byl postupnější náběh tahu (pomalejší reakce). je off a su rád
presne tak... ja osobne mam este skusenosti, ze v kombinacii s pevnym zotrvakom moze byt u niekoho problem ze ten motor potom pri sliapnuti/pusteni plynoveho pedalu dost trha s nezatazenym autom... ja osobne som si dal trochu upravit regulaciu vykonu vzhladom na stlacenie plynoveho pedalu, takze do nejakych 50% to ma pozvolnejsi nabeh aby sa s tym dalo aj komfortne presunovat :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

TDIfun píše:
netopier píše:problem je ze .. teda nieje to problem je to fakt, ze software vie v CR a SR vypnut len reesha a brano h. , aspon co ja viem .
da sa to spravit aj inak, ale potom to samozrejme dymi viac, a divne sa to sprava v prechodovych rezimoch ked sa to poriadne neodladi.
Kdyz se to udela jak ma tak jdou udelat i emise. ;) tady ma hromada OFF vaha ale mela by taky napsat OFF emise (noteeth) (hm)
to znamena ze to vies prepnut z MAF na MAP?
alebo odladit soft aj s plochou mapou MAF ,tak aby to nebola katastrofa?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

netopier: podla MAP to ide odladit tak ze to v prechodovom rezime dymi menej ako ked je to podla MAF, staci ti takato odpoved? :D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

netopier píše:
TDIfun píše:
netopier píše:problem je ze .. teda nieje to problem je to fakt, ze software vie v CR a SR vypnut len reesha a brano h. , aspon co ja viem .
da sa to spravit aj inak, ale potom to samozrejme dymi viac, a divne sa to sprava v prechodovych rezimoch ked sa to poriadne neodladi.
Kdyz se to udela jak ma tak jdou udelat i emise. ;) tady ma hromada OFF vaha ale mela by taky napsat OFF emise (noteeth) (hm)
to znamena ze to vies prepnut z MAF na MAP?
alebo odladit soft aj s plochou mapou MAF ,tak aby to nebola katastrofa?
Hadej, muzes trikrat. Jinak pouzivam na lazeni OLS300 ONLINE simulator. (noteeth)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

subz3ro_tdi píše:netopier: podla MAP to ide odladit tak ze to v prechodovom rezime dymi menej ako ked je to podla MAF, staci ti takato odpoved? :D
ja viem, moja otazka bola ci to tdifun vie , nie ci sa to da :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

subz3ro_tdi píše: a co na tom vidis ako problem? ved software s vahou / bez vahy neprepisujes kazdy den (noteeth)
tak to skus prepnut a uvidis ci je to problem ;)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

TDIfun píše:Hadej, muzes trikrat. Jinak pouzivam na lazeni OLS300 ONLINE simulator. (noteeth)
ten simulator je super vec, ale ked si niekto kupi simulator, neznamena to ze to vie prepnut :)) nic v zlom samozrejme
ak to vies prepnut tak super, ja som sa k tomu este nedopracoval . ale viem ze sa to da aj ako sa to da, len som to este nenasiel :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Nechapem co chcete prepinat. Davkovanie paliva je zavysle na obydvoch velicinach (samozrejme aj na inych, ale tu sa bavime konkretne iba o MAF a MAP, takze do uvahy ich brat nebudem). Ked spravis MAF off tak RJ prepocitava davku uz iba v zavyslosti od plniaceho tlaku z MAP a signal (veliciny) z MAF o hustote a prietoku vzduchu za jednotku casu uz nezahrna do vypoctu davky. Preto nerozumiem co chcete prepinat (z MAF na MAP). Podla mna je najlepsie prepisat celu mapu tak aby sa davka paliva prioritne odvijala iba od MAP. Tym padom to je vyriesene.

PS: Lahko sa to povie (LOL)
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

mechanika rulzz :D

vaha ne dekujem
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

TDI tech píše:Nechapem co chcete prepinat. Davkovanie paliva je zavysle na obydvoch velicinach (samozrejme aj na inych, ale tu sa bavime konkretne iba o MAF a MAP, takze do uvahy ich brat nebudem). Ked spravis MAF off tak RJ prepocitava davku uz iba v zavyslosti od plniaceho tlaku z MAP a signal (veliciny) z MAF o hustote a prietoku vzduchu za jednotku casu uz nezahrna do vypoctu davky. Preto nerozumiem co chcete prepinat (z MAF na MAP). Podla mna je najlepsie prepisat celu mapu tak aby sa davka paliva prioritne odvijala iba od MAP. Tym padom to je vyriesene.

PS: Lahko sa to povie (LOL)
ak si myslis ze kazde tdi riadi vstrekovane mnozstvo podla MAP tak sa mylis ... riadia sa podla MAF a prepnutim sa mysli to ze odhlasis maf z rj a prihlasis tam map, a prerobis mapu .
samozrejme niektore sa riadia aj podla map aj maf,
ale uz vravim asi vela ....
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Napr. v Ducate pokial splna EU3 je iba MAF a v tom co splna EU2 je iba MAP.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

trepete do vetra vsetci... to nieje vecou emisii si maf ci map alebo lambda.... je to vecou konstruktera ktorou cestou sa vybere. ani jedna cesta nieje nespravna a da sa kedykolvek zmenit... Je jeden kod motora rovnaka emisna norma a tri softove verzie z jednym objednacim cislom jednotky a kazdy bezi inak. jeden MAF druhy MAP a treti LAMBDA. cize emisie s tym nemaju co robit....
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

BH motor píše:trepete do vetra vsetci... to nieje vecou emisii si maf ci map alebo lambda.... je to vecou konstruktera ktorou cestou sa vybere. ani jedna cesta nieje nespravna a da sa kedykolvek zmenit... Je jeden kod motora rovnaka emisna norma a tri softove verzie z jednym objednacim cislom jednotky a kazdy bezi inak. jeden MAF druhy MAP a treti LAMBDA. cize emisie s tym nemaju co robit....
Dik ze si sa stavil,
ja som o emisisach nic nevravel , podla mna ide hlavne o to ako to auto pojde po tom vyladeni/prepnuti a nie ake bude mat emisie, ale tak zrejme keby to dymilo tak to neprejde :D
cize je to vsetko o odladeni
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

BH motor píše:to nieje vecou emisii si maf ci map alebo lambda.... je to vecou konstruktera ktorou cestou sa vybere.
Brano, sorry... ale tu si trochu protirecis... ;) V tomto musim dat za pravdu TDI tech, a sice ze MAF bol zavedeny najme kvoli emisnym normam... pretoze vypocet aktualneho zatazenia motora prietokomerom vzuduchu je, aspon podla technickych materialov VW, najpresnejsi. Takze ano, mas pravdu, je to vecou konstruktera aku cestu zvoli, ale na druhej strane v dnesnej dobe je trend komplikovat motory prave kvoli emisiam - inak by MAF, EGR, DPF a podobne s prepacenim sracky co k*rvia vykon nikto do auta nedaval :D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“