Stránka 2 z 2

Napsal: 05 kvě 2009, 06:45
od Marek77
sP píše:
Marek77 píše:Provozovat motor v tak nízkých otáčkách je zločin, zejména pak na tak vysoké kvalty - člověče, kdo Tě učil řídit?

Pravděpodobnou příčinou těch vibrací je dvouhmotový setrvačník, který se díky přetěžování v nízkých otáčkách odporoučel.
Ty jsi nikdy nejel po městě na 5ku 55km/hod a nezačal jsi zvolna zrychlovat za cedulí?
Ne, nikdy. Mně nesmí otáčky pod 1800 rpm, pouze výjimečně pustím trojku na 1500, ale to je opravdu vzácně.

Tvůj problém je jednoznačně prasklý tlumič dvouhmotového setrvačníku - je tam vůle jak prase a rozklepe to celý auťák. Jo, když neumíš jezdit a podtáčíš, nediv se, že to bude něco stát. A to buď rád, že je to "jen" setrvák, u motorů AUY se díky přetěžování v nízkých otáčkách rády podpalují písty.

Napsal: 05 kvě 2009, 07:01
od sP
Marek77 píše:
sP píše:
Marek77 píše:Provozovat motor v tak nízkých otáčkách je zločin, zejména pak na tak vysoké kvalty - člověče, kdo Tě učil řídit?

Pravděpodobnou příčinou těch vibrací je dvouhmotový setrvačník, který se díky přetěžování v nízkých otáčkách odporoučel.
Ty jsi nikdy nejel po městě na 5ku 55km/hod a nezačal jsi zvolna zrychlovat za cedulí?
Ne, nikdy. Mně nesmí otáčky pod 1800 rpm, pouze výjimečně pustím trojku na 1500, ale to je opravdu vzácně.

Tvůj problém je jednoznačně prasklý tlumič dvouhmotového setrvačníku - je tam vůle jak prase a rozklepe to celý auťák. Jo, když neumíš jezdit a podtáčíš, nediv se, že to bude něco stát. A to buď rád, že je to "jen" setrvák, u motorů AUY se díky přetěžování v nízkých otáčkách rády podpalují písty.
Logika v tom je, pokusím se to "uživatelce" vysvětlit. Existuje na AUY jednohmota? Ale proč to nedělá bez kardanu?

Napsal: 05 kvě 2009, 07:20
od pafka
kolik tomá najeto?softver je bez úpravy? ráno po startu jde motor na volnoběh pravidelně? netvrdím že by to dvouhmota nemohla být , ale ta by se takhle chovala na všechny kvalty, a na volnoběh by to měnilo otáčky , a motor by se třepal

Napsal: 05 kvě 2009, 08:45
od Marek77
Jednohmota se do AUY seriově nedávala, ale lze ji nahradit z jiného motoru.

Napsal: 05 kvě 2009, 09:17
od sP
Marek77 píše:Jednohmota se do AUY seriově nedávala, ale lze ji nahradit z jiného motoru.
Tak jsem kleknul na majitele a ten se pod hrozbou fyzického násilí přiznal, že je to čipnuté. Ale prý to dělalo i předtím :roll: .

Napsal: 05 kvě 2009, 09:47
od netopier
sP píše:
Marek77 píše:Jednohmota se do AUY seriově nedávala, ale lze ji nahradit z jiného motoru.
Tak jsem kleknul na majitele a ten se pod hrozbou fyzického násilí přiznal, že je to čipnuté. Ale prý to dělalo i předtím :roll: .
zly chip(nalozene vocpoda pyco), podtacanie motora na vysokych kvaltoch, a tu je vysledok :)

Napsal: 05 kvě 2009, 11:44
od sP
netopier píše:
sP píše:
Marek77 píše:Jednohmota se do AUY seriově nedávala, ale lze ji nahradit z jiného motoru.
Tak jsem kleknul na majitele a ten se pod hrozbou fyzického násilí přiznal, že je to čipnuté. Ale prý to dělalo i předtím :roll: .
zly chip(nalozene vocpoda pyco), podtacanie motora na vysokych kvaltoch, a tu je vysledok :)
Tak, tak. Teď jsem s tím udělal zkušební jízdu, současně s počátkem vibrací jde z výfuku tak černý kouř, že auta za mnou zapínají mlhovky, skončí vibrace a kouř zmizí. (LOL)

Napsal: 05 kvě 2009, 12:23
od Marek77
A co říká VAG ?

Napsal: 05 kvě 2009, 13:44
od sP
Marek77 píše:A co říká VAG ?
VAG říká, žádné závady, v měrených hodnotách se zdá taky všechno v pořádku......

Napsal: 06 kvě 2009, 09:41
od anydraj
Posli mi upravu, pokud to umis vytahnout.Podivam se na to.Mam to same auto.

Napsal: 06 kvě 2009, 18:13
od sP
anydraj píše:Posli mi upravu, pokud to umis vytahnout.Podivam se na to.Mam to same auto.
Dík za nabídku, vydolovat to z toho asi nedokážu, ani nevím čím... A dnes si s tím uživatel odjel k "tunerovi" ten, že se na to podívá jestli se prý něco nepo...