Nová válcová zkušebna výkonu v DIESELPOWER s.r.o.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Video z lazeni na brzde..
Obrázek
Leon CUPRA4 TDI ON DYNO

Stream verze:
http://www.stream.cz/video/11/383400-le ... elpower-cz

http://www.youtube.com/watch?v=lgbjiFGq-uY

Obrázek
Naposledy upravil(a) JasteR dne 02 led 2010, 02:06, celkem upraveno 2 x.

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Pneu na brzdu

Příspěvek od L »

Ahoj všichni, potřeboval bych poradit. Během listopadu se chystám do Dieselpoweru chipnout Passata. Potřeboval bych vědět, jaký máte zkušenosti s opotřebením pneumatik na brzdě. Mám na autě nový zimáky, tak mám obavu, že mi jich na té brzdě půlka zůstane. Nestálo by za to vzít s sebou jetý letní a přezout to tam? (Budu sice muset všechny 4, mám 4 Motion, ale zas takovej problém by to nebyl....) Co Vy na to? Díky za názory, L.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Tak takuto otazku som este nepocul :o :o :o co myslis ze na tych valcoch su frezy? (LOL)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Nevim, co se ti na té otázce nezdá. Za prvé, nejdu brzdit Bravu (LOL) a za druhé, asi asi nevíš, která bije, jinak bys tak blbě nereagoval...
lordmystic
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 30 srp 2007, 09:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice, ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lordmystic »

taky bych řekl že opotřebení pneu na válcích bude nižší než při klasické jízdě po asfaltu...
Ford Mondeo 2.0 Ghia, TDCi 96@120kW, 330@420Nm, MkIII, 10/2002, liftback
Speed doesn't kill. Driving like an idiot does.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Zajímavý dotaz, ale pochybuju, že je opotřebení tak velké, že by byl někdo schopný ho změřit. Je ale fakt, že gumy jsou potom pěkně nablejskaný. :D
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

L píše:Nevim, co se ti na té otázce nezdá. Za prvé, nejdu brzdit Bravu (LOL) a za druhé, asi asi nevíš, která bije, jinak bys tak blbě nereagoval...
(rofl) (rofl) (rofl)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Nic se jim nestane,ladil jsem taky na nových zimákách.Spíš je upozorni na rychlostní index, aby to neroztočili na 260km/h se 190 gumama jako mě :D Ale nic se jim nestalo
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

normalnim pneu to vubec nevadi,zatim mi zaprasily brzdu jen mekke slicky ze zavodaku a to jen mirne :P
Drag Power
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Super, díky za info... Před 10 rokama jsem byl coby teenager brzdit buginu na Jarově (180 HP/480 kg) a pneumatiky jsem tam zničil.... až z nich žmolky lítaly :-).....několikrát byl kvůli prokluzu i zkreslený graf... Přišlo mi rozumný se radši zeptat, co to udělá s novým měkkým zimákem, kterej má dost vysokej vzorek.....
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

L píše:Super, díky za info... Před 10 rokama jsem byl coby teenager brzdit buginu na Jarově (180 HP/480 kg) a pneumatiky jsem tam zničil.... až z nich žmolky lítaly :-).....několikrát byl kvůli prokluzu i zkreslený graf... Přišlo mi rozumný se radši zeptat, co to udělá s novým měkkým zimákem, kterej má dost vysokej vzorek.....
Tak to tam brzdil na jarove asi stejny "borec" jako brzdi doted.. a vse nepovedeny svadi na spatny chlazeni (noteeth)

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
lordmystic
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 30 srp 2007, 09:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice, ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lordmystic »

JasteR: no neke, byl jsem tam nedavno, byl to takovej starší pán a taky se oháněl špatným chlazením :). koukám že ta brzda je vyhlášená, i když v létě tam tu brzdu kalibrovali, tak by měla být dost přesná...
Ford Mondeo 2.0 Ghia, TDCi 96@120kW, 330@420Nm, MkIII, 10/2002, liftback
Speed doesn't kill. Driving like an idiot does.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

že by naučená fráze?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »


..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“