Stránka 2 z 4

Napsal: 22 kvě 2009, 14:55
od puci
TDIPOWER píše:Tak tak. To má průměr 60.
A jaké máš turbo? Potrubí 60mm na nějakou GT17 je taky úplně zbytečné.
EGR tam dávať nemienim, len som reagoval na toto s tým rozmerom.

Napsal: 23 kvě 2009, 17:40
od TDIPOWER
Když nedáš EGR, tak díra do sání je myslím 60mm.......

Napsal: 23 kvě 2009, 21:12
od puci
takže všetci sa zhodujete, že sanie Fabia SDi nie.
Uvažoval som nad tým aj kvôli tomu, že ho mal dramatiq v inzeráte a v tej kôpke, čo mal na predaj boli dosť vážne veci na úravu, ktorú predpokladam nezrealizoval, tal sa mi nechce veriť, že to nemá prínos. a všeobecne aj pri turbo benzínoch sa používajú vačšie komory na saniach.

Napsal: 24 kvě 2009, 10:18
od Stingray
puci píše:takže všetci sa zhodujete, že sanie Fabia SDi nie.
Uvažoval som nad tým aj kvôli tomu, že ho mal dramatiq v inzeráte a v tej kôpke, čo mal na predaj boli dosť vážne veci na úravu, ktorú predpokladam nezrealizoval, tal sa mi nechce veriť, že to nemá prínos. a všeobecne aj pri turbo benzínoch sa používajú vačšie komory na saniach.

99% ludi co Ti odpovedali je len banda kolotocarskych tunerov SDI sanie je zaklad tuningu ci uz pre PD alebo VE. Per tych menej chapavych tak 1 sdi sanie na PD 130 pridalo cca. 20koni a to len prachsprostou vymenou sania 2 skoncilo u dramatiga. Dolezite bolo ale totalna zmena priebehu zo zvlastnym dorazom na top vykon kedze tam uz je debilne PD sanie len totalna hovadina bez objemu a balancu medzi kanalmi a iba bastler z vygumovanym primitivnym mozgom moze tvrdit ze ARL sanie je dobre.

Takze bastlerom a kolotocarskym tunerom zzdar.

Napsal: 24 kvě 2009, 11:05
od riki18
Sanie mam 50mm a trubky od IC tiez..vacsie netreba.

Obrázek

Napsal: 24 kvě 2009, 11:24
od subz3ro_tdi
Stingray píše:99% ludi co Ti odpovedali je len banda kolotocarskych tunerov SDI sanie je zaklad tuningu ci uz pre PD alebo VE. Per tych menej chapavych tak 1 sdi sanie na PD 130 pridalo cca. 20koni a to len prachsprostou vymenou sania 2 skoncilo u dramatiga
Tak kedze som este neni medzi tymi 99% kolotocarmi co tu Stingray spomina, nedovoli mi nereagovat......... takze velavazeny kolotoc tuneri, vedzte ze upravy netreba zacinat vymenou trysiek, turba, upravou map davky nafty a plniaceho tlaku, ale vymenou sacieho potrubia do hlavy valcov. How easy... Sting, gratulujem, toto je minimalne na clanok do Auto Magazinu (rofl)
P.S. Neber to v zlom, ale ako so hovori - aku dostanes, taku vrat ;)

Napsal: 24 kvě 2009, 11:31
od puci
Stingray píše:
puci píše:takže všetci sa zhodujete, že sanie Fabia SDi nie.
Uvažoval som nad tým aj kvôli tomu, že ho mal dramatiq v inzeráte a v tej kôpke, čo mal na predaj boli dosť vážne veci na úravu, ktorú predpokladam nezrealizoval, tal sa mi nechce veriť, že to nemá prínos. a všeobecne aj pri turbo benzínoch sa používajú vačšie komory na saniach.

99% ludi co Ti odpovedali je len banda kolotocarskych tunerov SDI sanie je zaklad tuningu ci uz pre PD alebo VE. Per tych menej chapavych tak 1 sdi sanie na PD 130 pridalo cca. 20koni a to len prachsprostou vymenou sania 2 skoncilo u dramatiga. Dolezite bolo ale totalna zmena priebehu zo zvlastnym dorazom na top vykon kedze tam uz je debilne PD sanie len totalna hovadina bez objemu a balancu medzi kanalmi a iba bastler z vygumovanym primitivnym mozgom moze tvrdit ze ARL sanie je dobre.

Takze bastlerom a kolotocarskym tunerom zzdar.
Díky, že si sa zastavil.
Ja som nechcel nikoho uraziť, ale také jednoznačne zamietnutie, ee. bolo mi jasné, že tie pôvodné sania vrátane ASZ mi neprídu ako žiadna výhra, povedal by som, že si stací pozrieť obrázky iných turbo kár.ešťe by som povedal, že to sanie by sa malo zúžovat smerom k poslednému válcu, alebo sa mýlim.kvôli vyrovnaniu tlaku pred válcom???
Mohol by si prosím bližšie vysvetliť téorii, prečo je lepšie mať vačšiu komoru. alebo daj tip na nejakú literatúru.

Napsal: 24 kvě 2009, 11:47
od subz3ro_tdi
puci: Nechcem ta presviedcat, ale pouvazuj nad tym nez zacnes nieco riesit a hlavne diskutuj s viacerymi ludmi, ktori aplikovali rozne veci vo viacerych autach a maju o tom prehlad, pripadne aj dokazy na brzde. S Fabia SDI sanim prisiel Stingray, dramatiq bral rozumy od Stingraya, tak logicky asi Stingray nebude tvrdit nieco ine ako tvrdi :) Ale o to tu teraz nejde.... svoj prinos to urcite ma, aj ked s tymi +20ps na 130PD bez inych uprav na aute by to fakt bolo na samostatny clanok v nejakom specializovanom casopise.... ale davat to na aute v prvej faze uprav bez patricneho prehladu o dalsich je podla mojho nazoru zvrhlost :)
V akom stadiu uprav si ty celkom neviem, z toho co pises je motor prakticky seriove ALH, cize potencial na zlepsenie obrovsky... moja rada a tymto by som skoncil - skus take tie zakladne veci riesit konvencnou (beznou) cestou, teda turbo + sanie pred turbom... a ked budes robit FMIC tak neist hned do najvacsieho rozmeru trubiek... ako tu uz ludia spominali, zvacsenim sania za turbom sa ti automaticky zvacsuje turbodiera, co moze mat nasledky ake by si nechcel... teda samozrejme pokial sa nechces ohurovat iba absolutnymi cislami na brzde, ale chces na tom aute aj normalne jazdit bez toho aby si hladal nejake vhodne rovinky a robil dymovu clonu vacsiu ako je bezpodmienecne nutne, to vsetko kvoli par PS... hadam mi rozumies ;) cus!

Napsal: 24 kvě 2009, 12:29
od puci
subz3ro_tdi
beriem aj tvoj názor a všetky ostatné akceptujem.nediskutujem len s jedným človek, ale nikto z predošlých prispievateľov nenapísal - mal som to na aute a robilo to to a to - na to je každý zvedavý, konkrétne skúsenosti a zatiaľ jediný s konkrétnou skúsenosťou prišiel sting. nejdem sa mu nikam trepať a viac krát tu boli jeho názory ospevované aj zhadzované.nechcem sa hádať, nato tu nechodím a nato fóra nevznikajú

auto mám na normálne jazdenie a ešte aj sem tam prácu,na zábavu existujú lepšie autá viď popis, auto je kvázi séria, zatiaľ riešim brzdy, podvozok, spojku a až potom príde na kone, myslím, že som začal z dobrého konca. už som sa mal možnosť voziť v tdi, ktoré malo do 200 PS a hojdalo sa jak lodička nebrzdilo. nestavám drag na sprint ani na žiadne špičky a nejdem zadymovať rovinky, založil som vlákno, lebo som tu nič konkretne k téme nenašiel.
ty máš aké konkrétne skúsenosti s aplikáciou tohto sania na tvojom aute a koľko si odmeral?´????

Napsal: 24 kvě 2009, 12:35
od TDIPOWER
Stingu, Stingu...kde jsou ty letecké auta?????? Mě stačí 130PD sání na 250 koní......tak že bych po výměně nabrzdil 270????? Tak to musím mít.... (rofl) (rofl) (rofl) (LOL) (wallbash) (wallbash)

re

Napsal: 24 kvě 2009, 13:34
od Stingray
jooou vole bolo tazke zohnat tie sdi sania ale Indi mi pomohol takze mam realne skusenosti pretoze to prve sanie slo hned do auta. SPecialne sanie z atmosfery dizla ma aj LUPO ale bolo upravene pre potreby vysokeho plnenia. Tento test bol robeny na dvoch hlavach valcov kde slo najpr. o test na superflow stolici pre prietok kanalov po osadeni vacsich ventilov a sediel a druhe bolo iba sdi sanie.

Len tak naokraj aktualne pracujem (VUT) na variabilnom sani pre 2.0 16V....

Napsal: 24 kvě 2009, 13:36
od Stingray
TDIPOWER píše:Stingu, Stingu...kde jsou ty letecké auta?????? Mě stačí 130PD sání na 250 koní......tak že bych po výměně nabrzdil 270????? Tak to musím mít.... (rofl) (rofl) (rofl) (LOL) (wallbash) (wallbash)
Kedy uz majstri sveta super-mega ultra tuneri pochopia ze SILU AUTO ROBI KRUTIACI MOMENT A JEHO PRIEBEH to ze vykon je funkcia otacok to im nic nehovori........mozem xxxxx 250 koni ked priebeh je xxxxx

Napsal: 24 kvě 2009, 13:41
od Stingray
subz3ro_tdi píše:
Stingray píše:99% ludi co Ti odpovedali je len banda kolotocarskych tunerov SDI sanie je zaklad tuningu ci uz pre PD alebo VE. Per tych menej chapavych tak 1 sdi sanie na PD 130 pridalo cca. 20koni a to len prachsprostou vymenou sania 2 skoncilo u dramatiga
Tak kedze som este neni medzi tymi 99% kolotocarmi co tu Stingray spomina, nedovoli mi nereagovat......... takze velavazeny kolotoc tuneri, vedzte ze upravy netreba zacinat vymenou trysiek, turba, upravou map davky nafty a plniaceho tlaku, ale vymenou sacieho potrubia do hlavy valcov. How easy... Sting, gratulujem, toto je minimalne na clanok do Auto Magazinu (rofl)
P.S. Neber to v zlom, ale ako so hovori - aku dostanes, taku vrat ;)
no vidis to je ten rozdiel niekto virtualne trepe blbosti namiesto toho aby dal par kacek za sdi sanie a konecne pochopil ze sanie musi mat pre vysoky vykon dostatocny aktualny objem komory.

Myslis ze za cip das menej ako 2litre co stoji sdi sanie? Myslis ze za trysky das mene ako 2litre?

Re: re

Napsal: 24 kvě 2009, 13:48
od TDIfun
Stingray píše:jooou vole bolo tazke zohnat tie sdi sania ale Indi mi pomohol takze mam realne skusenosti pretoze to prve sanie slo hned do auta. SPecialne sanie z atmosfery dizla ma aj LUPO ale bolo upravene pre potreby vysokeho plnenia. Tento test bol robeny na dvoch hlavach valcov kde slo najpr. o test na superflow stolici pre prietok kanalov po osadeni vacsich ventilov a sediel a druhe bolo iba sdi sanie.

Len tak naokraj aktualne pracujem (VUT) na variabilnom sani pre 2.0 16V....
superflow stolice je prosimte kde?? Pachtim se po tom delsi dobu a v CR ma od Superflow motorovou brzdu Brazdil ale na hlavy zarizeni nema. Rad bych si nake hlavy nechal udelat na tomto zarizeni tad mi dej prosim kontakt..

Napsal: 24 kvě 2009, 13:48
od eazy20
len vymenou toho sdi sania na seriovom motore pojde vykon o cca 20ps vyssie? :roll: