A6 allroad

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

DAN píše:U audi mi potvrdily, že sada z Touarega tam pasuje, ale že bejvá vydřená i hlava kompresoru a ta v té sadě není. Tak že to nemusí vždy pomoct.

Asi du do novýho z DE.
no je tam to riziko. treba to najprv rozobrat. alebo DE
Netfinity
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 10 srp 2006, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Netfinity »

Zdravím. Podařilo se ti to vyřešit ? Kde se dá sehnat opravárenská sada pro Touarega ? Jaká je cena ? Mám asi stejný problém. Teď v té zimě to nezvednu na 2, pred týdnem v poho na 3.
Audi Allroad Quattro 2,5TDi V6 132kW, r.v.2002
DAN
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 23 led 2006, 18:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN »

Koupil sem jiný z vrakoviště s rizikem že nevim jak dlouho to pujde za 7.000,-

Opravná sada stojí okolo 3500,- koupíš ho u VW prodejců.

Nebo mohu sehnat z německa nový za 15.000,-

nebo z USA nový za 12.000,-

nebo origo od Audi za 28.000,- 8)
Golf II mTDI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no a když se to neřeší, tak pak vyhučí i kompresor
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

A čo obsahuje tá sada? Ja som ten kompresor opravoval kamošovi na Turkovi 2003 sa mu zlepilo relé a kompresor dostal na frak ,vytrhlo mu hadicu a asi sa dosť prehrial tak už len hrkotal :D ,ale zohnal som novú hlavu aj s piestom za 120 € a vymenili sme to ,ale už by som piest nemenil kludne stačí krúžok ,ked ho chceš vybrať aj s ložiskom musíš odnitovať bočný plech a potom odkrúcať z klukovky dopredu ,dozadu a tak, ináč ho určite odtrhneš Je to pakáren ,ale zadarilo sa ...
Netfinity
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 10 srp 2006, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Netfinity »

Neznate nekdo kod te opravarenske sady na turka ? Muze ten kompresor vytahnout i zrucnejsi amater, bez nejakych nasledku ? Da se bez nej jezdit ? Respektive bude to nize nez na 1 ?
Audi Allroad Quattro 2,5TDi V6 132kW, r.v.2002
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Jezdit se nedá, protože jak to zvedneš abys kompresor vyndal, tak ti to padne automaticky až dolu.
Jestli ti to při delšim stání neklesá, mohl bys zkusit před zvednutim odpojit baterku a po vymontování zapojit.
Jednotka je stále pod napětim a hlídá výšku i "bez klíčku"
podle katalogu by ta sada na tuarega měla bejt 7L0 698 030
***VAG,PSA,Renault***
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Zdar, nevíte někdo jestli nebude kompresor stejný i na BMW (E60-530), má najeto necelých 300t ? Taky řeším kde sehnat opravnou sadu. Díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 554
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

dury2 píše:Zdar, nevíte někdo jestli nebude kompresor stejný i na BMW (E60-530), má najeto necelých 300t ? Taky řeším kde sehnat opravnou sadu. Díky
Na bmw nevím,ale sedí tam s mercedesu a nový vyjde velmi levně o dost než origo v audi.Poptejte se v MB
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Máš s tím nějakou zkušenost. Někde jsem četl, že by měl být stejný kompresor z X5 a Tuarega, no a od X5 k 530 už zase tak daleko není.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“