tak jsem to zkusil na rovince a ten tachometr mi na to nestaci ) 220 a jeste by to jelo, omezovac otacek nezareagoval, bohuzel jsem si nevsimnul kolik to tocilo ... snad priste
Ufff....no tak to pak tam mas asi misto motoru reaktor a nebo se v tom nekdo kopal vice nez jen tak povrchne .-)aby jelo pres 220 tacho, po obyc chipu...hmm hmm hmm nejaky hodne drsny chip a hlavne omezovac otacek posunuty myslim ze spina u 4600 nebo 4800 ted si nejsem jisty....po zkusenostech 220 - 4500 otacek
Ufff....no tak to pak tam mas asi misto motoru reaktor a nebo se v tom nekdo kopal vice nez jen tak povrchne .-)aby jelo pres 220 tacho, po obyc chipu...hmm hmm hmm nejaky hodne drsny chip a hlavne omezovac otacek posunuty myslim ze spina u 4600 nebo 4800 ted si nejsem jisty....po zkusenostech 220 - 4500 otacek
74 kW Fabie ti 220 km/h nevytáhne, ta tak 200-210 km/h a to jen proto, že je lehká a nemá žádné sloní kola. Nejbežnější čip na motor 1,9 TDi PD 74 kW se u různých firem pohybuje od 96-105 kW. Takže to tam asi máš..
jeste doplnim, ze mam na tom obuty 195/50 R15 82V a spotreba pri plnem seslapnuti pedalu se na okamzite ukazuje s cislici 30 a vejs a pokud to jen lehce lehtam a jedi tech 90-100 tak mam spotrebu u pod 5 ..... za 2000km co s tim mam ted najeto je to 5.3 co ukazuje auticko. To ze tam je cip je na jednu stranu hodne zajimave, ale radeji bych tam tech 101 koniku a spotrebu treba i o kousek nizzsi .... preci jen to cloveka svadi vyzkouset ten vykon
Mam fabku kratku 74kW s cipom od cimbu a tiez to ide za 220. Chvilu to trva, ale ide to... Gumy tiez 195/50 R15.
Takze tam mas proste cipnutych okolo tych 100kW