Stránka 2 z 2

Napsal: 02 črc 2009, 21:12
od Ladas
pravdu má tuner jeden asi se s tím taky setkal ;)

Napsal: 02 črc 2009, 21:12
od LibangVW
Ladas : mam GTD 59kw takze plasty mam vsechy i s coolerem :)

ok asi se na to vykaslu , co ten napad s tim toledem , ze bych to prehazel do golfa ... bylo by s tim moc prace ?

Napsal: 02 črc 2009, 21:17
od Ladas
já kupoval motor z G3 komplet 25 i s německejma dokladama někdy v roce 2000 když to tam dáš a rozjezdíš začneš řešit brzdy a podvozek jestliže to nesvedeš zastavět pro začátek počítej tak 15 na zprovoznění a nějakej materiál otázka zní vyplatí se to při ceně Golfu 2?

Napsal: 02 črc 2009, 21:22
od turbo kamna power
ladas má pravdu, kup si radši G3 TDI už z továrny, pokud máš rád svoje peníze a navíc je to bez problémů... tu G2 TD IC ještě dobře prodáš, tak za 25tis. pokud je to v dobrým stavu

Napsal: 02 črc 2009, 21:27
od Ladas
a to jsem na G2 srdcař :D
Obrázek

Napsal: 02 črc 2009, 21:42
od tomáš karbus
No nestrašte ho tolik musí to dát do 30, když koupí komplet jedna zetku i s převodovkou a řazenim za dvacet dá pět za přestavbu čerpadla maks a práce maks 12 hodin má hezkejch 66kw možná víc, když chvíli počkáš, tak to přivez udělám to se všim fšady včetně materiálu, tak aby to v poho fungovalo, baví mě to a umim složit to čerpadlo

Napsal: 02 črc 2009, 21:46
od Ladas
první problém bude koupit tu 1Z ku za 25 komplet pak mu uděláš vše ostatní za 5 to je cool cena do toho bych šel i já :D

Napsal: 02 črc 2009, 21:50
od Bóďa
Dá se to. Ještě něco dostane za původní motor.
A já bych to Tomášovi svěřil. :)
A Ladas ty už koukej padat na dovolenou, už je skoro 3.7. (noteeth)

Napsal: 02 črc 2009, 21:55
od Ladas
neříkám že ne ale komplet a ve stavu je dnes už o velkým štěstí.....

Napsal: 12 črc 2009, 14:08
od LibangVW
myslite ze by melo cenu dat do GII mTDI ale nechat puvodni prevodovku ? GTD59KW ? prijde me ze me to moc žere tak to musim zacit nejak řešit

Napsal: 12 črc 2009, 20:32
od turbo kamna power
LibangVW píše:myslite ze by melo cenu dat do GII mTDI ale nechat puvodni prevodovku ? GTD59KW ? prijde me ze me to moc žere tak to musim zacit nejak řešit
původní je kratší než TDIčková, budeš řadit jak na motorce (noteeth)

Napsal: 12 črc 2009, 21:14
od Rosma
turbo kamna power píše:
LibangVW píše:myslite ze by melo cenu dat do GII mTDI ale nechat puvodni prevodovku ? GTD59KW ? prijde me ze me to moc žere tak to musim zacit nejak řešit
původní je kratší než TDIčková, budeš řadit jak na motorce (noteeth)
jo znám jednoho co tam měl TDI v GII a měl tam původní převodovku a jezdil jen horní kvalty 1-3-5 (rofl)

GII

Napsal: 12 črc 2009, 21:54
od Dartanion
To jsou věci... Je úplně jedno jestli tam dáš MTDI nebo TDI, práce je skoro stejná nebo vlastně stejná, když beru přestavbu čerpadla... Komplet TDI motor tak 10, převodovka 5, protože GTD fakt tu porci neudří, poloosy podle toho co tam máš a pokud ti stačí rozumný výkon, tak ani nepotřebuješ cooler. Komplet cca 30 a vím kdo ti to všechno udělá... J.

Re: GII

Napsal: 12 črc 2009, 22:29
od Bugs.Bunny
Dartanion píše:To jsou věci... Je úplně jedno jestli tam dáš MTDI nebo TDI, práce je skoro stejná nebo vlastně stejná, když beru přestavbu čerpadla... Komplet TDI motor tak 10, převodovka 5, protože GTD fakt tu porci neudří, poloosy podle toho co tam máš a pokud ti stačí rozumný výkon, tak ani nepotřebuješ cooler. Komplet cca 30 a vím kdo ti to všechno udělá... J.
Komplet motor se ti bude za 10000,- ve slušném stavu dost špatně shánět (neříkám, že ho za 10 neseženeš. Já jsem si nedavno sehnal AHU, bylo zadarmo a ještě jsem k němu dostal 2000,- :) ale to nelze považovat za obecnou cenu) a chtělo by to třeba toledo TDi na díly, bo s převodovkou k TDi je potřeba vyměnit i pedály, řazení, poloosy, nejlépe přední příčku se silentblokem, atd...... Pokud to má k něčemu vypadat a dobře fungovat tak do 30t i s prací to půjde dost blbě. Když jsem v r.99 cpal AHF do GII tak nejlevnější TDI se pohybovali okolo 200000,-czk. Dnes už je to od 10000,- a smysl nějaké přestavby už je o ničem, když to nemá někdo jako mazlíka.