Klimačka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Zdar tak velký ventilátor je hlavní ten menší je jen pomocný když zapneš klimu musí se ti oba točit mě ten velký odešel koupil jsem si na vrakáči jinej a je vše v pohodě
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
dada211
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 18 čer 2009, 06:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mělník

Příspěvek od dada211 »

na kolik vyšel ten mudul pod baterkou ? Pravděpodobně to nebude ten ventil , bo když auto jede tak dto fachá správně, zvuky jsou jen když popojíždím v koloně tak to nedělá. Dobře zaměřím se na to a dám vědět.
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
mysak01
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 27 led 2009, 09:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 12, Vrchlabi, Trutnov

Příspěvek od mysak01 »

na vrakaci za 500,- ;-)
Golf IV,2000, 1.9TDI ALH 66kW, automat, S 764
Octavia, 2001, 1.9TDI ALH 66kW, automat, S 764, EGR off
dada211
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 18 čer 2009, 06:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mělník

Příspěvek od dada211 »

chipmann píše:Zdar tak velký ventilátor je hlavní ten menší je jen pomocný když zapneš klimu musí se ti oba točit mě ten velký odešel koupil jsem si na vrakáči jinej a je vše v pohodě

Ten modul pod baterkou to je to dochlazovací relé ? a na kolik to přišlo ?
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
dada211
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 18 čer 2009, 06:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mělník

Příspěvek od dada211 »

dada211 píše:
chipmann píše:Zdar tak velký ventilátor je hlavní ten menší je jen pomocný když zapneš klimu musí se ti oba točit mě ten velký odešel koupil jsem si na vrakáči jinej a je vše v pohodě

Ten modul pod baterkou to je to dochlazovací relé ? a na kolik to přišlo ?

Fajn není co řešit , zkusím. Jsem nestěčil aktualizovat stránku
:)
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
dada211
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 18 čer 2009, 06:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mělník

Příspěvek od dada211 »

mysak01 píše:zdravim, muze to to delat spatna jednotka vetraku, tj ta pod baterkou..
vymen ji, a pak by to melo fungovat...
a ktem zvukum a vypinani klimy:
u me to byl spatnej expanzni ventyl , coz je to nejuzzsi misto v cele klime.
stacilo vymenit a je ticho a vse funguje jak ma ;-)
Ahoj tak jsem vyměnil to dochlazovací relé pod baterkou a je to v pohodě, při zapnutí klimatizace pracují oba dva větráky. Každopádně Vám všem děkuji za cenné rady. Dochlazovací relé jsem koupil na vrakovišti za 500 Kč, i když na prvním vrakovišti za něj chtěli litr, tak jsem se podíval u konkurence a uspěl . Jinak nový by to přišlo něco přes 3 tisíce. Ještě jsem si všiml že tam je poněkud více drátů , to je relé jen a jen pro chladící ventilátory, nebo tam je ještě něco ....... ???? Pak jsem si všiml , že po vyndání baterie je vpravo na stěně takové nějaké černé malé relátko , to je k čemu nebo co to tam je ???
Jsem celou dobu bruslil v knize jak na to ,ale tam celkem v té knize nic není. Ono by to chtělo rozsáhlejší opravárenskou knihu. Ta kniha " Jak na to je moc strohá " Jinak ještě jednou díkas .
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
mysak01
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 27 led 2009, 09:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 12, Vrchlabi, Trutnov

Příspěvek od mysak01 »

tak to je dobre.
na schemata prohledej
http://forum.skodahome.cz/forum/66-octavia-i/
nebo
http://www.vw-club.cz
a tady nekde ve foru se taky nekde povaluji nejaka schemata ;-)
Golf IV,2000, 1.9TDI ALH 66kW, automat, S 764
Octavia, 2001, 1.9TDI ALH 66kW, automat, S 764, EGR off
dada211
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 18 čer 2009, 06:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mělník

Příspěvek od dada211 »

tak bezva vyměnil jsem dochlazovací relé a vše fungovalo jak má asi měsíc, ale problém se znovu objevil- ventilátor se opět netočí ...... je možné že by dochlazovací relé bylo likvidováno od dochlazovací jednotky a nebo zvýšeným proudem ventilátoru a pojistka by to nepobrala -???
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
dada211
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 18 čer 2009, 06:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mělník

Příspěvek od dada211 »

Tak přichází léto a výsledek je ten že veliký ventilátor se točí někdy ano někdy ne. Zjistil jsem , že se když se ventilátor netočil při zapnuté klimatizaci, tak jsem rukou skusil sním pootočit a on se vždy rozjel. Takže pokud správně soudím , tak to není dochlazovací relé, nýbrž to vypadá na sjeté uhlíky. Kdy se obroušený uhlík zastaví na izolační části komutátoru. Takže zkusím vyměnit veliký ventilátor na chladiči.
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
dada211
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 18 čer 2009, 06:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mělník

Příspěvek od dada211 »

Tak jsem opatrně rozebral motorek ventilátoru, avšak už z počátkubylo patrné, že se jedná o nerozebiratelný kus. Příčinou špatného chodu ventilátoru byl totálně zněčištěný komutátor. Takže jsem jej vyčistil, ale bez úpravy to nepůjde dát zpět. Takže zajdu na vrakoviště a koupím jiný pokud bude za rozumnou cenu.
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“