Stránka 2 z 9
Napsal: 01 srp 2009, 18:17
od Tomas.cz
To jde automaticky na všechny TDi PD? Je to určo dobrý jako kontrola

Napsal: 02 srp 2009, 18:59
od live69
jo to je vono

Napsal: 02 srp 2009, 20:49
od Huml
Tomas.cz píše:To jde automaticky na všechny TDi PD? Je to určo dobrý jako kontrola

jj, je to v podstatě na všechny typy, 16V musím ještě prověřit, jelikož vstřiky jsou od výfuku a snímač je na sací vačce, jinak pokud má někdo VAG, není v podstatě přípravků potřeba, stačí to udělat na svoje rysky a pak doladit VAGem a je to nejpřesnějc jak to může být, jelikož i na ty pří pravky to vždycky není 100% a to se člověk snaží jak chce

Napsal: 02 srp 2009, 21:02
od Tomas.cz
Tak se na tu 16v podívej to mě zajímá, budu v brzku na jedný dělat rozvody a asi i setrvák u DSG už mlátí.
Napsal: 02 srp 2009, 21:09
od Huml
no vidím to tak, tu výfukovou nepovolovat nebo na kolík a tu sací nastavit přes VAG, jelikož u nastavení přes VAG se vlastně jedná o synchronizaci snímače kliky a vačky, takže logicky když je snímač na sací, můžes sesynchronizovat jen tu sací
Napsal: 03 srp 2009, 09:10
od Zajic
Ahoj, jsem čerstvě po rozvodech, tak jsem na to ze zvědavosti mrknul. Rozsah je -3..+3 a mě tam hodnota kolísá mezi -1,6 až -2,2. Mohlo by to být lepší že, ale v pohodě, nebo pořešit? Když už odchylka, je lepší spíš do mínusu nebo do plusu?
Dík Zajíc.
Napsal: 03 srp 2009, 10:18
od jordee_23
Huml píše:no vidím to tak, tu výfukovou nepovolovat nebo na kolík a tu sací nastavit přes VAG, jelikož u nastavení přes VAG se vlastně jedná o synchronizaci snímače kliky a vačky, takže logicky když je snímač na sací, můžes sesynchronizovat jen tu sací
kde a ako to presne skontrolujem a doladim ?
Napsal: 03 srp 2009, 11:24
od Huml
Zajic píše:Ahoj, jsem čerstvě po rozvodech, tak jsem na to ze zvědavosti mrknul. Rozsah je -3..+3 a mě tam hodnota kolísá mezi -1,6 až -2,2. Mohlo by to být lepší že, ale v pohodě, nebo pořešit? Když už odchylka, je lepší spíš do mínusu nebo do plusu?
Dík Zajíc.
-1,6-2,2 už je moc, když to stáhneš na 0 klesne ti spotřeba o 0,5-1l nafty
Napsal: 03 srp 2009, 12:25
od Tomas.cz
Ono se to stejně asi časem rozladí až se řemen mírně natáhne?
Napsal: 03 srp 2009, 12:54
od Zajic
Pane Huml, děkuji za odpověď i když mě nepotěšila.
Nechce se mi to už nikam dávat, zkusil bych to sám. Stačí jen povolit ty 3 šrouby na vačce a cuknout s tím při napnutým řemenu? Nebo musím povolit taky napínák? Když mám tu odchylku v mínusu tak kterým směrem?
Sorry za LAMA-dotazy, nejsem automechanik, práce na autě je pro mě jen dobrá relaxace.
Dík Zajíc
Napsal: 03 srp 2009, 15:35
od live69
mě to ukazuje O a když tomu naložim tak tam skočí -0,6 a žere to tak kolem sedmičky

dlouhodobej pruměr dálka kolem šestky
Napsal: 03 srp 2009, 18:39
od MirekX
mě to ukazovalo 1,1 až 1,6, tak jsem to naladil na nulu a jsem zvědav, zatím nic nepozoiruju, uvidíme spotřebu, ale na volnoběh je stejná

Napsal: 03 srp 2009, 18:56
od Huml
při mínusových hodnotách to ukazuje víc(palubák) při plusových míň(ale hodně lidí si stežuje, že to žere víc i v reálu, údajně, každopádně každej to řeší hodně podle palubáku), když je mínus, je potřeba povolit ty 3 šrouby(rozvody nechat napnutý) a pootočit proti směru otáčení(ručiček) u plusových hodnot opačně, každopádně bez zbytečných polemik o spotřebě, správně z fabriky je to na 0, jinak k tomu vytažení řemenu, na to bych moc nespolíhal, řekl bych že natažení na konci jeho životnosti není větší jak 0,5°, myslím změnu hodnoty ve VAGu

Napsal: 03 srp 2009, 20:50
od Tomas.cz
To já tak ze zvědavosti
Každopádně když z fabriky je tam 0 tak tím člověk nic nemůže splést.
Napsal: 03 srp 2009, 22:25
od skoda405
Huml píše:při mínusových hodnotách to ukazuje víc(palubák) při plusových míň(ale hodně lidí si stežuje, že to žere víc i v reálu, údajně, každopádně každej to řeší hodně podle palubáku), když je mínus, je potřeba povolit ty 3 šrouby(rozvody nechat napnutý) a pootočit proti směru otáčení(ručiček) u plusových hodnot opačně, každopádně bez zbytečných polemik o spotřebě, správně z fabriky je to na 0, jinak k tomu vytažení řemenu, na to bych moc nespolíhal, řekl bych že natažení na konci jeho životnosti není větší jak 0,5°, myslím změnu hodnoty ve VAGu

Ano toto potvrdzujem bol som v Brne u pana Humla a mal som to na mojom PD 96KW po rozvodoch posrate uplne v minuse spotreba volnobeh 0.9l-1.0l.Pan Huml to nadstavil na 0 a ustalilo sa na 0,7l -0,8l.a zerie aj podla palubaku menej.Takze este raz dakujem.A vazim si ze niekto nieco take poradi byvam v dost velkom meste ale zdejsi majstri to ani netusia
