Stránka 2 z 7

Napsal: 23 srp 2009, 11:58
od Fantik
Taky gratuluju všem. ;)

Napsal: 23 srp 2009, 12:06
od Jayson
Akce byla skvělá, účas v dieselech snad největší ze všech kategorií..jenom škoda, že Luboš měl smůlu necelou desetinu na první místo, každopádně gratuluji všem :)

Lusťo bereš to moc vážně, stačí párkrát potrénovat a výsledek bude určitě znát :)

Napsal: 23 srp 2009, 13:06
od Lusťa
mě je jedno,jestli jsem první nebo desátej, nejde mi o umístění. Chtěl jsem zajet hezkej čas a nepovedlo se. To je celý.

Napsal: 23 srp 2009, 13:09
od Jayson
Tak příště ;)

Začátkem října bude nějaká akce, tak se tam ukaž :)

Napsal: 23 srp 2009, 13:17
od turboa3
nedelej si težkou hlavu , taky jsem doufal v lepší čas a misto toho jsem to klasicky prohrabal a zazdil (wallbash)

Napsal: 23 srp 2009, 13:57
od Bóďa
Gratulace všem!
Pěkně se to rozdělilo- Nejrychlejší diesel měl Dieselpower, nejrychlejší diesel bez nitra od Chipfora... :)
Co nás ale může těšit všechny dohromady, je nejpoužívanější pohonná jednotka na naší drag scéně- 1.9TDI! :o 8)

Napsal: 23 srp 2009, 14:23
od Kornout
Akce luxusní, gratulace všem, bylo to moc pěkný a moc jsem si to užil, doufám že né sám.
47 aut dělalo klapy, klap, to je masakr, doufám že i diváci měly začouzený tváře a viděli, že nafta žije (LOL)
Ještě tady link na graf Michalova golfa, jsem zvědav kam až se ty výkonu budou posouvat http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... &start=510

Napsal: 23 srp 2009, 14:39
od Bóďa
Sice jsem myslel, že začnu používat jinou předponu jednotky výkonu až u svého auta, ale asi už nadešel čas.
0,2MW už je pěkný výkon. (noteeth)

Napsal: 23 srp 2009, 17:07
od Baťa1
ahoj gratulace zlatce :) a konkurenci a moc se mi to libilo bylo moc naftaku a nakonec i počasí vyšlo :D

Napsal: 23 srp 2009, 19:29
od JasteR
Akce dobra, pocasi az na par kapek vyslo, apson nebylo vedro, rekordni ucast naftaku ca47aut..

Skoda ze jsem nestihl registraci, ale stejne bych mel asi spatny cas v Pa. se davalo novy naftovy cerpadlo s pistkem a auto bylo rozhozeny...

Gratulace zlatce-dieselpower
, ktera opet zlepsila svuj cas na 12,5s.. i Lupo melo pekny cas 11,55s skoda ze vydrzelo pouhou jednu jizdu..

..prekvapil v m*olesko s peknym casem ..


Obrázek
Obrázek
Obrázek
ObrázekObrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 23 srp 2009, 20:55
od miš
JasteR píše:Akce dobra, pocasi az na par kapek vyslo, apson nebylo vedro, rekordni ucast naftaku ca47aut..

Skoda ze jsem nestihl registraci, ale stejne bych mel asi spatny cas v Pa. se davalo novy naftovy cerpadlo s pistkem a auto bylo rozhozeny...

Gratulace zlatce-dieselpower
, ktera opet zlepsila svuj cas na 12,5s.. i Lupo melo pekny cas 11,55s skoda ze vydrzelo pouhou jednu jizdu..

..prekvapil v m*olesko s peknym casem ..


Obrázek
Z fotografickýho pohledu super portrét ;)

Jsem rád, že vám přálo počasí, mi jsme se byli podívat v Budějovicích na broukách a takovej déšť jsem snad ještě nezažil (crazy)


Gratulace Zlatce, hezký čas...

Napsal: 23 srp 2009, 21:44
od sandokan
kdo vymyslel ten nesmysl ze kdo ma diesel 1,9tdi nitro bude na 2,5 disel !! to si bude delat zachvilku kazdej kdo chce ty kategorie

Napsal: 23 srp 2009, 22:18
od valis
sandokan píše:kdo vymyslel ten nesmysl ze kdo ma diesel 1,9tdi nitro bude na 2,5 disel !! to si bude delat zachvilku kazdej kdo chce ty kategorie
Diesel s nitrem a bez nitra rozdelenej bejt musi,to je bez debat.A dokud neudelaj primo kategorii Diesel Nitro,vymysleli to takhle.Nerek bych,ze je na tom neco spatnyho

Napsal: 23 srp 2009, 22:27
od sandokan
nerikam ze je natom neco spatneho ale co ti co maji audi bmw mercedes nad 2,5 tak jsou tam uplne zbytecny....jelikoz nitro je nitro!a nejaka nafta nad 2,5 ho nemuze dat tak jsi myslim kdyz jsi muzou menit skupinyjak chteji!!! tak at jsi udelaji vlastni nitro skupinu !! (hm)

Napsal: 23 srp 2009, 23:03
od Forest
sandokan píše:....jelikoz nitro je nitro!a nejaka nafta nad 2,5 ho nemuze dat
BMW 335D, 3,0 R6 zaklad 210kW(286k)/4400RPM, kroutici moment 580/1750, s nijak drastickym chipem 330koni... takze zbyva uz jen jedine: odlehcit nebo umistit do jineho "prostredi"

Co by se asi tak stalo, pokud by snad doslo k uprave turbodmychadel (hm)

Jinak na rozdeleni nitro a bez bych si dovolil nesouhlasit, protoze nitro je jen dalsi forma ochlazeni a je to +- stejna cesta jako kdyz si nekdo hodi velky cooler do nadrze se (suchym) ledem.
Navic pri dnesnich cenach nevidim problem v montazi - kazdy ma tu moznost. Kdyz ma nekdo na hybridy za 20tis.+, pak musi mit jistojiste i na nitrosadu. Je to moznost jako si koupit velky chladic nebo jakakoliv jina uprava, ktera se tyka toho sameho motoru. Jestlize by si nekdo hodil dozadu tryskovy motor, pak bych namitky nejen chapal, ale i podporoval.

Nekdo tam hodi nitro, jinej to vykucha, ze kdyby vzal chrousta, tak je mrtvej ... nechapu, na co si tu hrajeme.

Nicmene o tomto bylo hadek dostatek, takze si uvedomuji, ze prichazim "s krizkem po funuse".

Nuze nezbyva konstatovat "slava vitezum, cest porazenym" a dodat jen, ze porazeny je kazdy, ktery si to pripusti ;)