Stránka 2 z 6
Napsal: 20 srp 2009, 21:52
od turbo kamna power
a tohle zkrátí dráhy řazení, nebo i vzálenosi mezi rychlostma (1,3,5 a 2,4,6) ???
Napsal: 21 srp 2009, 16:08
od devonrex
Ten origo díl na TT/SB by měl stát do 700Kč a je to jen ten kus kovu bez táhla. To EIP vypadá dobře. Jinak to zkrátí jen řazení, na zkrácení vůle mezi rychlostmi se dělá toto:
http://www.tuningcardesign.cz/zkracene- ... -1847.html
Napsal: 21 srp 2009, 17:53
od Rybízek
asi budu dělat pokusy na těch co mám doma navíc

Napsal: 21 srp 2009, 17:58
od Slajchy
Rybízek píše:asi budu dělat pokusy na těch co mám doma navíc

Taky bych dělal, ale doma mam hoho

jedině koupit z vrakáče
Napsal: 21 srp 2009, 20:08
od jordi
ja som robil pokusy na tom jednom co mam a pohoda:D
Napsal: 21 srp 2009, 20:09
od jordi
turbo kamna power píše:
a tohle zkrátí dráhy řazení, nebo i vzálenosi mezi rychlostma (1,3,5 a 2,4,6) ???
skrati ti to pohyb hore-dole, do bokov musis riesit tu cast co je k tomu pripojena
Napsal: 25 srp 2009, 21:53
od miš
Zítra jdu dělat spojku, a když to bude venku, tak to zkusím podle eipu a myslím si, že by stejným způsobem šel i ten "bok" místo tam je na šoupnutí čepu, tak uvidím...
Napsal: 26 srp 2009, 11:16
od jordi
miesta tam je dost, na oboch kusoch.....ale pozor na ten koniec na ktory to vyvazuje, ja som ho musel zbrusit, lebo sa nedala 5 a 6 zaradit
Napsal: 01 zář 2009, 22:17
od Kajman1
mám to taky podle toho návodu na ŠkodaHome, díl z Audi TT. Je to hodně poznat (dokonce i žena si toho všimla, a to je, co se týče aut, úplný ignorant).
nicméně původní díl mi zůstal, takže bych zkusil nějaký experiment. Navrhujete navrtat novou díru, a čep použít původní, nějak ho vylisovat?
Napsal: 11 zář 2009, 10:17
od Kecem
Zbytecne drahe, dyt je to uplne jednoduche, vrtni diru, do ni zavit a toho sulinka se zavitem na druhe strane ti udela kazdy soustruznik. Jen odmerit kde bude ta dira idealni, at uz to nemas moc kratke...
A ani nemusis resit typ a takove veci. A kdyz se ti to nepovede, das to zase na ten originalni kolik...a mas to
xx
Napsal: 06 úno 2010, 22:27
od Kulisek
tak kolik se osvědčilo posunutí těch kolíků?
Napsal: 07 úno 2010, 08:01
od Kecem
idealni by asi bylo udelat misto jedne diry drazku, aby byly cepy posuvne a muzes ladit, jak budes chtit

samozrejme v takovem pripade nezapomet udelat i osazeni na tom koliku, aby nedelal bordel, neposunoval a nepovoloval se....
Jinak co jsem se dival existujou i ´´tunerske´´ kity, je to to same, akorad, ze je to strikle barvou a stoji to nekrestanske prachy. Kdyz budes hledat, tak urcite najdes, a z tama muzes i okopirovat vzdalenosti, bude to smerem ke stredu toho bazmeku co je na prevodovce, da se to i odhadnout...
Jezis, a ted sem si vsiml, nahore jsou primo odkazy, tak se staci mrknout tam a muj komentar je zbytecky

Napsal: 07 úno 2010, 11:20
od Bulda
a jak to je teda u ty octavie ASZ 96KW da se neco pouzit a jaka je cena diky moc za pomoc.A nevite i katalogove cislo
xx
Napsal: 07 úno 2010, 14:03
od Kulisek
Ahoj tak já mám hotovo

mám to na 5q Ibiza a posunul jsem to jen co to šlo aby fungovalo řazení mám jiný to táhlo než je na fotkách co řadíte dopředu a dozadu ten hliníkový odlitek tak jsem to posunul tak aby navadil ten kloubek a pusunul jsem to na osovou vzdálenost 10mm a projevilo se to pěkně nic extrémního to není,ale je to znát když to přeženete tak potom jde hůř řadit.No a u táhla pro ovládání do boku to jde posunout více,ale nechal jsem to taky na těch 10mm osovou vzdálenost.Projeto a je to citlivější,ale je nutné potom doladit i ty nastavováky,ale není problém jinak já ty čepy ze zadu odbrousil navrtal závit M5 do toho čepu vylisoval vrtnul dírku do táhel o těch 10mm v osách a nalisoval zalepil lepidlem Loctite a pojistil šroubkem M5 a přelakoval a uvidíme časem.

.Práce maximálně na 2hoďky i s vyndáním airboxu a odpojením váhy vzduchu k vůli přístupu.

Ahoj
p.s.pokud to bude OK půjdu ještě do dalšího posunutí

Re: xx
Napsal: 07 úno 2010, 21:33
od Kecem
Kulisek píše:Ahoj tak já mám hotovo

mám to na 5q Ibiza a posunul jsem to jen co to šlo aby fungovalo řazení mám jiný to táhlo než je na fotkách co řadíte dopředu a dozadu ten hliníkový odlitek tak jsem to posunul tak aby navadil ten kloubek a pusunul jsem to na osovou vzdálenost 10mm a projevilo se to pěkně nic extrémního to není,ale je to znát když to přeženete tak potom jde hůř řadit.No a u táhla pro ovládání do boku to jde posunout více,ale nechal jsem to taky na těch 10mm osovou vzdálenost.Projeto a je to citlivější,ale je nutné potom doladit i ty nastavováky,ale není problém jinak já ty čepy ze zadu odbrousil navrtal závit M5 do toho čepu vylisoval vrtnul dírku do táhel o těch 10mm v osách a nalisoval zalepil lepidlem Loctite a pojistil šroubkem M5 a přelakoval a uvidíme časem.

.Práce maximálně na 2hoďky i s vyndáním airboxu a odpojením váhy vzduchu k vůli přístupu.

Ahoj
p.s.pokud to bude OK půjdu ještě do dalšího posunutí


konecne nekdo normalni z vesnice

vysrat se na origo patenty za tisice, staci jen kapek sikovnosti