Stránka 2 z 2
Napsal: 05 říj 2006, 14:15
od bobo
reesha píše:fonzo píše:No parada

ja vedel ze Reesha nesklame
to Reesha: jak budes resit to prepinani 2-4 modu? Bude k tomu potreba vice jednotek nebo se to "vejde" do jedny? Nebo budes prepinat pouze pameti???
Dik za info
Bude to více programů v jedné jednotce
tý brďo a šlo by to udělat i vmým případě,Reesho ? Jsme předem domluveni na zvýšení z cca. 100k na 145k.. Klidně ještě měsíc počkám,když by tato možnost šla i u mě..
Napsal: 05 říj 2006, 15:13
od anydraj
Nechci nejak prudit,ale k cemu je to dobre?Mozna tak pro ukazku tuningu pred a po uprave.Pokud clovek jezdi normalne tak to nepotrebuje, a pokud potrebuje vykon na predjeti tak na to slapne, protoze data v mapach jsou upraveny az od cca 60 % seslapleho plynu.Jestli se pletu tak me opravte.
Napsal: 05 říj 2006, 21:35
od MirekX
Třeba když s autem jezdí i někdo další (manželka), který těžko vysvětlíte, že studený nebrat u huby, tak přepnout na eco program

Napsal: 06 říj 2006, 06:26
od Rybízek
resho na tohle čekam sem s tím
Napsal: 06 říj 2006, 15:30
od chiptuning
resho zkousel jsi switcher tuning by mtaplus.cz/mih.sk ???
tusim ze za to chteli asi 700kc bylo to pro flash 28Fxxx/29Fxxx
Napsal: 06 říj 2006, 16:02
od chucky
chiptuning píše:resho zkousel jsi switcher tuning by mtaplus.cz/mih.sk ???
tusim ze za to chteli asi 700kc bylo to pro flash 28Fxxx/29Fxxx
za ty prachy neberto... jak narocna asi bude montáž?
Napsal: 06 říj 2006, 19:31
od Forest
anydraj píše:Nechci nejak prudit,ale k cemu je to dobre?Mozna tak pro ukazku tuningu pred a po uprave.Pokud clovek jezdi normalne tak to nepotrebuje, a pokud potrebuje vykon na predjeti tak na to slapne, protoze data v mapach jsou upraveny az od cca 60 % seslapleho plynu.Jestli se pletu tak me opravte.
Pletes ... v jednom i druhem. Napr. muj otec to mel v Passatu ... na seriovy motor zahral motor a pak prepnul. Diky tomu si mohl dovolit mit "vice koni" a hlavne se nemusel tak krotit se studenym motorem. Dalsi vyhodu spatruji v pripade aut v garanci - kdyz jsme vyse jmenovane auto davali do servisu, stacilo prepnout a nacetli seriova data. Detekce zasahu do programu/RJ byla mozna pouze po fyzickem "ohledani".
Napsal: 06 říj 2006, 21:43
od chiptuning
prepinani softweru ma jednu nevyhodu,a to ze pri nejakem nastaveni softu vznika nejake opotrebovani ovalita / klikova hridel / pri chipu je posunut vstrik paliva a i bod nejvetsi zateze klika se opotrebovava o kousek vedle nez serie,ovalita se posouva a opotrebeni je vlastne ve vetsim rozsahu nez pri serii a nebo jenom chipu ,takze opotrebeni je vlastne vetsi/to je teorie,ted jsem se vratil z krcmy,ale neco na tom bude/

Napsal: 08 říj 2006, 21:24
od reesha
chiptuning píše:resho zkousel jsi switcher tuning by mtaplus.cz/mih.sk ???
tusim ze za to chteli asi 700kc bylo to pro flash 28Fxxx/29Fxxx
nezkoušel, analýza postačila

.. ale vyzkoušet to můžete

Napsal: 05 lis 2006, 07:31
od ghoust
nejaky pokrok ve vyvoji ?
Napsal: 06 lis 2006, 11:32
od reesha
ghoust píše:nejaky pokrok ve vyvoji ?
čekáme na nějaké procesory, takže snad už brzy
Napsal: 06 lis 2006, 11:46
od Batistuta
A nebude na to stačit kuličkové počítadlo

Napsal: 07 úno 2007, 11:05
od koxowitch
Nazdarek...
Dalo by sa toto spravit aj do DAEWOO Nexia ?