mvolesko píše:nemuzes pocitat 15% z 85kw protoze prio bezny jizde vyuzivas prumerne vykone kolem 35-40kw a jestli vubec pri klidny jizde treba i 25-30kw
a nebo je mozny ze jezdis furt 4000ot plnej knedlik
Jezdím samozřejmě normálně. Ale ten odpor přidá podle mě konstantně v celém rozsahu stejně a přidá to víc, než by si kdo myslel. Používal jsem to,když jsem jezdil na čistý metyester. Pak to mělo výkon zase jako na naftu a možná i lepší (pocitově) A pak jsem to nechal i na naftu.
Podle mě to vůbec není prasárna. Pokud vyměníte trysky, tak se taky zvedne nafta. To prodloužení doby vstřiku je jen o kousek, podle mě to nemůže motoru nějak ublížit. A powerbox k TDI je to samý, nesmí se to přehnat s nstavením. Kámoš má s boxem najeto 350 tis a OK. Osobně jsem taky samozřejmě zastánce čipu,ale když vidíte některý čipy.... A motory držej.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
mvolesko píše:nemuzes pocitat 15% z 85kw protoze prio bezny jizde vyuzivas prumerne vykone kolem 35-40kw a jestli vubec pri klidny jizde treba i 25-30kw
a nebo je mozny ze jezdis furt 4000ot plnej knedlik
Jezdím samozřejmě normálně. Ale ten odpor přidá podle mě konstantně v celém rozsahu stejně a přidá to víc, než by si kdo myslel. Používal jsem to,když jsem jezdil na čistý metyester. Pak to mělo výkon zase jako na naftu a možná i lepší (pocitově) A pak jsem to nechal i na naftu.
Podle mě to vůbec není prasárna. Pokud vyměníte trysky, tak se taky zvedne nafta. To prodloužení doby vstřiku je jen o kousek, podle mě to nemůže motoru nějak ublížit. A powerbox k TDI je to samý, nesmí se to přehnat s nstavením. Kámoš má s boxem najeto 350 tis a OK. Osobně jsem taky samozřejmě zastánce čipu,ale když vidíte některý čipy.... A motory držej.
no, já tam mám PB cca. 5 let a zatím vše drží a výkon se ukáže na brzdě,ale odhaduju, že to může být cca. o 20 koníků víc než série..
mvolesko píše:nemuzes pocitat 15% z 85kw protoze prio bezny jizde vyuzivas prumerne vykone kolem 35-40kw a jestli vubec pri klidny jizde treba i 25-30kw
a nebo je mozny ze jezdis furt 4000ot plnej knedlik
Jen pro vyjasnění, já to asi napsal blbě. Podle mě to přidá kolem 15% v celém rozsahu. Takže máš samo pravdu, že těch zhruba +10kW bude jen při max. otáčkách, jinak to bude míň. Ale 310 Nm a nebo 340 taky poznáš pěkně, a to je v otáčkách kolem 2000, kde se nejvíc jezdí. Až bude mít kámoš hotové upínáky na brzdu na auta (zatím měří jen motorky - dragstery na metyl), tak to zkusím odbrzdit a bude to jasný.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
mvolesko píše:nemuzes pocitat 15% z 85kw protoze prio bezny jizde vyuzivas prumerne vykone kolem 35-40kw a jestli vubec pri klidny jizde treba i 25-30kw
a nebo je mozny ze jezdis furt 4000ot plnej knedlik
Jen pro vyjasnění, já to asi napsal blbě. Podle mě to přidá kolem 15% v celém rozsahu. Takže máš samo pravdu, že těch zhruba +10kW bude jen při max. otáčkách, jinak to bude míň. Ale 310 Nm a nebo 340 taky poznáš pěkně, a to je v otáčkách kolem 2000, kde se nejvíc jezdí. Až bude mít kámoš hotové upínáky na brzdu na auta (zatím měří jen motorky - dragstery na metyl), tak to zkusím odbrzdit a bude to jasný.
bylo to myslo no tak ze to nemuzes prepocitavat podle spotreby protoze ten motor ma v kazdej otackach jinou ucinost
proste mezi 2000-3000 ot dokaze vyrobit z 220q nafty / 1kwh
ale co je pod 2000ot a nad 3000ot je potreba vic qramu na kwh
ale zase cim rychlejc to auto jede je potreba vic kw
no to nebudem to vic podrobne rozebirat radsi
ale rek bych ze ten odpor prida tak 6-10koni podle realne teploty paliva
Tak jsem si ten pb nechal udělat u elektronika.Nastavil jsem ho na 1200 ohmů.Po připojení na pin2 a 3 jsem nenaměřil skoro žádný odpor(0,17 ohmů)Zkoušel jsem otáčet potenciometrem a nic se neměnilo. Nakonec jsem to odpojil.Po nastartování motor běžel bez problému,ale přestal tahat.Ted to jezdí jak SDI.Je to 81kw AHF. .Nemohla se tam načíst nějaká chyba?V nouzáku to vůbec nebylo.Dík za rady.Nechám to pak napíchnout.Dá se nějak vymazat chyba bez Vagu?Milda
vsetko si naspat dobre pozapajal? Ak by bola v pamati zavad aj zapisana nejaka chyba, ktore je uz odstranena, motor musi ist normalne. Jedine co Ti zostava je napojit na VAG a pozriet co sa mu nepaci.
Akože mám rád svoje auto...toto by som si tam nikdy nedal...Keď chceš výkon na rotačke, vymen si trysky, daj si spravit light soft, alebo čo...ale toto....fuj
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth