Návod na Powerbox za pár korun

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

mvolesko píše:nemuzes pocitat 15% z 85kw protoze prio bezny jizde vyuzivas prumerne vykone kolem 35-40kw a jestli vubec pri klidny jizde treba i 25-30kw

a nebo je mozny ze jezdis furt 4000ot plnej knedlik :)
Jezdím samozřejmě normálně. Ale ten odpor přidá podle mě konstantně v celém rozsahu stejně a přidá to víc, než by si kdo myslel. Používal jsem to,když jsem jezdil na čistý metyester. Pak to mělo výkon zase jako na naftu a možná i lepší (pocitově) A pak jsem to nechal i na naftu.
Podle mě to vůbec není prasárna. Pokud vyměníte trysky, tak se taky zvedne nafta. To prodloužení doby vstřiku je jen o kousek, podle mě to nemůže motoru nějak ublížit. A powerbox k TDI je to samý, nesmí se to přehnat s nstavením. Kámoš má s boxem najeto 350 tis a OK. Osobně jsem taky samozřejmě zastánce čipu,ale když vidíte některý čipy.... A motory držej.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

MirekX píše:
mvolesko píše:nemuzes pocitat 15% z 85kw protoze prio bezny jizde vyuzivas prumerne vykone kolem 35-40kw a jestli vubec pri klidny jizde treba i 25-30kw

a nebo je mozny ze jezdis furt 4000ot plnej knedlik :)
Jezdím samozřejmě normálně. Ale ten odpor přidá podle mě konstantně v celém rozsahu stejně a přidá to víc, než by si kdo myslel. Používal jsem to,když jsem jezdil na čistý metyester. Pak to mělo výkon zase jako na naftu a možná i lepší (pocitově) A pak jsem to nechal i na naftu.
Podle mě to vůbec není prasárna. Pokud vyměníte trysky, tak se taky zvedne nafta. To prodloužení doby vstřiku je jen o kousek, podle mě to nemůže motoru nějak ublížit. A powerbox k TDI je to samý, nesmí se to přehnat s nstavením. Kámoš má s boxem najeto 350 tis a OK. Osobně jsem taky samozřejmě zastánce čipu,ale když vidíte některý čipy.... A motory držej.

no, já tam mám PB cca. 5 let a zatím vše drží a výkon se ukáže na brzdě,ale odhaduju, že to může být cca. o 20 koníků víc než série..
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

mvolesko píše:nemuzes pocitat 15% z 85kw protoze prio bezny jizde vyuzivas prumerne vykone kolem 35-40kw a jestli vubec pri klidny jizde treba i 25-30kw

a nebo je mozny ze jezdis furt 4000ot plnej knedlik :)
Jen pro vyjasnění, já to asi napsal blbě. Podle mě to přidá kolem 15% v celém rozsahu. Takže máš samo pravdu, že těch zhruba +10kW bude jen při max. otáčkách, jinak to bude míň. Ale 310 Nm a nebo 340 taky poznáš pěkně, a to je v otáčkách kolem 2000, kde se nejvíc jezdí. Až bude mít kámoš hotové upínáky na brzdu na auta (zatím měří jen motorky - dragstery na metyl), tak to zkusím odbrzdit a bude to jasný. :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

MirekX píše:
mvolesko píše:nemuzes pocitat 15% z 85kw protoze prio bezny jizde vyuzivas prumerne vykone kolem 35-40kw a jestli vubec pri klidny jizde treba i 25-30kw

a nebo je mozny ze jezdis furt 4000ot plnej knedlik :)
Jen pro vyjasnění, já to asi napsal blbě. Podle mě to přidá kolem 15% v celém rozsahu. Takže máš samo pravdu, že těch zhruba +10kW bude jen při max. otáčkách, jinak to bude míň. Ale 310 Nm a nebo 340 taky poznáš pěkně, a to je v otáčkách kolem 2000, kde se nejvíc jezdí. Až bude mít kámoš hotové upínáky na brzdu na auta (zatím měří jen motorky - dragstery na metyl), tak to zkusím odbrzdit a bude to jasný. :D
bylo to myslo no tak ze to nemuzes prepocitavat podle spotreby protoze ten motor ma v kazdej otackach jinou ucinost

proste mezi 2000-3000 ot dokaze vyrobit z 220q nafty / 1kwh

ale co je pod 2000ot a nad 3000ot je potreba vic qramu na kwh

ale zase cim rychlejc to auto jede je potreba vic kw

no to nebudem to vic podrobne rozebirat radsi :)

ale rek bych ze ten odpor prida tak 6-10koni podle realne teploty paliva
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
milda
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 12:07

Příspěvek od milda »

Tak jsem si ten pb nechal udělat u elektronika.Nastavil jsem ho na 1200 ohmů.Po připojení na pin2 a 3 jsem nenaměřil skoro žádný odpor(0,17 ohmů)Zkoušel jsem otáčet potenciometrem a nic se neměnilo. :? Nakonec jsem to odpojil.Po nastartování motor běžel bez problému,ale přestal tahat.Ted to jezdí jak SDI.Je to 81kw AHF. (wallbash) .Nemohla se tam načíst nějaká chyba?V nouzáku to vůbec nebylo.Dík za rady.Nechám to pak napíchnout.Dá se nějak vymazat chyba bez Vagu?Milda
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

vsetko si naspat dobre pozapajal? Ak by bola v pamati zavad aj zapisana nejaka chyba, ktore je uz odstranena, motor musi ist normalne. Jedine co Ti zostava je napojit na VAG a pozriet co sa mu nepaci.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
milda
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 12:07

Příspěvek od milda »

všechno bylo dobře zapojené.Než jsem to připojil,tak jsem dokonce odpojil baterii.Uvidíme na vagu.
milda
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 12:07

Příspěvek od milda »

Tak na vag nakonec nejedu.Auto začalo po týdnu jezdit úplně normálně.Jakobych vymazal nějakou pamět a časem se doplnily informace. :? Tot můj příspevek.
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

Akože mám rád svoje auto...toto by som si tam nikdy nedal...Keď chceš výkon na rotačke, vymen si trysky, daj si spravit light soft, alebo čo...ale toto....fuj
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Kimi
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2008, 23:08
Bydliště: Otrokovice

odpor

Příspěvek od Kimi »

a muzu to aplikovat i kdyz uz mam jiz s764 aby tam nesla moc velka davka ropy?
Nissan 350Z Limit. edice 221 KW

Fabia 2005 1.4 16 V 55KW Firemní
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Ahoj, sakra starý téma :D ale náhodou jsem na něj narazil, dá se to takhle řešit nebo už je dneska jednodužší udělat chip ? :-)

Udělal bych to na vypínač do kabiny a zapínal bych to dle potřeby :D
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Příspěvek od johnyM128 »

[/quote]


no, já tam mám PB cca. 5 let a zatím vše drží a výkon se ukáže na brzdě,ale odhaduju, že to může být cca. o 20 koníků víc než série..[/quote]

mne založenie puklíc na plechové disky prinieslo odhadom o 35 koníkov viac ako séria :D
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Já tam mám údajně nějakje čip co mi dělal chlapík za 5500 ale všechny součástky origo jen čip chtělo by to aspon vstřiky větší a pak to nějak řešit :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“