Stránka 2 z 2
Napsal: 26 pro 2011, 12:12
od jericho-3
Výborný byl kompresor z TATRY 111 , ale dnes je to již škoda, je to veterán...

Napsal: 26 pro 2011, 18:18
od codll
my mame orlika zroku kdy jsem byl jeste buhvi kde a jeden koupeni vzaloze kdyby tam nebyly motory 7kW naprosta spokojenost nechali jsme to jen predelat na 3KW a slape

a nemenil bych
Napsal: 26 pro 2011, 20:27
od ROMEK
live69 píše:Taky sem dělal z liazky! mám ho nastavenej na 7bar a spokojenost. chlazení je jednoduchý - nad hlavu přidělaná nádobka z fáčka, dvě hadice a už to běhá samo! kdybych to dělal dneska znova tak jak tu někdo psal dal bych tam dva komresory!!! jinak spokojenost
to chladenie tam nemám musím ho tam dorobiť tak by mal fachčiť po prestavení aj na 8bar
trocha mi vadí ten bordel co robí ked je pustený
jak by sa dali dať dva kompresory na jeden motor?
Napsal: 26 pro 2011, 23:05
od jericho-3
Spojit dvě Liazky do sebe /V4/, dvojitou řemenici a je to. Viděl jsem to, ale ten řev..., to děláš, jsi po opici /ani nemusíš/, sepne kompresor a přepadneš na záda o šoku nemluvě...

Napsal: 27 pro 2011, 07:07
od Martin.R
Chlazení bych zas tak nehrotil mě jede liazka na 9bar bez chlazení a krmim s tim pneuservis, takže spotřeba vzduchu je pořádná a už několik let OK. Jen se nemůžu dokopat k tomu abych mu vyměnil olej

Napsal: 27 pro 2011, 16:36
od ROMEK
jericho-3 píše:Spojit dvě Liazky do sebe /V4/, dvojitou řemenici a je to. Viděl jsem to, ale ten řev..., to děláš, jsi po opici /ani nemusíš/, sepne kompresor a přepadneš na záda o šoku nemluvě...

to si viem uplne predstavit ja sem ho dal ven pod strechu nekedy mňa bolí hlava vetšinou sobota,nedela

tak ten rachot sa nedá vydržat