Stránka 2 z 2

Napsal: 18 říj 2006, 11:12
od Stingray
aj zo starou V6 sa dajú robiť zázraky........čo sa týka vačiek dajú sa povlakovať plazmovým nástrekom, ventily takisto.....hlavne je to že je to 4ventil........ja si myslím že konštrukcia motora je veľmi podarená na výkon zvlášť zdvojené sacie kanaly takisto výfuk a celé konštrukcia je fajn......

Dobre urobená V6 kedže ide o 4 ventil musí dať bezproblémovo vysoko cez 250PS....

Napsal: 19 říj 2006, 20:14
od MirekX
Ne že bych auto s tím motorem chtěl koupit, ale v čem je tak choulostivý? Na vačky a ventily přece čip nemá vliv. Co tam odchází?

Napsal: 20 říj 2006, 04:22
od bokaco
MirekX píše:Ne že bych auto s tím motorem chtěl koupit, ale v čem je tak choulostivý? Na vačky a ventily přece čip nemá vliv. Co tam odchází?
Konecne dotaz k veci. (LOL) (hm)

Napsal: 20 říj 2006, 14:05
od avatar
bokaco píše:
MirekX píše:Ne že bych auto s tím motorem chtěl koupit, ale v čem je tak choulostivý? Na vačky a ventily přece čip nemá vliv. Co tam odchází?
Konecne dotaz k veci. (LOL) (hm)
no prals sem to tu tisickrat ale vydiraji se vacky stim odchazi hadrostely mackatka motor pak jde nepravidelne ma strasnou spotrebu oleje zacne tlakovat a jde do prdele celej


proc se vydiraji vacky je to dano longlife servisem nebo olejem 30 tis km na jeden olej tento motor proste nesnese ..... je toho vice staci pouze pouzit vyhledavani nebo google jenze to tu muzu psat porad....

Napsal: 20 říj 2006, 15:10
od chucky
jak změřím tlaky na čtyřhrnku pdčku?

Napsal: 20 říj 2006, 22:03
od avatar
chucky píše:jak změřím tlaky na čtyřhrnku pdčku?
no co vim tka se meri pres zhavici svicku vymontujes namontujes merak a protocis asi tak))))) alespon na sestihrnku to jde))

Napsal: 26 říj 2006, 18:34
od bokaco
Myslim, ze by to chtelo zastavit davkovani nafty.
Jak na to?

Napsal: 27 říj 2006, 13:24
od avatar
bokaco píše:Myslim, ze by to chtelo zastavit davkovani nafty.
Jak na to?

staci vyndat privod elektriky k cerpadlu (celou tu spojku od cerpadla)))))