Prišla zima, ranné štarty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

V.A.G :) diagnostika, merane hodnoty teplota chladiacej kvapaliny :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Hanzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 13 pro 2009, 20:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzz »

Hm musím to nechat udělat snad to nebude nic tragickýho.Je to můj první nafťák, tak snad nezklame.
Panky
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 21 říj 2008, 21:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Panky »

Vyměň čidlo teploty vody co je pod termostatem. Nic jiného to není. Já měl to samé na svým autě - krátce žhaví špatnej start. Chybný údaj od čidla.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33645
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

midnight_man píše:V.A.G :) diagnostika, merane hodnoty teplota chladiacej kvapaliny :)

a kolik máš najeto miloš
Hanzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 13 pro 2009, 20:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzz »

Já má 180 000 km ale možná víc.Zkusím zajet na ten VAG.To čidlo hlásí že je teplo tak to nežhaví, jestli dobře chápu?Kontralka svítí tak dvě vteřiny víc ne
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

presne tak :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Hanzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 13 pro 2009, 20:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzz »

Tož dík chlapi.A ještě jedna otázka.Jak jsem psal je to můj první nafťák tak nevím spoustu věcí.Měl jsem Feldu 1.6 a ta topila a zahřála se po chvilce.Octávka se zahřívá nějak dýl, je to normální?
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

píšete tu o balónku a jakýmsi zpětným ventilu či co.. Můžete se o tom ventilu víc rozepsat, co to je a jak to funguje? A taky kde sehnat balónek, hodil by se mi, ale na netu sem ho nebyl schopnej za boha najít..
Díky
R
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

(LOL) povinná výbava čiapka a rukavice :) ja jazdou po meste s TDi nedostanem rucicku ani do 3/4 :) je to normalne...
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Hanzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 13 pro 2009, 20:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzz »

Jo čepka už je nachystaná (rofl) Že jsem vždycky zmrzal v Avii, to jsem si zvyknul taky.Ale že budu mrznout v Octávce to jsem netušil :-D .Musím se modlit, ať už je jaro :havaj:
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Diesel má vyššiu účinnosť ako benzín a teda mu dlhšie trvá, pokiaľ sa zohreje.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

midnight_man píše:obcas stlacim spojku obcas nie :) ako príde, milos pumpicku tam mám...nafta nepadá pretoze toto robi iba ked auto postoji dlho na zime. Zhavice ma napadli co poviete? Ináč olej Madit prima 15W40, teraz ma čaká výmena.
15W40 mi připadne na tento motor fakt nevhodný,tím nemyslím,aby jsi tam hned teď nalil 0W40 nebo 5W40.Můj názor je teď tam dát 10W40 a po další výměně 5W40. Pasivní odpor při startu v mínusových teplotách je díky ,,hustšímu oleji´´ mnohonásobně větší.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33645
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

karel4 píše:
midnight_man píše:obcas stlacim spojku obcas nie :) ako príde, milos pumpicku tam mám...nafta nepadá pretoze toto robi iba ked auto postoji dlho na zime. Zhavice ma napadli co poviete? Ináč olej Madit prima 15W40, teraz ma čaká výmena.
15W40 mi připadne na tento motor fakt nevhodný,tím nemyslím,aby jsi tam hned teď nalil 0W40 nebo 5W40.Můj názor je teď tam dát 10W40 a po další výměně 5W40. Pasivní odpor při startu v mínusových teplotách je díky ,,hustšímu oleji´´ mnohonásobně větší.
třeba superturbo 15W má garantovaný start až do -26 takže to vodítko od výrobce škoda 15W do -10 už taky neplatí miloš
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 05 pro 2009, 08:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od HarlyFXRS »

Tak ta má odpověď pomůže spíše Hanzzovi.Taky mi to dlouho točilo a ze začátku šel bílý kouř.Zanesené trysky,malý předvstřik,padala nafta.Ale nejprve jsem kontroloval taky žhavení (vymontovat žhavičky,odzkoušet na baterce zda žhaví a taky proměřit,zda jde do nich proud).Teď chytne myslím klidně i v minus 25 (pokud nezamrzne nafta)
Naposledy upravil(a) HarlyFXRS dne 13 pro 2009, 22:56, celkem upraveno 1 x.
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 05 pro 2009, 08:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od HarlyFXRS »

Pro Roba:padání nafty a zpětný ventil se řešili tady:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=52570
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“