Mogul GX FE Pro
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Běžně dávám tento Mogul GX FE-PRO 10W/40 a někdy, když se mi dostane do ruky minerál, klidně přes léto dávám Mogul GX-PRO 15W/40. Nemůže to ničemu vadit.
Nutnost dávat do TDi motorů řídké a předražené syntetiky je absolutní nesmysl a vůbec se to nezakládá na pravdě.
Nutnost dávat do TDi motorů řídké a předražené syntetiky je absolutní nesmysl a vůbec se to nezakládá na pravdě.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Odpovědi: 0
Mnoho lidí si myslí, že čím značkovější, syntetičtější a dražší olej koupí, tím lépe motoru prospějí. Mnohdy je to ale přesně naopak.
Většina lidí kupuje syntetické oleje. Ale když se jich zeptáte, co to slovo "syntetický" vlastně znamená, nedokáží na to odpovědět a řeknou jen, že o tom někde slyšeli, že jsou to nejkvalitnější oleje ve vesmíru. Nesmysl!!! Minerální olej může být a mnohdy bývá kvalitativně naprosto srovnatelný s "plně syntetickými" oleji za pětinásobnou cenu. Jediný rozdíl zpravidla je pouze ve viskozitě, ostatní vlastnosti mají všechny oleje prakticky stejné nebo je lze alternativně nahradit.
Většina lidí kupuje syntetické oleje. Ale když se jich zeptáte, co to slovo "syntetický" vlastně znamená, nedokáží na to odpovědět a řeknou jen, že o tom někde slyšeli, že jsou to nejkvalitnější oleje ve vesmíru. Nesmysl!!! Minerální olej může být a mnohdy bývá kvalitativně naprosto srovnatelný s "plně syntetickými" oleji za pětinásobnou cenu. Jediný rozdíl zpravidla je pouze ve viskozitě, ostatní vlastnosti mají všechny oleje prakticky stejné nebo je lze alternativně nahradit.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)