olej do servrořízení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Odpovědi: 0
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

brankar30 píše:a po kolko km sa ma menit?? (crazy)
90-100 000km a ide von ! nieje to zas az taka velka investicia
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

mozna ze se blbe zeptam...ale ptam se jak ten starej olej dostanete vsechen ven? nic proti,ale nazory jako odsat nadobku,dolejt,znova odsat,dolejt..... mi teda moc nejak nesedi..
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Odpovědi: 0
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

Příspěvek od libor.98 »

sniper-- píše:mozna ze se blbe zeptam...ale ptam se jak ten starej olej dostanete vsechen ven? nic proti,ale nazory jako odsat nadobku,dolejt,znova odsat,dolejt..... mi teda moc nejak nesedi..
proč? ten olej se tam promíchá ne?
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

no ale nikdy to nebude cistej olej....to je jako bys ho nemenil v motoru,jen dolejval...pro priklad
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Odpovědi: 0
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

ja odpajam gumennu hadicu od serva a 2-3 x tocim volantom plny do prava a do lava a necham odkvapat. ked dam novy do nadrzky tak tiez par krat potocim volantom s vypnutim motorom nech sa to poriadne odzdusni a hlavne nech sa nespeni olej a kontrolujem nadrzku
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

laumar píše:ja odpajam gumennu hadicu od serva a 2-3 x tocim volantom plny do prava a do lava a necham odkvapat. ked dam novy do nadrzky tak tiez par krat potocim volantom s vypnutim motorom nech sa to poriadne odzdusni a hlavne nech sa nespeni olej a kontrolujem nadrzku
tomu bych rozumel...porad lepsi nez to odsavat,,,to podle miho nema vubec cenu
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Petr Kašpar píše:použij červený olej do automat převodovek od schelu,utěsní drobné netěsnosti ;)
a zozere gufera :D
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

libor.98 píše:dá se někde ten origo VW zeleny koupit?
Dá sa v orig. servise VW kupoval som ho minulý rok a stál 13,-EUR L
BMW 330 ix
Peter Kocsis
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2009, 20:59
Bydliště: Kralovsky Chlmec

Příspěvek od Peter Kocsis »

ano da sa kupit v v VW grup servizoch alebo v autorizovanych predajnach. ja som tam kupil cca 15eur/liter.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

alebo hladaj Febi M6162 olej, ten splna normu origo VW oleja (zeleny, mineral)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Petr Kašpar
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Odpovědi: 0
Registrován: 17 lis 2009, 07:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petr Kašpar »

tomiisp píše:
Petr Kašpar píše:použij červený olej do automat převodovek od schelu,utěsní drobné netěsnosti ;)
a zozere gufera :D
Na fel 1,9D začalo protékat řízení do manžet v r.2000,řízení se neopravovalo proto jediná oprava/výměna tenkrát za těžký peníze.Dal jsem červený olej a to auto jezdí dodnes,něco podobného jsem řešil na T4,na Peugeotu atd. Žádný problém u všech aut podstatné zlepšení. Znovu- nikomu nic nevnucuju ale takové jsou moje zkušenosti.Nic není sežrané ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“