jakou zvolit tloušťku HDS od Renovaku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

bohužel z vlastní skušenosti to nevím, to je pravda, ale jsi první člověk, který říká, že se s tím dá rozjet plynule stejně jako s obyč spojkou
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jasně uplně bez problémů, je fakt, že prokluz při rozjíždění je menší, takže to jakoby rychlejc zabere, ale žádnej problém v tom nevidím, je to spíš o zvyku, bez problémů se s tím dá popojíždět v koloně jak psal Lusťa
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

tak jsem si zase rozšířil obzory, asi to chce kapku cviku

apropo, když mám 3,5mm tlouštku obložení, mohu dát 4 mm??

dejme tomu, že jsem namontoval 3mm tlouštku a spojka bere nahoře, řekněme, že s origo tlouštkou 3,5 bere tak jak má, dejme tomu uprostřed

takže je pravděpodobném, že s 4mm bude spojka zabírat dole

mám se bát to zkusit nebo raději neexperimentovat??

ovládání spojky kapalinové bez možnosti seřízení- alfa 75
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

Milo75 píše:tak jsem si zase rozšířil obzory, asi to chce kapku cviku

apropo, když mám 3,5mm tlouštku obložení, mohu dát 4 mm??

dejme tomu, že jsem namontoval 3mm tlouštku a spojka bere nahoře, řekněme, že s origo tlouštkou 3,5 bere tak jak má, dejme tomu uprostřed

takže je pravděpodobném, že s 4mm bude spojka zabírat dole

mám se bát to zkusit nebo raději neexperimentovat??

ovládání spojky kapalinové bez možnosti seřízení- alfa 75

EDIT:


jinak v renovaku mi nedokázali sehnat HDS nebo HDL obložení na tlouštku 3,5mm
nakonec jsem lamelu poslal do brzdy.cz, kde řekli, že NOproblém a do tejdne jsem měl lamelu doma
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no je otázka jestli to s těma 4mm vypne vůbec, může a nemusí a bude to tahat kvalty než se to trochu ojede
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

mam 4mm ziadny problem
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Já měnil na AFN za 2x4mm a vše ok... Kamarádovi jsme měnili na jiném AFN taky za 2x4mm a po ujetí 2000km pořád brala cca 2 cm od spoda... Dodnes najeto cca 5tkm a co nevidět jdeme dávat 2x3,5mm
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Thopr píše:Já měnil na AFN za 2x4mm a vše ok... Kamarádovi jsme měnili na jiném AFN taky za 2x4mm a po ujetí 2000km pořád brala cca 2 cm od spoda... Dodnes najeto cca 5tkm a co nevidět jdeme dávat 2x3,5mm
presne tak, dali sme taky 4mm a zkraje to po vyslapnutí taky pocukavalo popojiždelo, po par rozjezdeh do kopce ok, řek bych že je to asi strop. :)
johny M
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 30 črc 2006, 08:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od johny M »

Všechny VW TDI maj tloustku lamely 3,5 ? Jde mi o lamelu na 2.0tdi? Mam novou od Luku a chtel bych to nechat preoblozit silnejsim HDS....
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

když ji máš tak ji změř.
1.9 maj 3.2
2.0 nevim
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
johny M
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 30 črc 2006, 08:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od johny M »

no ja prave nameril 3.5. Jde o to cim to teda nechat preoblozit
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

johny M píše:no ja prave nameril 3.5. Jde o to cim to teda nechat preoblozit
http://www.renovak.cz/download.php?grou ... bory&id=28

material HDS57 nebo kovokeramika
johny M
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 30 črc 2006, 08:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od johny M »

A mam tam nechat dat 3.5 nebo 4 ?
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

čau, chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl mezi originálním a organickým obložením? přííští týden jedu do renovaku na přeobložení dík
MajklMTB
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 29 srp 2008, 17:34
Odpovědi: 0

Passat 1.9TDI AHU Dvouhmota

Příspěvek od MajklMTB »

Jakou tloušťku má originální obložení pro Passaty neví někdo taky 3,2 jako Oktavky?
Naposledy upravil(a) MajklMTB dne 10 bře 2010, 18:57, celkem upraveno 1 x.
Passat Variant 66KW+1749VA turbo+DSLA 502+EGR a KAT OFF+Soft TDIFun
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“