tak ja davam v lete letny VIF a pri poklese pod 10stupnov uz pridavam zimny. Nemam s VIFom ziadnu negativnu skusenost. Skor naopak. Motor ma kultivovany chod, spotreba mimo mesta 4,9 aj s Climatronicom, dymi minimalne. A to uz ma motor 361tisic za sebou.
U mna VIF No.1
Praetorio píše:Přidávám VIF od roku 2006 a naprostá spokojenost. Kouřivost auta se zmenšila na minimum už u starý Bory r.v. 99 do které jsem to lil 3 roky. Teď jezdim na PD 77kw a motor v klidu a celkově se to utišilo a řekl bych že to produkuje méně sazí(subjektivní pocit - emise řeknou víc).
Když byly u Bory vyndané vstřiky, tak mechanik ani nechtěl věřit, že mají 288000km a při kontrole tlaku byly v pohodě.
Já bych VIF doporučoval, nic se nezkazí a při dnešní kvalitě PH v ČR jen lépe ( a nenechal bych se lakovat "želví power" kvalitou. On se distributor s těma aditivama zrovna dvakrát moc nepředá ( a proč taky ) Prostě si to tam dodám sám a je to Jen můj laický názor. Profesionálové jistě dokáží můj názor vyvrátit, ale o to tady nejde. Já jsem spokojen a podklady k tomu mám a to mi stačí . Nehulí to a netraktoruje
Já to vidím stejně. Konkrétně Shell v testech propadl jako záškolák na obecné škole. Tankuju u Tank ONO a dodávám VIF v předepsaném dávkování. Nikdo by nevěřil, co to s autem dělá. Měkký chod, mnohem lepší starty, nulová kouřivost a spotřeba dolů. Mám čtvrt milionu. Spokojen nadmíru...
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Marek77 píše:Nikdo by nevěřil, co to s autem dělá. Měkký chod, mnohem lepší starty, nulová kouřivost a spotřeba dolů. Mám čtvrt milionu. Spokojen nadmíru...
Pokial je kvalitna nafta (teraz nemyslim aditiva ale samotnu ropnu surovinu a proces rafinacie), tak by to nemalo urobit skoro nic..... problem je ten, ze v nasich koncinach natrafit na kvalitnu naftu je loteria - prakticky nemozne. Preto lejeme VIF... ale je to tak ako s babami, nie je nad prirodzenu krasu - aj ked makeup robi zazraky
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Přitom doby, kdy kradená nafta z ZD byla šunt, jsou pryč, JOHN DEERE musí mít kvalitu, stejně tak jako moderní buldozery a kamiony....
Ale asi to taky dělá ta ruská síra,ne ?
Bohvie v com to je... ale OMV z rafinerky pri Schwechate a OMV z rafinerky kdesi v Madarsku su kvalitativne kdesi uplne uplne inde..... co mi pride vrchol absurdnosti, kedze sa jedna o vyrobok predavany pod jednou znackou a za rovnaku (ak nie vyssiu) cenu....
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ale to samý je i jinde. Kaufland prodává pod totožnou značku výrobky u nás i v SRN. Tak si inspektoři obojí porovnali - a jak se divili, že to není stejný.
Já teda na rozdíl od někoho VIF neleju pod sedadla, ale do nádrže a tam funguje fakt na výbornou.
Je to určitě dobrá věc a vyplatí se to. Pokud se používá v předepsaném dávkování (tj. 1:1000), do ceny paliva se to promítne velmi málo (prakticky se cena litru nafty jakoby zvýší o 40 haléřů). Myslím, že to je pakatel ve srovnání s cenou repase čerpadla nebo výměny jehel, ne?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Marek77 píše:Je to určitě dobrá věc a vyplatí se to. Pokud se používá v předepsaném dávkování (tj. 1:1000), do ceny paliva se to promítne velmi málo (prakticky se cena litru nafty jakoby zvýší o 40 haléřů). Myslím, že to je pakatel ve srovnání s cenou repase čerpadla nebo výměny jehel, ne?
marku jak jsem psal co jsem v kontaktu s lidma co to pravidelně používají tak to cenu nenavýší o 40 h ale ještě to něco ušetří prej deset korun, tak když dáš do koktávky 66kW na sto za dvě koruny klesně spotřeba o 12 korun tak deset ušetříš,
nějaký pan učitel u nás z průmyslovky jedzdí do školy do prahy tak o tom pořád básní
já to koupím vždy v akci 30 haléřů vyjde mililitr,
mám dva D byl jsem v nádrži i v čerpadle a všude čisto i pod horném deklem jak je elektrika čerpadla čisto na obyč naftu tam bývá běžně černo miloš
Pokud jde o srovnani zda davat aditiva extra a nebo kupovat premiova paliva, ktera je automaticky obsahuji, pak musim "bohuzel" rici, ze mam zatim tu nejlepsi zkusenost s Shell Vpower Diesel GTL. Od dob toho pruseru s obyc naftou se zrejme Shell poucil a konecne prodava i v CR pod logem premioveho paliva opravdu neco navic. Otazka jak dlouho mu to vydrzi.
Zcela konkretne oproti Verva Dieselu s cetanovym cislem 60 je Shell VPD jednoznacne lepsi na kourivost, tzn. palivo rychleji hori. Takze bud Verva nema deklarovanych 60 cetanu a nebo se Shell opravdu hodne polepsil. Samozrejme vztazeno na mou O2 s hybridnim turbem a vykonem lehce pres 200HP.
Naposledy upravil(a) fabiátor dne 11 srp 2010, 12:56, celkem upraveno 1 x.
Vzdy treba vziat do uvahy kde tankujes.... dokonca mam osobnu skusenost, ze na jednej pumpe, pri jednom stojane natankujes v priebehu par mesiacov naftu roznej kvality Niekedy staci malo => zanedbanie cistenia zasobnikov alebo prepravnej cisterny....
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
subz3ro_tdi píše:Vzdy treba vziat do uvahy kde tankujes.... dokonca mam osobnu skusenost, ze na jednej pumpe, pri jednom stojane natankujes v priebehu par mesiacov naftu roznej kvality Niekedy staci malo => zanedbanie cistenia zasobnikov alebo prepravnej cisterny....
V mem pripade jde o opakovany test, vzdy nadrz jednoho nebo druheho paliva, stejna trasa, stejna pumpa atp.
Marek77 píše:Je to určitě dobrá věc a vyplatí se to. Pokud se používá v předepsaném dávkování (tj. 1:1000), do ceny paliva se to promítne velmi málo (prakticky se cena litru nafty jakoby zvýší o 40 haléřů). Myslím, že to je pakatel ve srovnání s cenou repase čerpadla nebo výměny jehel, ne?
marku jak jsem psal co jsem v kontaktu s lidma co to pravidelně používají tak to cenu nenavýší o 40 h ale ještě to něco ušetří prej deset korun, tak když dáš do koktávky 66kW na sto za dvě koruny klesně spotřeba o 12 korun tak deset ušetříš
Jasně - pokud důsledkem používání VIFu je snížení spotřeby, pak je to samozřejmě pravda. Primárně to cenu za litr paliva zvýší, ale v důsledku velmi pravděpodobně sníží - jasná věc.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)